Citat:
Ursprungligen postat av
Kladdkakautankladd
Jag tror samma, hon kommer mer och mer nämna honom/visa honom på sin instragram och sen kommer det va som att dem aldrig gjorde slut utan bara hade tagit en paus ( en 1 års lång paus) för tror Stockholm inte blev som hon hade hoppats och även där kommer hon åka/besöka mindre vilket hon redan har gjort sen några veckor. Men lagom till hösten då kommer inlägget om att Stockholm va inte hennes grej utan hon kan bara inte vara ifrån sina barn och sen gå ut med att hon och Simon väntar tillskott.
Instämmer. Det har varit tydligt ett tag nu att både S och L bor i radhuset, även om det först nu det verkar vara officiellt. Att L har börjat rucka på rutinen med veckorna i Stockholm tror jag definitivt är direkt kopplat till att hon åter har familjelivet på hemmaplan. Min hypotes är att Stockholm handlat om flykt från verkligheten snarare en nödvändighet för arbetet. Ett djupt inlägg om återförening och själsfränder tror jag dock kommer dyka upp inom sinom tid. För barnens skull tror jag bara att det är positivt. S verkar vara en fin fadersfigur, och L verkar vara mer stabil med honom vid sin sida.
Citat:
"Sedan bestämde jag mig för att åka hem till Örebro. Det bara kändes rätt. Har saknat barnen extra mycket på senaste och känt mig ledsen utan dem. Alla tre. De är verkligen meningen med mitt liv.
(...)
Väl hemma träffade jag direkt Simon och Belle och gosade massor med Belle. Hon var så himla gullig och kastades sig i min famn.
Återigen, barnen är meningen med livet."
Från bloggen.