2024-07-25, 11:51
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Fattar inte vad som hände riktigt, någon vecka senare låg den på posten. Har dock inte märkt effekt.
Vad jag lyckats läsa mig fram till så ska inte Bromantane vara klassad på något sätt av svenska myndigheter men det verkar kunna falla under ”förstörandelagen”.
Vilket är någon gummiparagraf för att kunna förstöra lite vad som helst som kommer in i landet.
Däremot så innebär detta inget lagbrott utan tullen förstör det bara, vilket är lite trist.
https://www.aklagare.se/globalassets/dokument/rattspromemorior-och-rattslig-vagledning/rav-202124-forstorandelagen.pdf

Ja, jag har hört att det verkar vara svårt att få tag på bra kvalitet nu för tiden, sen är väl lite nootropics överlag lite si och så när det gäller effekt.
Får helt enkelt lägga en beställning och prova själv om det fungerar.
Tack för uppdateringen
Citera
2024-09-10, 12:19
Avslutad
Vet någon om bromantane fungerar om man äter bupropion? Den har vissa märkliga effekter som gör att tex. tjack inte känns av ALLS, så funderar på om även detta är lika meningslöst eller om det fungerar annorlunda från andra CNS-stimulanter?
Citera
2024-09-23, 11:29
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av erik.otuktsson
Vet någon om bromantane fungerar om man äter bupropion? Den har vissa märkliga effekter som gör att tex. tjack inte känns av ALLS, så funderar på om även detta är lika meningslöst eller om det fungerar annorlunda från andra CNS-stimulanter?
Ätit både bupropion + Elvanse, samt även Bromantane + Elvanse.
Även testat båda tillsammans med Attentin.
Tyckte inte Bromantane hade någon effekt alls vilket bupropion hade efter några veckor.
Igen som helst skillnad på effekten av tjack på båda..

Kanske fick dålig batch av Bromantane då det verkar ha varit svårt att få tag på riktiga bromantane nu efter Rysslands invasion av Ukraina och att de kinesiska labben verkar ha lagt om produktion till annat.
Citera
2025-09-23, 07:40
Medlem
Rastapunxs avatar
Såg annons på flashback om alphabrain bromantanekapslar och blev nyfiken och hittade denna tråden. Låter ju som ett väldigt spännande ämne.
Någon som testat dessa kapslar?
Har lagt en order så återkommer när jag fått det och testat.
Citera
2025-09-26, 09:02
Medlem
timelesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rastapunx
Såg annons på flashback om alphabrain bromantanekapslar och blev nyfiken och hittade denna tråden. Låter ju som ett väldigt spännande ämne.
Någon som testat dessa kapslar?
Har lagt en order så återkommer när jag fått det och testat.
Undrar detsamma.
Citera
2025-09-26, 09:10
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeless
Undrar detsamma.
Fick det snabbt. Har ätit i 2 dar nu och känner mig redan piggare, mer alert i huvudet och mer avslappnad.
Känns som att det är en bra produkt. Ska ju fungera bättre och bättre så ser fram emot det.
Citera
2025-10-08, 10:24
Medlem
Citat:
Fick det snabbt. Har ätit i 2 dar nu och känner mig redan piggare, mer alert i huvudet och mer avslappnad.
Känns som att det är en bra produkt. Ska ju fungera bättre och bättre så ser fram emot det.

Jag är intresserad av denna produkt, så du får gärna uppdatera mig om hur de känns nu osv.
Mvh
Citera
2025-10-08, 15:35
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VikingSwede81
Jag är intresserad av denna produkt, så du får gärna uppdatera mig om hur de känns nu osv.
Mvh
Kan rekommendera.
Känner mig som en ny människa.
Somnar på kvällen och vaknar med energi. Får mycket mer gjort på dagarna.
Citera
2025-10-13, 22:35
Medlem
Citat:
Kan rekommendera.
Känner mig som en ny människa.
Somnar på kvällen och vaknar med energi. Får mycket mer gjort på dagarna.
Kul att höra! Kom ihåg att även ta L-Tyrosin så Bromatane har mer att jobba med.
500-2000 mg på tom mage så det inte krockar med andra aminosyror.

Jag brukar ta Bromatane de dagar jag pausar från min Elvanse-dos. Fungerar bra men det skulle vara intressant att enbart gå på den i några veckor. Dock på dag 3 utan Elvanse blir jag till ett riktigt mongo, fruktansvärd hjärndimma och trött.

Köpte mitt från Ex*butike*
Citera
2025-10-14, 13:02
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rvrvrp
Kul att höra! Kom ihåg att även ta L-Tyrosin så Bromatane har mer att jobba med.
500-2000 mg på tom mage så det inte krockar med andra aminosyror.

Jag brukar ta Bromatane de dagar jag pausar från min Elvanse-dos. Fungerar bra men det skulle vara intressant att enbart gå på den i några veckor. Dock på dag 3 utan Elvanse blir jag till ett riktigt mongo, fruktansvärd hjärndimma och trött.

Köpte mitt från Ex*butike*
Tack för tipset.
Citera
2025-10-23, 15:43
Medlem
timelesss avatar
Citat:
Hur många mg tog du ? Jag tog 50mg i 2 dagar här nu och känner bara som man druckit en rejäl kopp kaffe. Min ångest minskade inte alls. Har kört phenibut 3 veckor men slutade med det 2 dagar innan jag intog bromantane. Mvh
Citera
2025-10-23, 16:42
Medlem
Rastapunxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av timeless
Hur många mg tog du ? Jag tog 50mg i 2 dagar här nu och känner bara som man druckit en rejäl kopp kaffe. Min ångest minskade inte alls. Har kört phenibut 3 veckor men slutade med det 2 dagar innan jag intog bromantane. Mvh
50mg om dagen. Kanske ska ge det lite mer tid? När det kommer till ångest och oro känns det som det blir lättare att hantera för mig.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in