2020-07-09, 22:02
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Spazzman
Köper du från RG?

Japp, jag kan säga att effekterna är ihållande efter att man har slutat med Bromantane.
Precis som det står i studierna
Citera
2020-07-10, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av QxZtVyPrQ9981AZX
Japp, jag kan säga att effekterna är ihållande efter att man har slutat med Bromantane.
Precis som det står i studierna

Vilka doser käkar du och skulle du säga att det är uppbyggnadsfas?

Endel verkligen lovordar Bromantane medans andra avfärdar med att dom knappt känner av ett piss.. Så jag är lite kluven i om jag skall ge det en chans eller inte. Vet du varför RG slutade med omdömen på deras hemsida förresten?
Citera
2020-07-10, 16:00
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Vilka doser käkar du och skulle du säga att det är uppbyggnadsfas?

Endel verkligen lovordar Bromantane medans andra avfärdar med att dom knappt känner av ett piss.. Så jag är lite kluven i om jag skall ge det en chans eller inte. Vet du varför RG slutade med omdömen på deras hemsida förresten?

Japp, vissa känner inte av det för att det tar tid innan man känner av det. Jag skulle säga att de verkliga effekterna kommer efter 4 veckor.

MOAn är väldigt komplex.
Den påverkar GAT-3 som är genen som styr GABA-produktion, påverkar även tryptofan-hydroxylas och en drös annat..

Ibland blir man bara trött av Bromantane, vill typ sova, ibland blir man pigg.. I längden blir ens humör stabilare då det utökar NGF och BDNF, så den orsakar neurogenes. Minskar även inflammationsmarkörer.

Så det är en rätt potent antidepressiv i sig.

Jag har för mig att RG letar efter en ny leverantör då Kina har slutat tillåta produktionen av Bromantane.
Citera
2020-07-10, 17:48
Medlem
Citat:
Japp, vissa känner inte av det för att det tar tid innan man känner av det. Jag skulle säga att de verkliga effekterna kommer efter 4 veckor.

MOAn är väldigt komplex.
Den påverkar GAT-3 som är genen som styr GABA-produktion, påverkar även tryptofan-hydroxylas och en drös annat..

Ibland blir man bara trött av Bromantane, vill typ sova, ibland blir man pigg.. I längden blir ens humör stabilare då det utökar NGF och BDNF, så den orsakar neurogenes. Minskar även inflammationsmarkörer.

Så det är en rätt potent antidepressiv i sig.

Jag har för mig att RG letar efter en ny leverantör då Kina har slutat tillåta produktionen av Bromantane.

Låter som att man borde kunna klara sig med 1 kapsel/dagen då om man har lite tålamod, behöver man mer än så börjar de bli dyrt enligt mig.
Citera
2020-07-10, 18:04
Medlem
QxZtVyPrQ9981AZXs avatar
Citat:
Låter som att man borde kunna klara sig med 1 kapsel/dagen då om man har lite tålamod, behöver man mer än så börjar de bli dyrt enligt mig.

1 kapsel om dagen räcker gott och väl.. Efter 1 månad kommer du kunna ta en halv typ.
Citera
2020-09-03, 23:21
Medlem
Citat:
1 kapsel om dagen räcker gott och väl.. Efter 1 månad kommer du kunna ta en halv typ.

Är den som finns inne nu på RG legit? Står att den bara ska användas till forskning.
Citera
2021-09-02, 21:46
Medlem
Är Bromantane fortfarande lagligt i Sverige?

Reachgenius ska lägga ner så det går inte att köpa därifrån.

Rupharma säljer Ladasten/Bromantane, men skickar inte till Sverige.

pglchem skickar till Sverige, men jag vill ju inte att det fastnar i tullen. Ingår Ukraina i frihandelsavtalet med EU? Verkar lite osäkert.

Sen undrar jag hur ni tar det? Sublingualt verkar vara det bästa, men att ha det under tungan i 30 min på morgonen är lång tid.
Det finns även i en lösning som man tar nasalt. Det finns ingen risk med det va?
Senast redigerad av NiagaraFalls 2021-09-02 kl. 21:48.
Citera
2024-06-03, 19:00
Medlem
Beställt den här lilla rackaren men den är stoppad i tullen. Inte fan är den olagligt?
Citera
2024-06-06, 06:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Beställt den här lilla rackaren men den är stoppad i tullen. Inte fan är den olagligt?
Var beställde du ifrån?
Citera
2024-06-06, 07:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hunden309
Var beställde du ifrån?

Eurosupps.
Citera
2024-07-24, 15:50
Medlem
Loekskals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skabaraju
Eurosupps.
Hur gick det?
Bråkade tullen med denna?
Citera
2024-07-25, 11:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Loekskal
Hur gick det?
Bråkade tullen med denna?

Fattar inte vad som hände riktigt, någon vecka senare låg den på posten. Har dock inte märkt effekt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in