Citat:
Ursprungligen postat av
IsraelIsland
Det måste ju vara för att imponera på andra kvinnor. Vi män struntar ju fullständigt i det.
Du kan inte uttala dig om alla män på det viset. Själv ser jag, precis tvärtom vad du skriver, kvinnans val av väska som en av dom bättre ledtrådarna till att snabbt kunna få en känsla för hennes personlighet och typ av karaktär.
Allt det står Sandqvist på sveper jag tex instinktivt vänster på direkt. Sannolikheten att ägarinnan är en politiskt korrekt akademiker ligger nära 100%.
Exklusiva nya väskor av klassiska märken är för mycket konservativ höger för min smak. Kan helt enkelt inte med tjejer som tänker och uppför sig som Blondin Bella.
En gammal kånken som gått i arv sedan 70-talet är lite väl osexigt och vänster på fel sätt.
(Ny kånken med skinndetaljer och plats för datorn se Sandqvist ovan)
Drömtjejen har en lagom sliten vintage Dior som hon fått efter mamma (och inte köpt svindyrt i en secondhandbutik på södermalm) Då kan man nästan utgå från att man träffat rätt direkt. Man behöver inte veta så mycket mer.
Men har man inte satt sig in i det här kan man hålla koll efter märket Michael Kors det är i regel ett hyfsat säkert val av tjej generellt. Öppna sociala, trevliga tjejer med lite fart på. Så det är ett bra allround märke för nybörjare att spana efter. Speciellt om man prioriterar bra sex. En tjej som har Michael Kors handväska är aldrig dålig i sängen.
Finns så klart fler märken och ledtrådar men det var lite av vad jag kom på nu spontant.
Citat:
Ursprungligen postat av
IsraelIsland
Motsatsen är ju dock en helt annan. Mäns statusprylar attraherar förstås kvinnor då det visar att man har resurser att försörja sin kvinna och framtida avkomma.
Som kvinna skulle jag nog tvärtom bli lite mer skeptisk till en kille som begår ekonomiskt självmord genom att låna upp 700.000:- och köpa en ny BMW.