Citat:
Ursprungligen postat av
Dopy
Man kan absolut diskutera om det verkligen är ett lämpligt hem för ett fosterbarn som behöver stabilitet. Speciellt eftersom hon nu verkar vara sjukskriven pga PTSD för just det.
Jag hade ingen aning om att Angelica blivit misshandlad, det låter ju som om hon levde i en våldsam relation. Vilket gör att hon borde ha mer förståelse för Linnea.
Angelica borde då även veta att man kan inte veta om Linnea ljög eller talade sanning i Januari
OM Linnea blivit misshandlad, så borde ju Angelica om någon veta hur svårt det är att lämna en sån relation, hur vanligt det är att man skydda förövaren, osv. För jag antar att Angelica inte själv lämnade efter första eller andra slaget.
Så om Angelica själv varit ett offer för såna situationer är hennes kritik emot Linnea totalt ologisk.
Blev hon misshandlad av barnets far?
Jag vill läsa domen.
Angelica var oerhört hård och häcklande mot Linnea i början av drevet, innan någon visste alls vad som hänt.
Det klingar oroväckande falskt med det hon säger att hon har utsatts för. Hon var i full färd med att psykiskt hålla handen för Linneas mun för att hon anmälde Chrippa för misshandel. Är det sånt misshandlade kvinnor gör mot andra kvinnor utan att veta vad som hänt?
Gör hon samma sak nu som hon gjorde då.
Nu startar hon kampanjer för att Julia och Chrippa ska få ha kvar vårdnaden. Gör hon att hon blev av med vårdnaden, att dom får behålla den den ger henne ett känsla av att hennes föräldraförmåga var sämre.
Hon hänger ut Julia som en falsk vän och bevisar samtidigt att hon själv är långt långt värre vän än något hon postat om Julia, falskt eller sant.
Hon ville nte att Linnea skulle våga anmäla, är det för att hon, som borde ha skyddat sina barn inte hade stake att anmälde tidigare. Gör det att hon känner sig bättre när andra kvinnor drar sig ur anmälningar mot deras partners?
Är allt hon gör en enda stor projektion för att hon egentligen vill hämnas mot den kvinna, brottsling, vän och förälder Angelica själv var och är?