2024-09-25, 21:59
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Dom torskar båda och missar topp tre, deal?

Haha det hade varit kul!
Citera
2024-09-25, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Kukräven skrev att ”vi har inte VAR” undra hur det hade låtit om vi gjort ett sånt mål

Det vi har i Sverige är nåt som är minst lika uselt som VAR, en Djurgårdare som ordförande i SVFF
Citera
2024-09-25, 22:13
Medlem
Free12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av fredrik29
Det vi har i Sverige är nåt som är minst lika uselt som VAR, en Djurgårdare som ordförande i SVFF
Du pratar fan mer om oss än vad Coke pratar om Solna.. Är du rädd att nästa säsong blir jobbig för er?
Citera
2024-09-25, 22:23
Medlem
Skönt att vi iaf fick tillbaka ett av alla domslut vi haft emot oss den senaste tiden.
Nu känns Åslunds kasse mot Sirius kvittad.
Citera
2024-09-25, 23:26
Medlem
Orkar fan inte bli arg över förlusten. Uppenbart jävligt svårt att göra mål på AIK. Nu var Nordefelt bra igen också.

Men Fanne, otrolig spelare. Första gången jag fick se honom på plats idag.
Citera
2024-09-26, 01:05
Medlem
TzOns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Vet inte om du menar efternamnet eller det där dråpliga självmålet i HBK?

Jag tror att han tagit avstånd från släkten och att han inte ens har kontakt med föräldrarna längre? Har ju även bytt efternamn till Lind efter legendaren.

Vad gäller självmålet så var det så han hanterade bollen för det mesta. Oavsett vart på planen det var och oavsett hur mycket tid han hade. Hans "kobenthet" gjorde inte honom till en virtuos med bollen direkt.

Jag kanske är naiv men jag tror verkligen inte det var något fulspel och att han är en bra person.

Hade inte han ett sjuk överfall på planen när han spelade i västra Frölunda med? Eller blandar jag ihop honom med någon?

Han var tränare i blodet redan här i intervjun. https://www.youtube.com/watch?v=sDNZuR3W6EI
Senast redigerad av TzOn 2024-09-26 kl. 01:23.
Citera
2024-09-26, 01:39
Medlem
snillet_1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Två västkustsreflektioner.

Poya tar över Häcken. Känns kompatibel, har inga problem med att utveckla och lira unga förmågor. Vill spela en framåtlutande fotboll som passar Häcken.

Tycker att det pratas för lite om Billborns fiasko med Götet. Han har lyckats med att göra ett dåligt lag ännu sämre. Man rör sig mindre för att öppna upp ytor för varandra, presspelet är som bortblåst. Nu ska man inte byta tränare för sakens skull men med det spelarmaterialet man kan ställa ut är det inget annat än fiasko.

Ja, jag är oerhört besviken på Billborns sejour så långt. Nästan så man undrar om han kan klara av att hämta upp detta även om vi fixar oss kvar. Så många dåliga insatser och resultat. Förtroendet är sannerligen naggat i kanten hos många supportrar. Har svårt för hans intervjuer också, det är liksom motsatsen till vad ett lag i den här situationen behöver. För att jämföra med tidigare tränare som kommit in i svåra lägen så hade exempelvis aldrig Stahre fått så här dålig effekt på sitt inträde, alla hans brister till trots. Det skrämmer att Billborn varit så dålig på att ingjuta nytt liv i det hela.

---

Väldigt väntat att Djurgården skulle vinna. Kim & Tolle har en sällsam förmåga att alltid hålla sig flytande, att inte låta svackorna bli för långvariga. En-två matcher sen vinner de den tredje. Har hänt så många gånger under deras DIF-sejour.

BP under Mellberg är väldigt mycket 'flatter to deceive'. Hopplöst svårt mot bättre lag. Senaste sju matcherna 0-3-4.
Citera
2024-09-26, 05:04
Medlem
Skarparattarns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av lemmy124
Smaka på vadå, jordgubbar? Bajen kommer ta er!

Ni brukar torska på nationalarenan precis som vi brukar torska på er plastmatta.
Citera
2024-09-26, 06:20
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Free12
Du pratar fan mer om oss än vad Coke pratar om Solna.. Är du rädd att nästa säsong blir jobbig för er?

Citat:
Ursprungligen postat av Teu
Du ligger ganska klart under din vanliga frekvens av "Solna" inlägg under September månad. Är allt okej?

Jag skriver inte ens särskilt mycket om S*lna?
Senast redigerad av cokehyena 2024-09-26 kl. 06:54.
Citera
2024-09-26, 08:17
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TzOn
Hade inte han ett sjuk överfall på planen när han spelade i västra Frölunda med? Eller blandar jag ihop honom med någon?

Han var tränare i blodet redan här i intervjun. https://www.youtube.com/watch?v=sDNZuR3W6EI
Ja det var allt lite tränaraura där. 👍
Citera
2024-09-26, 09:05
Medlem
bananjuices avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skarparattarn
Ni brukar torska på nationalarenan precis som vi brukar torska på er plastmatta.

Lyckligtvis är trendbrytaren vad bortamatcher bekommer Kim Hellberg vid rodret nu! Och ingen Adjei som kan få psykbryk och passa Fesshaie..
Citera
2024-09-26, 09:34
Medlem
TzOns avatar
Usch trodde säsongerna när man hade ångest innan match låg bakom oss men nu känner man fan så igen. Om det finns en minimal chans för Häcken att ta Europaplats krävs nu idel vinster.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in