2024-09-25, 22:51
Bannlyst
det är anmärkningsvärt många pk mytomaner som försöker ljuga och manipulera fast det är bara att kolla i backspegeln så ser man att de alltid är kvalificerat skitsnack de kommer med som följer pk narrativen.

vad är syftet och tror de inte att det märks?
varför finns det så många politiskt korrekta mytomaner på forumet?
2024-09-25, 22:55
Medlem
Manginazs avatar
Det är garanterat en trollfabrik, typ den på Sveavägen....men också ett högt antal vänstertomtar som "argumenterar" för sin ideologi för att lyckas stanna kvar i sin kognitiva dissonans, har man dedikerat 20-30 år till en sjuk ideologi så skulle uppvaknandet vara brutalt smärtsamt, man mister ju en stor del av sin identitet.
2024-09-25, 22:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av globalistforumet
det är anmärkningsvärt många pk mytomaner som försöker ljuga och manipulera fast det är bara att kolla i backspegeln så ser man att de alltid är kvalificerat skitsnack de kommer med som följer pk narrativen.

Vad tror du om att ge några exempel på det du påstår?

Eller är jag pk när jag ber om belägg?
2024-09-25, 22:57
Bannlyst
Citat:

Forumet speglar samhället. Enligt statistiken så har fb över 1 miljon medlemmar, 10 miljoner människor i Sverige.

Sverige är sedan 100 år tillbaka ett skithål som ockuperad av hunsade män och hjärntvättade ragater.

Dem ljuger och ljuger för att dem vet att dem flesta inte vet bättre och inte kommer gå djupare in i det.

Dem ljuger för dem skriver vad dem vill ska vara sant, inte det som är sant. Dem ljuger för dem skriver vad deras egna vänsterblivna, feministiska tycker och inte fakta.

Forumet är borta för all framtid.

Hur kan inte DU se det?
2024-09-25, 23:01
Medlem
Stenballes avatar
Citat:

Jag vill nog hellre hävda att rättshaverister, narkomaner, incels och högerextremister är överrepresenterade här.
Och ja, troll och mytomaner.
2024-09-25, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenskamanarcucks
Dem ljuger för dem skriver vad dem vill ska vara sant, inte det som är sant. Dem ljuger för dem skriver vad deras egna vänsterblivna, feministiska tycker och inte fakta.
Vem ljuger, och vad ljuger de om? Har du några exempel?

Att människor tycker olika betyder inte att den som inte tycker som du ljuger. Så fram med några exempel på ljug. Annars är det svårt att diskutera.
2024-09-25, 23:03
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Det är garanterat en trollfabrik, typ den på Sveavägen....men också ett högt antal vänstertomtar som "argumenterar" för sin ideologi för att lyckas stanna kvar i sin kognitiva dissonans, har man dedikerat 20-30 år till en sjuk ideologi så skulle uppvaknandet vara brutalt smärtsamt, man mister ju en stor del av sin identitet.
ja kolla bara på historiken på den första som sitter och försöker "debunka" mitt påstående.
det slår i princip aldrig fel. mytomanerna på forumet försöker alltid att relativisera det som går emot pk narrativen.

Citat:
Ursprungligen postat av Svenskamanarcucks
Forumet speglar samhället. Enligt statistiken så har fb över 1 miljon medlemmar, 10 miljoner människor i Sverige.

Sverige är sedan 100 år tillbaka ett skithål som ockuperad av hunsade män och hjärntvättade ragater.

Dem ljuger och ljuger för att dem vet att dem flesta inte vet bättre och inte kommer gå djupare in i det.

Forumet är borta för all framtid.

Hur kan inte DU se det?
du och jag är ju här och skriver så helt borta är det inte.
är det inte sant att vi kan lära oss väldigt mycket ändå om hur saker funkar när vi ser mytomanerna?
2024-09-25, 23:05
Medlem
Enterprises avatar
Citat:

Hur vet du att dom är mytomaner?
Jag har en stark foliehattskänsla av dig och ditt nick. Reggad för tre månader sen och kaxar sig redan. Jojo!
2024-09-25, 23:07
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Stiffinger
Vem ljuger, och vad ljuger de om? Har du några exempel?

Att människor tycker olika betyder inte att den som inte tycker som du ljuger. Så fram med några exempel på ljug. Annars är det svårt att diskutera.
vad tråkigt då att du inte kan va med och diskutera, (relativisera)

det är uppenbart att du känner dig väldigt träffad av trådstarten.
2024-09-25, 23:08
Bannlyst
Citat:
ja kolla bara på historiken på den första som sitter och försöker "debunka" mitt påstående.
det slår i princip aldrig fel. mytomanerna på forumet försöker alltid att relativisera det som går emot pk narrativen.

du och jag är ju här och skriver så helt borta är det inte.
är det inte sant att vi kan lära oss väldigt mycket ändå om hur saker funkar när vi ser mytomanerna?
nej vi vet redan att de är duktigt borta. inte en enda tanke bakom ögonen.

Bäääää.

håll huvudet högt och argumentera inte ens med dessa människor. låt dig inte triggas av undermänniskor.
2024-09-25, 23:08
Medlem
Olduvais avatar
Tror att det är samma två konton som trollat i varenda tråd de senaste två dagarna som kan ha fått din uppmärksamhet.

Men jag välkomnar PK-folket hit. Flashback ska vara för alla. Vi kan ta intryck från varandra när vi behöver det.
2024-09-25, 23:10
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hur vet du att dom är mytomaner?
Jag har en stark foliehattskänsla av dig och ditt nick. Reggad för tre månader sen och kaxar sig redan. Jojo!
jag får en stark pk-mytoman känsla av dig.

du verkar va rädd för att vanligt folk ser igenom teatern och den dåliga manipuleringen av forum och sociala medier.

det är dags för något bättre och svaret är / Muskback forum
driven av X driven av Musk
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in