Citat:
Ursprungligen postat av
Tjack-Benny
Jo, jag
Jag brukar amfetamin endast under vissa helger och då nyttjar jag alltid ruset med att laga musik eller överlag va kreativ och ibland skapa konst med mina vänner.
Jag tänder av i god tid för mitt jobb eller annat ansvar jag har. Går aldrig påverkad till jobbet eller annat.
Förstår fan inte det här med att tända på, va vaken en hel natt och antingen sitta o tjacktöla om helt värdelösa saker, om det inte kanske är en grupp med riktigt nära vänner. Eller sitta och tjackrunka som en jävla dåre. Nej jag spelar hellre gitarr i 8h än att sitta och runka, vafan.
Överlag tänder jag på kanske 15 dagar på en månad, utspritt, sköter kropp, mat och hygien. Alltid
Det som är så jävla synd att jag vet bara en till som är som jag och vi skriver en bok tillsammans.
Tjackpundare som gör bryt och e allmänt pundiga förstör för oss andra brukare och dom fattar inte vilken potential amfetamin har om man använder ruset rätt.
Mm... Men du har hela livet kvar.....
Jag tror inte på det där. Sett för många som ödelagt sina liv över de där skiten.
Men visst finns bergsklättrare som lyckats bli gamla också. Men jag uppskattar pundare som är duktiga på att punda.
Men dom är bara duktiga i förhållande till andra pundare dvs en redan låg nivå.
Visst man kan vara enormt kreativ när man använder vad som helst om man verkligen bestämmer sig för det. Men i slutändan är de bara en ursäkt för att få knarka. Vilket är gött.
Men gör det själv inte något mer.
folk som är mestadels nyktra tycker bara de rätt sorgligt.
De flesta slutar med att dom bara jobbar och går sen hem till en lägenhet i ensamhet och knarkar. För ingen står ut att vara med dom.
Det är den verkliga potentialen. Men hey alla lever som dom vill lycka till.