2024-09-20, 19:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av mutemute123
Kolla Jonnas story på instagram, du kommer skratta. Han pratar om deras hus, och hittar på saker som är gammalt, han har som vanligt inte kollat upp fakta.
Men Jonna gav svar på tal kan man säga.

Kollade storyn nu. Tvisten var slutet 2023 och de flyttade sep 2022 så det går inte ihop det ormen säger.

Angående 34 år är det ingen nyhet att Cluee inte ens vet vad begreppet källkritik innebär.

Konstigt att Jonna och jag gör princip samma bedömning om Cluee med att börja må dåligt, pausa, komma tillbaka och vara i blåsväder igen. Han är verkligen en kass journalist det har vi sett många gånger, tex när han intervjuat Golof potatismos och Chrippa "min sanning" Berg.

Ska man kritisera Jocke för nåt är det att han inte fått bort ormen från nätet. Ormen kanske skulle ta och göra news om bolagets siffror 2023 istället där en uppvärdering på huset på 9M kronor inte stämmer. Men Cluee saknar moral, har låg intelligens och söker bara drama och tittarsiffror. Jag tror tragiskt nog att sådana som Cluee och Chrippa inte har självinsikt, eller som min gode vän GW Persson jag spelar golf med ibland brukar säga, mot bättre vetande.
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-20 kl. 19:43.
Citera
2024-09-20, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Kollade storyn nu. Tvisten var slutet 2023 och de flyttade sep 2022 så det går inte ihop det ormen säger.

Angående 34 år är det ingen nyhet att Cluee inte ens vet vad begreppet källkritik innebär.

Konstigt att Jonna och jag gör princip samma bedömning om Cluee med att börja må dåligt, pausa, komma tillbaka och vara i blåsväder igen. Han är verkligen en kass journalist det har vi sett många gånger, tex när han intervjuat Golof potatismos och Chrippa "min sanning" Berg.

Ska man kritisera Jocke för nåt är det att han inte fått bort ormen från nätet. Ormen kanske skulle ta och göra news om bolagets siffror 2023 istället där en uppvärdering på huset på 9M kronor inte stämmer. Men Cluee saknar moral, har låg intelligens och söker bara drama och tittarsiffror. Jag tror tragiskt nog att sådana som Cluee och Chrippa inte har självinsikt, eller som min gode vän GW Persson jag spelar golf med ibland brukar säga, mot bättre vetande.

Bra att Jonna säger ifrån, förstår att hon blir less på honom.
Även Danjal la upp storys nyss.
Citera
2024-09-20, 20:06
Bannlyst
Citat:
Bra att Jonna säger ifrån, förstår att hon blir less på honom.
Även Danjal la upp storys nyss.

Ja det blir mer tyngd då. När Jocke gör det kommer folk bara gnälla på att det är drama och man vill ha tittarsiffror.

Ormens kanal är ju typ död 😆

Ska bli så skönt den dagen ormen, Chrippa, Le Linnea, Golof potatismos, Real Lokalvårdare, El Snatto och Juicen alla fått sina IT linor klippta av Tele2. De syns nog på nån fas 4 sen eller LSS boende.
Citera
2024-09-20, 20:14
Avslutad
Citat:
Ja det blir mer tyngd då. När Jocke gör det kommer folk bara gnälla på att det är drama och man vill ha tittarsiffror.

Ormens kanal är ju typ död 😆

Ska bli så skönt den dagen ormen, Chrippa, Le Linnea, Golof potatismos, Real Lokalvårdare, El Snatto och Juicen alla fått sina IT linor klippta av Tele2. De syns nog på nån fas 4 sen eller LSS boende.

När kan man skicka pm till dig?
Citera
2024-09-20, 20:31
Bannlyst
Citat:
När kan man skicka pm till dig?

24 eller 27e tror jag. Du kmr få pm 🙂
Citera
2024-09-20, 20:34
Avslutad
Citat:

Det blir toppen 😊
Citera
2024-09-20, 21:02
Avslutad
Kollade/lyssnade på Malou förut.

Vad framkom i den som inte redan har körts 25 varv?

Eller missade jag något?
Citera
2024-09-20, 22:13
Medlem
Citat:
Jonna har gjort det igen sätter cluee på plats, vilken Queen hon är alltså 🤩

Jag såg nu och detta är en kvinna att välja som en förebild! Hon satte verkligen cluee på plats! Vilken ärthjärna han är!
Citera
2024-09-21, 00:19
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av 111-111
Jag såg nu och detta är en kvinna att välja som en förebild! Hon satte verkligen cluee på plats! Vilken ärthjärna han är!

Hon är så jäkla grym alltså 🤩🤩🤩
Citera
2024-09-21, 02:43
Medlem
kanblikuls avatar
Citat:
Nej September 2022.

https://mrkoll.se/person/Joakim-Alexander-Lundell-Rorsmansvagen-2-B-Norrkoping/uerAuerAkyqRaQcYfrkyqRaQbTAQmcYfrcYfrkyqRaQdYQapuh QcYfr

Tidigare adress står det under datum.

Och skatteverket gick inte till eko utan förvaltingsrätten.

Du har rätt där, jag gick på vad Jockiboi försa sig i sina intervjuver att de har Lundellhuset som "sovplats" tills sent 2023, my bad.

Citat:
Att det skulle bli spa och Airbnb vet alla runt Jocke och Pallal har ju själv nämnt att han är en person i kretsen. Så inte så konstigt.

Kollar man siffror bolaget går det inte ihop att bolaget är i ekonomisk kris och man nu fixar spa och Airbnb för att vända röda till gröna siffror.

Bolaget hade omkostnader 2022 på 20 miljoner och 2023 på 4 miljoner. Omsättningen har minskat med 7 miljoner 23 mot 22 men man har strypt kostnader med 16 miljonet så vinsten har gått från 2 miljoner till 11 miljoner. Det ligger faktiskt och balanserar på 12M för 2023.

du vet att Jockiboi gjort 1 mille per månad men 2024 ska spat göra "röda siffror gröna".... är inte +1 mille per månad "gröna siffror"... ok? du pendlar mkr att veta inside info till att gagga om saker 4 andra Jockiboiförsvarare gör.

EDIT: Jockiboi, EKO ringde och ville ha tillbaka sina pengar(alla vet att du skriver och läser här HAHAHAHA)
Senast redigerad av kanblikul 2024-09-21 kl. 02:58.
Citera
2024-09-21, 04:07
Medlem
Citat:

Jag flikar in att vi hörs då
Citera
2024-09-21, 04:58
Bannlyst
Varför tror ni Jonna har mindre beröring med barnen än vad Jocke har?

I senaste videon när Lunabell börjar gråta pga en geting, rörde hon knappt dottern

När Jocke pratade med Lunabell, satt han bakom och höll om henne, varför ser man aldrig Jonna göra så?

Kollar man på vloggarna från Gruna Lund Liseberg, har Jonna noll beröring med barnen, jämfört med hur Therese Rask och Lisen Björklund rör sina barn tex

Vad tror ni detta beror på med Jonna?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in