2024-09-25, 22:27
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Det var efternamnet som diskuterades efter knasrebusen.
Jag vet mycket väl att han inte heter Albert.
Eller Elmer, för den delen.

Ok. Första led: Motsatsen till söder + något som slår ut i...
Citera
2024-09-25, 22:28
Medlem
Sveppss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Florman
#485 Synd att S&P inte ens verkade höra att han utbrast det, för isåfall hade väl Sara nämnt psykakuten?

Tyckte också det var jävligt skumt…tror nog det blåste ganska hårt den dagen. Han skulle och säga upp sig från jobbet. Okej dude.

Ingen vanlig söndagsångest detta. Verkar som han har snackat med flera ”barnkonton” fast det redovisas inte. Undrar om han har egen familj – jag dör alltid lite när de ska skryta om hur många cm hit och dit det handlar om. På riktigt, killar; sitter ni och mäter era kukar?

Tänk om vi skulle hålla på så, vänster tutte väger 1,7 kg och höger 2,1. Fittan är 14 cm djup, precis mätt.

Not!
Citera
2024-09-25, 22:29
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:

Japp. Han är inringad. Elmer ovan gav samma svar.

Han får ju inte ta livet av sig än. Han har en hund som heter OZZY, som är 15 år. Han får allt vänta, annars är han taskig mot hunden.
Citera
2024-09-25, 22:31
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svepps
Tyckte också det var jävligt skumt…tror nog det blåste ganska hårt den dagen. Han skulle och säga upp sig från jobbet. Okej dude.

Ingen vanlig söndagsångest detta. Verkar som han har snackat med flera ”barnkonton” fast det redovisas inte. Undrar om han har egen familj – jag dör alltid lite när de ska skryta om hur många cm hit och dit det handlar om. På riktigt, killar; sitter ni och mäter era kukar?

Tänk om vi skulle hålla på så, vänster tutte väger 1,7 kg och höger 2,1. Fittan är 14 cm djup, precis mätt.

Not!
Har en känsla av att killar/män med dåligt självförtroende och snedriktad uppfattning om vad som är viktigt gör det.
Citera
2024-09-25, 22:33
Medlem
lyktstolpes avatar
Citat:

Not!

Var inte svårt hitta info om senaste 485 när man har namnet, verkar ha två barn enligt intervju på sin nya arbetsplats 2020
Senast redigerad av lyktstolpe 2024-09-25 kl. 22:40.
Citera
2024-09-25, 22:33
Avslutad
Gud så patetiskt att vid 60 års ålder börja böla och säga ”bu hu, jag ska hem och ta livet av mig. Nu förlorar jag alla mina kompisar. Jag får säga upp mig från jobbet. Jag, jag och åter jag”
Det som alla gäddor har gemensamt är att de är väldigt efterkloka, och har ingen tanke på någon annan. Denna gubbe är inget undantag.
Citera
2024-09-25, 22:35
Medlem
Citat:

Not!

Haha, ja, här preciserades även kukstorleken i slakt tillstånd, som om någon bryr sig om det.

"Och komik på hög nivå när en 14-åring skriver "Sjukt het" och "Snyggoooo" till en tunnhårig 60-åring full av rynkor och skrynklor och han sväljer det med hull och hår. Blir lika förvånad varje gång det inträffar

Citera
2024-09-25, 22:36
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Billdalqueen
Det finns ingen född 2001 i Detroits trupp. Säker på årtal?

https://www.eliteprospects.com/team/60/detroit-red-wings

Ja, det finns två spelare med S i efternamn.
Men kan ändra efternamn så det blir lättare.
Om det inte är norr, öst, väster så är det s.
Lägg till blom.
Citera
2024-09-25, 22:36
Medlem
Citat:
Han ska ju åtminstone ha en bmw520, det skrev han i chatloggen.
Det har han ingen skriven på sig så misstänker det är företagets bil.
Citera
2024-09-25, 22:37
Avstängd
Citat:

Elmer stämmer faktiskt.
Citera
2024-09-25, 22:41
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sara98
Elmer stämmer faktiskt.
Fanns en till som hette Albert. Född 2001.

Rebusar ska inte vara ambivalenta.
Citera
2024-09-25, 22:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TompaO
Det har han ingen skriven på sig så misstänker det är företagets bil.

Ok, han glänser väl i lånta fjädrar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in