2024-09-20, 18:57
Medlem
En ska vara häktad nu enligt kuriren.nu https://kuriren.nu/nyheter/lulea/artikel/efter-ranet-pa-malmudden-35-arig-luleabo-haktad/ly4gze6l

Citat:
En man i 35-årsåldern har häktats efter rånet på Malmudden under måndagskvällen när en man i 45-årsåldern misshandlades blodig.
Citera
2024-09-21, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ostkrok1
Jo såg det där. Läste också de nya uppgifterna på kuriren. Sen hörde jag rykten om att en av de yngre killarna heter v*ggo *=i.

Jag har inga bra vibbar av folk som döper sina barn tilll Viggo eller Bobo, hur tänkte föräldrarna där? Tror farsan har dåligt med hår och morsan färgar håret ibland!
Citera
2024-09-22, 01:53
Moderator
v50s avatar
Rubrik justerad.
/ Moderator
Citera
2024-09-23, 13:50
Medlem
https://kuriren.nu/nyheter/lulea/artikel/mannen-misshandlades-blodig-och-kande-de-misstankta-ranarna-/rgxvp8mj

Citat:
Brottsoffret vid det blodiga rånet på Malmudden kände flera av de misstänkta förövarna. En missbrukande Luleåbrottsling i 35-årsåldern sitter häktad och ytterligare tre misstänks för rånet. "De har viss kännedom om varandra", säger åklagare Elin Björkén.

Verkar ju vara några kändisar, ingen som vet namn?
Citera
2024-09-23, 14:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LillBeardo
https://kuriren.nu/nyheter/lulea/artikel/mannen-misshandlades-blodig-och-kande-de-misstankta-ranarna-/rgxvp8mj

Verkar ju vara några kändisar, ingen som vet namn?
Jens nöjd är häktad i fredags..em pundare från Hertsön
Citera
2024-09-23, 15:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gorann36
Jens nöjd är häktad i fredags..em pundare från Hertsön

Jo han e verkligen en skräpmänniska men han har ju haft risig uppväxt med så inte så förvånande. Sen fick han barn tidigt. Hoppas mamman till barmet är ordentlig iaf. Har ingen anning vem det är. Men jens har jag träffat många ggr då jag var yngre.
Citera
2024-09-23, 15:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
Jo han e verkligen en skräpmänniska men han har ju haft risig uppväxt med så inte så förvånande. Sen fick han barn tidigt. Hoppas mamman till barmet är ordentlig iaf. Har ingen anning vem det är. Men jens har jag träffat många ggr då jag var yngre.
Mamman till barnet är oxå I missbruk. Barnet bor hos jens pappa som är ok..jens Mamma är oxå stor missbrukare o känd i lulea..mycket tragiskt.
Citera
2024-09-24, 10:32
Medlem
Men han har ett nytt litet barn oxå, med en El*nn *=i
Nån som vet vem BO är? Och vem mer som mer var anhållen?
Citera
2024-09-24, 23:55
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Morsmors
Men han har ett nytt litet barn oxå, med en El*nn *=i
Nån som vet vem BO är? Och vem mer som mer var anhållen?

Det barnet han hade med El*nn är omhändertaget av soc, någon månad efter födelsen.
Citera
2024-11-05, 17:01
Medlem
Alltså Jens.,viggo och Filip är dom 3 misstänkta killarna? Då gissar jag på att tjejen kan vara
E**A S*ND*N Hon är viggos brud eller hans ex
Citera
2024-11-05, 17:05
Medlem
Läste just att kvinnan skulle vara i 35års åldern då är det inte E**a S****N
Citera
2024-12-05, 14:27
Medlem
Fler häktade nu 35årig kvinna 2 unga män vilka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera