2024-09-02, 15:28
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rengarde
Jag begriper inte hur någon kan tycka att hon är snygg. Hon ser exakt ut som "tjejerna" i filmen White Chicks. Men det är sånt ni gillar kanske

Det finns inte ens några nakedfejk bilder med henne. ?

HOn är en av de få i sin generation som kan leda ett program på ett sakligt seriöst sätt enligt mig. Hon var inte bra i bäst i test, där var hon en bortkkommen liten flicka men nu ser hon ut som en kvinna och har vuxit i personligheten.
Citera
2024-09-02, 19:45
Moderator
Dr Kings avatar
Säga vad man vill om Keyyo men hon sitter inne med ett par rejäla mjölkkannor. Dessa har nog hjälp henne till både det ena och det andra TV-jobbet när hon har suttit i möten med kåta TV-chefer.
Citera
2024-09-02, 22:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King
Säga vad man vill om Keyyo men hon sitter inne med ett par rejäla mjölkkannor. Dessa har nog hjälp henne till både det ena och det andra TV-jobbet när hon har suttit i möten med kåta TV-chefer.

Det har säkerligen inte stjälpt henne åtminstone men en hyffsad följarskara från YT, och hänger i rätta PK-kretsarna plus glad å sprallig är nog också stora faktorer.. dock blir inget lika stort som dom goa lökarna
Citera
2024-09-03, 04:32
Medlem
Maxima95s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rengarde
Jag begriper inte hur någon kan tycka att hon är snygg. Hon ser exakt ut som "tjejerna" i filmen White Chicks. Men det är sånt ni gillar kanske

Ja, det gör vi definitivt. En riktigt härlig kvinna som kan laga korvgryta och natta dig ner bland juvern på vinterkvällarna. Vilken dröm. Du får ta och skaffa dig lite stil och klass och lära dig att uppskatta riktiga damer.
Citera
2024-09-21, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av thaiman
Det är helt enkelt buslätt att konstatera. Det blir en onaturlig kant i början på bysten då de är preparerad. Dessutom är dom helt klar fasta, och denna tjej är verkligen vacker. Hur hon ser ut helt avsminkad vet hon nog bara själv
Nej, nej. Dom är äkta. Kurvig kvinna med naturligt stora lökar.
Citera
2024-09-21, 18:45
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Obama2012
Nej, nej. Dom är äkta. Kurvig kvinna med naturligt stora lökar.

Finns de inga nude bilder på henne , hon verkar klarat sig bra.
Citera
2024-09-23, 12:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av HemligaVargen
Finns de inga nude bilder på henne , hon verkar klarat sig bra.
Hon har väl bara ett ex vad jag vet som säkert har några sexiga bilder på henne
Citera
2024-09-23, 16:23
Medlem
HemligaVargens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Markiiiii
Hon har väl bara ett ex vad jag vet som säkert har några sexiga bilder på henne

hjälper inte att det inte går att se.
Citera
2024-11-07, 13:35
Medlem
chipstutte1337s avatar
Hon ska tydligen vara programledare för Melodifestivalen "Mello" tillsammans med Edvin Törnblom. Jag kommer tyvärr inte titta då jag tycker både Keyyo och Edvin är för "starka personligheter" som kommer ge mig en dödlig dos av cringe.
Citera
2024-11-07, 14:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dr King

Ja - dessutom verkar hon varit förståndig nog att hålla käften och inte gått ut och plockat billiga poäng men dumma uttalanden.

Dumma saker om t ex feminism osv som retar gallfeber på män över 30 år.
Citera
2024-11-07, 14:24
Medlem
drinksareonmes avatar
Hon var väl med i Bäst i test när det fortfarande gick på svt? Såg det aldrig då och går inte att se någonstans sen tv4 tog över, vilket är rätt kasst.
Citera
2024-11-07, 19:07
Medlem
Man hade ju kunnat tänka sig att kolla på Mello, endast för att vila ögonen på henne, men när Rixfjollan ska vara med så betackar jag mig. Hur fan tänker svt när dom sätter denna talanglöse fjant Edvin Törnblom som programledare för Sveriges största TV program?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in