2024-09-25, 12:41
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EndlessLove
På senaste bilden han lagt upp fotat i en spegel skriver folk "kolla ögat" och man kan ju typ se rodnan/svullnad. Vad har hänt?
Varför ljuger du?
Han tar ju av sig glasögonen och visar att det inte finns ett enda märke.
Citera
2024-09-25, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Varför ljuger du?
Han tar ju av sig glasögonen och visar att det inte finns ett enda märke.

AI kallas det. Kanske dags för dig att vakna. Linnea har mycket samlat på Chrippa nu. Hon samlar ju på grejer om honom, och har nu fått honom att ta bort tydliga märken kring ögat. Det kallas logik serru.
Citera
2024-09-25, 13:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sturuf
AI kallas det. Kanske dags för dig att vakna. Linnea har mycket samlat på Chrippa nu. Hon samlar ju på grejer om honom, och har nu fått honom att ta bort tydliga märken kring ögat. Det kallas logik serru.
Hur har du kommit fram till allt det här?

För det är väl inga antaganden du gör nu?
Citera
2024-09-25, 14:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Ja hon gjorde det när hon insåg att de var hopplösa fall, alltså bröt kontakten och började prata om de offentligt. Hon gjorde saker bakom kulisserna när de hade kontakt men utan resultat. För AT handlar det om att rädda barnet.
På vilket sätt räddar man någon öht genom att hänga ut den man inte gillar på nätet till en hel uppsjö av folk som är helt obehöriga ?
Det låter mer som att hon rättfärdigar sitt eget skitsnack genom att använda godhetskortet och låtsas bry sig om lilltjejen.

Precis som Jocke och Anjo gjorde.

Jag har också brutna kontakter och en del konstiga individer bakom mig, men jag sprider inte deras personliga tillkortakommanden för det.
Har de en gång gett sitt förtroende så ska det stanna där.
I det här fallet påstås det handla om brott, då vänder man sig till berörda myndigheter.

Man gör inte så, och bara av den här anledningen visar hon sig ytterst oseriös.
Citera
2024-09-25, 14:07
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ja hon gjorde det när hon insåg att de var hopplösa fall, alltså bröt kontakten och började prata om de offentligt. Hon gjorde saker bakom kulisserna när de hade kontakt men utan resultat. För AT handlar det om att rädda barnet.
Handlar om att rädda barnet?
Det har skrikits på nätet sedan januari hur lilla C blir misshandlad. Är lilla C "räddad" ännu? Nej, varför tror man att skrika mer på nätet då kommer rädda barnet?

Det enda man gör genom sitt skrikande på nätet för att "rädda" barnet, det gör att soc drunknar i falska soc anmälningar, så om någon faktiskt på riktigt har sett något och anmäler till soc så riskerar den anmälan att hamna i högen av falska anmälningar och inte tas på allvar. Så om lilla C far illa, om någon på riktigt har bevittnat något och försöker anmäla så riskerar soc att missa det pga alla falska anmälningar som kommer in pga förtals gängets och Angelicas "rädda" kampanj.

Och senast Jocke gick ut och uppmuntrade sina följare att massanmäls planerade några galningar att kidnappa lilla C eftersom hon var i sånt akut behov av att "räddas".

Folk borde börja inse att deras handlingar har konsekvenser. Och att det inte alls leder till det dem vill, snarare tvärtom. Ta det via soc och polisen om man har riktiga bevis att lilla C blir eller kanske blir misshandlad. (Kanske = har man sett något som gör att man misstänker att ett barn kanske blir misshandlad, då ska man anmäla, det är polisens jobb att utreda om det sker eller ej)
Sluta skrika på nätet, det hjälper ingenting, det skadar enbart.
Citera
2024-09-25, 14:09
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Tycker absolut hon ska se det som ett hot även om han aldrig gör sak av allt sitt snack.
Så om Chrippa säger att han ska åka till Norrköping och äta mat, hotar han då Jocke och Anjo?
För det var ju vad chrippa sa, att han skulle åka till en stad för att äta mat, och i den staden bor Angelica.
Citera
2024-09-25, 14:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Colorgreenandpink
På vilket sätt räddar man någon öht genom att hänga ut den man inte gillar på nätet till en hel uppsjö av folk som är helt obehöriga ?
Det låter mer som att hon rättfärdigar sitt eget skitsnack genom att använda godhetskortet och låtsas bry sig om lilltjejen.

Precis som Jocke och Anjo gjorde.

Jag har också brutna kontakter och en del konstiga individer bakom mig, men jag sprider inte deras personliga tillkortakommanden för det.
Har de en gång gett sitt förtroende så ska det stanna där.
I det här fallet påstås det handla om brott, då vänder man sig till berörda myndigheter.

Man gör inte så, och bara av den här anledningen visar hon sig ytterst oseriös.

Nu var det väl så att hon fick ta del av mycket från Julia kring detta när de var vänner och fanns där och stöttade och allt runt det men sen efter situationen att lilltjejen blev "kidnappad" till Spanien och Julia grät ut om detta. Hur Felicia Book var den som åkte ner med Julia för att hämta hem lilla C och ta ett snack med Chrippa.
Sedan efter det blev väl droppen som fick det att rinna över Julias ignorans till problemet, att hon satt och ljög offentligt och även hur hon snackar skit och utnyttjar folk som gjort allt för att hjälpa henne etc och då valde Angelica att outa Julia kring detta. Så att offentlighet, vilka hon ljugit öppet för, får reda på detta.
Citera
2024-09-25, 14:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Så om Chrippa säger att han ska åka till Norrköping och äta mat, hotar han då Jocke och Anjo?
För det var ju vad chrippa sa, att han skulle åka till en stad för att äta mat, och i den staden bor Angelica.

I samband med att han maler på skit om personen så ska han helt plötsligt åka och äta mat i staden där hon bor. Vilket sammanträffande.
Nu får du ge dig.
Citera
2024-09-25, 14:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det har framkommit så mycket lögner om Angelica, helt sjukt.
Sen att sitta på sin story och säga att man ska göra ett besök där hon bor osv, ska Angelica se det som ett hot?

Det är klart att det är ett hot. Vi har ju sett liknande innan så det var ju väntat.
Nu ska han gräva. Jag tror grävande är till sin egen grav.
Citera
2024-09-25, 14:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Det har framkommit så mycket lögner om Angelica, helt sjukt.
Sen att sitta på sin story och säga att man ska göra ett besök där hon bor osv, ska Angelica se det som ett hot?
Hur kan en utomstående (tex jag) veta vem som ljuger när ingen visar några underlag för sina påståenden?
Varför skulle tex din version vara mer trovärdig än någon annans?
Citera
2024-09-25, 14:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Vart har jag sagt att Chrippa beter sig snällt?
Det var en annan användare som skrev att det är okej att en person fuskar med skatten eftersom den personen är snäll.
Men det är fel att Chrippa fuskar med skatten eftersom Chrippa beter sig illa.
Vilket för mig kändes förvirrande, då kändes det ju inte som att problemet var att Chrippa fuskade med skatten, problemet verkar ju snarare ligga i chrippas beteende.
Har du hört talas om uppsåt. Alla domstolar dömer utefter bland annat uppsåt.
Citera
2024-09-25, 14:43
Medlem
Han har vanan inne när det gäller hot, den här krokodilbilden från Kolmården publicerade ju Skabbe när misshandelsutredningen pågick för fullt:
https://ibb.co/9vdWmxk

Mysig kille!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in