2024-09-24, 21:03
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Men är hon verkligen sjukskriven nu? Jag är lite osäker men det går säkert att se på hennes insta hon sparar sina storys.
Men man kan ju också vara sjukskriven i perioder.
Jag fattade det som att hon var sjukskriven nu. Om jag minns rätt var det pga fysiska (smärta) och mentala (stress? ptsd? ångest? Eller liknande) problem.

Men jag vet inte om hon tjänar pengar på att skriva om Chrippa? Om hon inte tjänar pengar så är det ju inte olagligt.
Senast redigerad av Dopy 2024-09-24 kl. 21:10.
Citera
2024-09-24, 21:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Kanske i hopp om att folk skall fatta att varannan vecka är en överenskommelse som Socialtjänsten är med och stöttar. Det är så det skall se ut - och Julia kan inte ändra på det hur som helst eftersom båda är vårdnadshavare.

VV gäller ju inte då Chrippa drar till Paris med C dagen innan lämning. Tycker du Koffe sköter VV bra verkligen? Tycker du det är ok dra utomlands utan mammans vetskap med C?
Citera
2024-09-24, 21:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Chrippa gjorde adressändring efter polisen besökte hans föräldrars lägenhet. Borde gå och se snart.
Dock tog det lång tid, jag har för mig man ska göra det inom 2 veckor. Dock vet jag inte när det gått så långt att det klassas som folk bokföringsbrott
Citera
2024-09-24, 21:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
VV gäller ju inte då Chrippa drar till Paris med C dagen innan lämning. Tycker du Koffe sköter VV bra verkligen? Tycker du det är ok dra utomlands utan mammans vetskap med C?

Så klart det är, det är ju Christofer.
Citera
2024-09-24, 21:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Dock tog det lång tid, jag har för mig man ska göra det inom 2 veckor. Dock vet jag inte när det gått så långt att det klassas som folk bokföringsbrott

Lär ju finnas en anledning till att det gjordes nu nyligen.
Citera
2024-09-24, 21:07
Medlem
Citat:

Så kan det vara men han ändrade när polisen var där, han kanske inte ville utsätta dom för de och de är ju bra kan jag tycka.
Citera
2024-09-24, 21:09
Medlem
micro113s avatar
Citat:
Jag tror inte att han har dragit utan hennes vetskap.
Citera
2024-09-24, 21:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Urtavlan
Lär ju finnas en anledning till att det gjordes nu nyligen.

Så KF har 'inte" gjort beslag på vinden men Kräftan adressändrar kort efter. Okej.......

Självklart är det så.
Citera
2024-09-24, 21:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av micro113
Jag tror inte att han har dragit utan hennes vetskap.

Klart du inte tror. Du är ju totalt blind. Försvarar Chrippa frekvent.
Citera
2024-09-24, 21:17
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Så kan det vara men han ändrade när polisen var där, han kanske inte ville utsätta dom för de och de är ju bra kan jag tycka.
Fast det är väl fortfarande aldrig bevisat att polisen var hos Chrippas föräldrar?
Det fanns att polisens var på deras gata, men det kom fram att det inte gällde Chrippas föräldrar.
Sedan var det folk som påstod att dem kände folk som bodde nära och det är ju inte direkt trovärdigt bevis.
Så jag känner mig tveksam att polisen var hos Chrippas föräldrar. Också tveksamt att polisen skulle lägga resurser på att kolla folk bokföringsbrott på en söndag

Men oavsett, fel att chrippa och Linnea att inte stå skrivna på rätt adress, bra om dem nu äntligen fixat det
Citera
2024-09-24, 21:21
Medlem
Citat:
Fast det är väl fortfarande aldrig bevisat att polisen var hos Chrippas föräldrar?
Det fanns att polisens var på deras gata, men det kom fram att det inte gällde Chrippas föräldrar.
Sedan var det folk som påstod att dem kände folk som bodde nära och det är ju inte direkt trovärdigt bevis.
Så jag känner mig tveksam att polisen var hos Chrippas föräldrar. Också tveksamt att polisen skulle lägga resurser på att kolla folk bokföringsbrott på en söndag

Men oavsett, fel att chrippa och Linnea att inte stå skrivna på rätt adress, bra om dem nu äntligen fixat det

Jag har tyvärr ingen bild att visa utan du får tro på mitt ord bara, men ja dom var i deras lägenhet, och dom tycker självklart att det inte är kul.
Japp bra att de är fixat.
Citera
2024-09-24, 21:21
Medlem
Citat:
Så KF har 'inte" gjort beslag på vinden men Kräftan adressändrar kort efter. Okej.......

Självklart är det så.

Va?

Menade bara att då det inte gjorts tidigare, sen de flyttade dit, lär det finnas en anledning till att han gjort det nu. Han kände ju knappast för att göra rätt helt plötsligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in