2024-09-25, 22:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Ja?
Det är så forumet fungerar.
Man citerar varandra.

Varför skriver du att du citerar Trump då? Vet du vad citat betyder? Har du någon poäng? Du verkar mycket förvirrad.
Citera
2024-09-25, 23:40
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av knash
Det är inte så enkelt som media får dig att tror.
Lyssna på Piers intervjuer med Jeffrey Sachs så förstår du mer.

https://www.youtube.com/watch?v=c586OPde_NA

https://www.youtube.com/watch?v=mULVrUGh6wo

Trumps ambition är FRED!
Kanske det va?

‘We’re Gonna Blow It to Smithereens’: Trump Threatens to Annihilate Iran After Reports of Assassination Attempt

https://www.mediaite.com/politics/were-gonna-blow-it-to-smithereens-trump-threatens-to-annihilate-iran-after-reports-of-assassination- attempt/

Men det är ju förstås skillnad mellan när narcissisten tRump själv blir hotad, och när hela västvänliga länder invaderas av tRumps favoritdiktator.
Citera
2024-09-25, 23:49
Medlem
nerdnerds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Varför skriver du att du citerar Trump då? Vet du vad citat betyder? Har du någon poäng? Du verkar mycket förvirrad.
Vet DU vad citat är?? Det betyder liksom inte bara att besvara inlägg på Flashback.

https://www.hb.se/biblioteket/skriva-och-referera/referera-till-kallor/guide-till-harvardsystemet/citat/
Citera
2024-09-26, 01:06
Medlem
Ouelets avatar
Citat:
Enligt polymarket har Trump dragit ikapp igen 49/50.
Ganska fantastiskt med tanke på allt valfusk som social media och vanlig media ägnar sig åt.
Är det verkligen så intelligent att okritiskt förlita sig på datapunkter som bygger på variabler som misslyckas kapitalt med att fånga väljarnas sanna avsikter och genuina vilja att rösta (turnout-feber)?

Nej, det är det sannerligen inte. Men en foliehatt som du tycker jag ändå ska följa massan som ett tanklöst får -- eftersom det absolut inte spelar någon roll vad du eller arvtagaren Trump gör framöver. Han kommer förlora valet likafullt och bli ihågkommen som den tursammaste losern i världshistorien. Vilket är okej, för ingen kommer bry sig det minsta om honom (eller sektmedlemmar som du) nästa år. Vi kommer bara skratta åt fanskapet, och vi kommer göra det i många år framöver.
New book exposes lies behind the myth of Trump's business acumen
...
Reporters reveal new, behind-the-scenes details about Trump’s firings on “The Apprentice”
...
'Lucky Loser' Authors Expose Truth About Trump Success
Citera
2024-09-26, 05:00
Medlem
Vodkasomsnuss avatar
Citat:

Jag citerade Trump, i mitt inlägg/kommentar till dig.
Det är väl inte så svårt för dig att fatta?
Citera
2024-09-26, 07:03
Avslutad
Trump kommer ur som rysshora:

Citat:
Vi fortsätter att ge miljarder dollar till en man som vägrade att sluta en överenskommelse. Det finns ingen överenskommelse han kunde gjort som hade varit sämre än situationen som råder just nu. Du har ett land som blivit utplånat och är omöjligt att bygga upp igen, sa Trump under talet, skriver CNN.

Märkligt att han använder samma retorik som Kreml och alla rysstroll på flashback...
Citera
2024-09-26, 08:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SaulGoodman43
Trump kommer ur som rysshora:

Märkligt att han använder samma retorik som Kreml och alla rysstroll på flashback...

Det mest märkliga är att folk fortfarande använder nyhetsfabriken CNN.
Att det inte finns någon överenskommelse han kunde gjort som hade varit sämre än situationen som råder just nu stämmer dock bra.
Citera
2024-09-26, 08:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vodkasomsnus
Jag citerade Trump, i mitt inlägg/kommentar till dig.
Det är väl inte så svårt för dig att fatta?

Det gjorde du ju inte.
Citera
2024-09-26, 08:32
Avslutad
Citat:
Det mest märkliga är att folk fortfarande använder nyhetsfabriken CNN.
Att det inte finns någon överenskommelse han kunde gjort som hade varit sämre än situationen som råder just nu stämmer dock bra.

Nej det stämmer inte. Putin vill enbart komma överens på Rysslands efterblivna villkor. Och nu fick vi bekräftat att Trumpeten böjer sig för Putins vilja.

Du håller alltså med Ryssland i denna fråga
Citera
2024-09-26, 08:35
Medlem
Citat:
Nej det stämmer inte. Putin vill enbart komma överens på Rysslands efterblivna villkor. Och nu fick vi bekräftat att Trumpeten böjer sig för Putins vilja.

Du håller alltså med Ryssland i denna fråga

Vad vill Ryssland enligt dig?
Citera
2024-09-26, 08:35
Avslutad
Citat:
Vad vill Ryssland enligt dig?

Invadera Ukraina.
Citera
2024-09-26, 08:42
Medlem
Citat:
Invadera Ukraina.

Nej det köper jag inte, men jag vill inte att Ryssland invaderar Ukraina och det vill knappast Trump heller.
Därmot ville militärkomplexet och dockan Biden det, och har väl delvis lyckats med det. (Vet inte om man kan påvisa ifall Biden har en egen vilja eller ett medvetande, men men..)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in