Citat:
Ursprungligen postat av
mutemute123
Kolla Jonnas story på instagram, du kommer skratta. Han pratar om deras hus, och hittar på saker som är gammalt, han har som vanligt inte kollat upp fakta.
Men Jonna gav svar på tal kan man säga.
Kollade storyn nu. Tvisten var slutet 2023 och de flyttade sep 2022 så det går inte ihop det ormen säger.
Angående 34 år är det ingen nyhet att Cluee inte ens vet vad begreppet källkritik innebär.
Konstigt att Jonna och jag gör princip samma bedömning om Cluee med att börja må dåligt, pausa, komma tillbaka och vara i blåsväder igen. Han är verkligen en kass journalist det har vi sett många gånger, tex när han intervjuat Golof potatismos och Chrippa "min sanning" Berg.
Ska man kritisera Jocke för nåt är det att han inte fått bort ormen från nätet. Ormen kanske skulle ta och göra news om bolagets siffror 2023 istället där en uppvärdering på huset på 9M kronor inte stämmer. Men Cluee saknar moral, har låg intelligens och söker bara drama och tittarsiffror. Jag tror tragiskt nog att sådana som Cluee och Chrippa inte har självinsikt, eller som min gode vän GW Persson jag spelar golf med ibland brukar säga, mot bättre vetande.