2024-09-21, 16:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Krucifixerad
Vad jag läst till mig på Gnagetforum verkar det snarare vara Ayari som täckt skott iom skadan.
Enligt min polare som var på plats tog Gono emot en passning på matchspelet fick bollen för långt ifrån sig, Taha trodde det var ju en vick ämnad för honom men Gono hade bara ögon för boll och kolliderade rakt in i Ayari
Citera
2024-09-21, 17:01
Medlem
Krucifixerads avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ahmed945
Enligt min polare som var på plats tog Gono emot en passning på matchspelet fick bollen för långt ifrån sig, Taha trodde det var ju en vick ämnad för honom men Gono hade bara ögon för boll och kolliderade rakt in i Ayari

Ah, ok. Den versionen låter ju lite annorlunda och då stämmer ju din beskrivning bättre. Lär väl komma fram hur det gick till.

Hursomhelst är det väl sådana situationer man får räkna med om man prioriterar hög intensitet och matchliknanade spel på träning.
Citera
2024-09-21, 17:33
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AIP
Nja, finns inte en enda förening i allsvenskan med rent mjöl i påsen.
Uppläggsföreningar och Hasse Larsson-föreningar.
Citera
2024-09-21, 17:52
Medlem
Citat:
Ah, ok. Den versionen låter ju lite annorlunda och då stämmer ju din beskrivning bättre. Lär väl komma fram hur det gick till.

Hursomhelst är det väl sådana situationer man får räkna med om man prioriterar hög intensitet och matchliknanade spel på träning.
Visste inte hela förloppet när jag skrev första inlägget. Bara ett besviket meddelande i en chattgrupp. Polaren var redan ganska missnöjd med Gono sedan innan.
Citera
2024-09-22, 01:10
Medlem
Krucifixerads avatar
Citat:
Visste inte hela förloppet när jag skrev första inlägget. Bara ett besviket meddelande i en chattgrupp. Polaren var redan ganska missnöjd med Gono sedan innan.

Ok. Ingen koll på Gono än vad som sägs i poddar och skrivs men är ju som vanligt ogrundat optimistisk gällande en AIK-spelare.
Citera
2024-09-22, 08:04
Medlem
trazkeis avatar
Om Malmö har någon jävla anständighet i kroppen går dom in och kör över oss fullständigt idag! Säkra guldet! Full fart framåt! Heja di blåe!
Citera
2024-09-22, 08:30
Medlem
cokehyenas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Om Malmö har någon jävla anständighet i kroppen går dom in och kör över oss fullständigt idag! Säkra guldet! Full fart framåt! Heja di blåe!
Du tror det landar i Asien?

Citera
2024-09-22, 09:45
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cokehyena
Du tror det landar i Asien?

Vad landar i Asien?
Citera
2024-09-22, 11:56
Medlem
Citat:

Citat:

De var i samma lag i smålagsspel. Gono la upp för eget avslut och Ayari trodde att det var en petning till honom. Olycka som händer, dessvärre skadades Ayari korsbandet och är borta för operation.
Citera
2024-09-22, 12:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av trazkei
Kul matcher för tabellen idag.

GAIS-DIF. Tar Djurgården det så är GAIS snarare mittengegga än top.
Elfsborg-Hammarby. Elfsborg behöver minst en pinne för att hänga på.
Malmö-Häcken. Bortsett från Djurgården så har inte Malmö vunnit sedan Norrköping hemma 17 augusti, som man tog med nöd och näppe. Malmö har inte ens gjort mål sedan Djurgårdsmatchen. Islossning nu? Häckens defensiv har inte varit särskilt robust.

Men den mest avgörande är nog ändå Värnamo-Västerås. Får Västerås 3p så är det absolut med i racet igen.

Poppa popcornen
Citera
2024-09-22, 13:48
Medlem
Valvantos avatar
Tar vi poäng idag ska jag köpa en trisslott.
Citera
2024-09-22, 13:52
Medlem
trazkeis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MrOrdonnee
Kul matcher för tabellen idag.

GAIS-DIF. Tar Djurgården det så är GAIS snarare mittengegga än top.
Elfsborg-Hammarby. Elfsborg behöver minst en pinne för att hänga på.
Malmö-Häcken. Bortsett från Djurgården så har inte Malmö vunnit sedan Norrköping hemma 17 augusti, som man tog med nöd och näppe. Malmö har inte ens gjort mål sedan Djurgårdsmatchen. Islossning nu? Häckens defensiv har inte varit särskilt robust.

Men den mest avgörande är nog ändå Värnamo-Västerås. Får Västerås 3p så är det absolut med i racet igen.

Poppa popcornen
Du är ingen man av stora ord.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in