2024-09-25, 22:55
Medlem
Oj, jäklar. Hammarby 2-0 med sista målet på övertid. Vidare!

Grattis till prinsessor och andra.
Citera
2024-09-25, 23:00
Medlem
Woow Hammarby. Vilken match! Starkt att vända från underläge efter första. Kan man förköpa biljetter till Hammarby - Chelsea eller Hammarby - Barcelona på Tele2 redan nu? 🤩
Citera
2024-09-25, 23:00
Medlem
Enterprises avatar
Mycket stark insats i Lissabon, Bajen!
Citera
2024-09-25, 23:01
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Mitt livs lyckligaste fotbolls ögonblick och då finns massor av upplevelser under trettio år från både damlaget, herrlaget, Union Berlin och landslagen men det här slår ALLT. Jag brukar inte gråta men nu gör jag det.

Så viktigt för Hammarby, damallsvenskan och damfotbollen . Imorgon ser vi Häcken plocka ut Arsenal.
Senast redigerad av Nytorgsprinsessa 2024-09-25 kl. 23:08.
Citera
2024-09-25, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Mitt livs lyckligaste fotbolls ögonblick och då finns massor av upplevelser under trettio år från både damlaget, herrlaget, Union Berlin och landslagen men det här slår ALLT. Jag brukar inte gråta men nu gör jag det.

Hammarby slog just ut det högst rankade laget i hela Champions path, som gick till kvartsfinal och spelade 4-4 mot Barcelona (och 2-2 mot Rosengård) förra året. Respekt. Stort verkligen! Ska inte ljuga jag var lite orolig att det inte skulle bli något svenskt lag i CL i år. Men jag skulle aldrig ha tvivlat 😊
Citera
2024-09-25, 23:14
Medlem
Bra Bajen!

Då var svenskt deltagande i CL säkrat även denna säsong, kul att följa, lottning på fredag..

Dessa lag är klara för CL-gruppspelet:
Barcelona 🇪🇸
Bayern München 🇩🇪
Chelsea 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Galatasaray 🇹🇷
Hammarby 🇸🇪
Lyon 🇫🇷
Vålerenga 🇳🇴
Wolfsburg 🇩🇪
Citera
2024-09-25, 23:26
Medlem
Enterprises avatar
Kanske dum fråga, men kan även Häcken kliva in i CL imorgon?
Citera
2024-09-25, 23:30
Medlem
Nytorgsprinsessas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sportnorden12345
Bra Bajen!

Då var svenskt deltagande i CL säkrat även denna säsong, kul att följa, lottning på fredag..

Dessa lag är klara för CL-gruppspelet:
Barcelona 🇪🇸
Bayern München 🇩🇪
Chelsea 🏴󠁧󠁢󠁥󠁮󠁧󠁿
Galatasaray 🇹🇷
Hammarby 🇸🇪
Lyon 🇫🇷
Vålerenga 🇳🇴
Wolfsburg 🇩🇪
Tror Häcken följer med oss imorgon. Precis som Bajen kommer de att triggas av att det gäller mer än bara det egna laget. Damallsvenskan är ingen dussinserie och det vore bara larv att den norska serien skulle få passera oss. Visst de har flyt i lottningen men är det någon som tror att Rosenborg eller Vålerenga skulle ha en chans mot Bajen ,Häcken eller Rosengård i en serie?
Citera
2024-09-25, 23:32
Medlem
Steff83s avatar
Inte illa. Hammarby kan nog göra bra ifrån sig hemma i gruppspelet med sitt i världen för damfotbollen unika stöd. Många motståndare går nog att få ur balans där.
Citera
2024-09-25, 23:35
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Kanske dum fråga, men kan även Häcken kliva in i CL imorgon?
Ja
Citera
2024-09-25, 23:37
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Steff83
Ja
Kul, då hoppas jag på Häcken imorgon också. Vore kul med två svenska lag i CL.
Citera
2024-09-25, 23:39
Medlem
Steff83s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nytorgsprinsessa
Tror Häcken följer med oss imorgon. Precis som Bajen kommer de att triggas av att det gäller mer än bara det egna laget. Damallsvenskan är ingen dussinserie och det vore bara larv att den norska serien skulle få passera oss. Visst de har flyt i lottningen men är det någon som tror att Rosenborg eller Vålerenga skulle ha en chans mot Bajen ,Häcken eller Rosengård i en serie?
Nej. Norska laget har haft ett makalöst flyt i lottningar såväl denna gången och tidigare. Vem minns inte Brann(var det väl?!) förra året när dom gick till gruppspelet och sedan väl där.. medan Häcken med den knallhårda som fick.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in