Citat:
Ursprungligen postat av
Nytorgsprinsessa
Mitt livs lyckligaste fotbolls ögonblick och då finns massor av upplevelser under trettio år från både damlaget, herrlaget, Union Berlin och landslagen men det här slår ALLT. Jag brukar inte gråta men nu gör jag det.
Hammarby slog just ut det högst rankade laget i hela Champions path, som gick till kvartsfinal och spelade 4-4 mot Barcelona (och 2-2 mot Rosengård) förra året. Respekt. Stort verkligen! Ska inte ljuga jag var lite orolig att det inte skulle bli något svenskt lag i CL i år. Men jag skulle aldrig ha tvivlat 😊