2024-09-18, 23:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lillafagelbrun
Det märks att hon är lite äldre än de andra. Tycker faktiskt att hon verkar snäll.
Tycker inte alls det. Hon känns som en person som tror att hon är bättre än alla. Hon ger den känslan. Och hon pratar alldeles för mycket skit om alla andra.
Citera
2024-09-18, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Tycker inte alls det. Hon känns som en person som tror att hon är bättre än alla. Hon ger den känslan. Och hon pratar alldeles för mycket skit om alla andra.

Du kan absolut ha rätt. Tänkte mest att det var en del av hennes spel
Citera
2024-09-19, 04:09
Medlem
Citat:
Du kan absolut ha rätt. Tänkte mest att det var en del av hennes spel
Nja det tycker jag inte.
Citera
2024-09-19, 06:04
Medlem
Årets säsong är en av de sämsta hittills, jag har sett alla 6 avsnitt och funderar på att kolla nu.
Citera
2024-09-19, 07:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ursula45
Alltså är de bara jag som finner diana otroligt tråkig? Sedan så ser hon knappt ens ut som en människa längre. Hon ser fan ut som 40+. Och gillar inte hennes attityd heller
Ja, hon ser bra märklig ut hela hon 🙈😆
Citera
2024-09-19, 17:03
Medlem
WitchcultTodays avatar
Citat:
Sherin och Amanda typiska mean girls med överdrivet fokus på utseendet. Gillar Viktoria hittills, hon verkar slug och avslappnad. Moa sjukt vacker.
Synd att avsnitten blivit kortare.

Men ah, Victoria, avslappnad? Hon fangirlar ju så intensivt hela tiden och är så enormt uppspelt över allt och alla att hon aldrig håller truten 😄 Superjobbig! Men hon är väl väldigt ung. Då får man vara så.

Att dessa program finns när man har sjukstuga är mer underhållande än vad jag vill erkänna för övrigt!
Citera
2024-09-19, 23:30
Medlem
Jag förstår inte hur vissa kan tycka om Viktoria. Hon verkar rätt jobbig och pratar för mycket. Och väldigt hal, men ja hon är ju också ung
Citera
2024-09-20, 00:27
Medlem
azontos avatar
Det är sjukt tråkigt med gamla PH-deltagare. Dessa är bara med för försöka få fler följare och göra sig själva till ett "värdemärke" och det är därför ännu tråkigare då dessa tänker på typ allt de gör. Fattar inte varför PH tar in dessa, , majoriteten av deras följare är ju bottar så att de skulle dra till sig en större skara tittare är bara bullshit. Hört rykten från deltagare i äldre säsong att casting ansvarig osv umgås/festar och har legat med vissa deltagare som dyker upp frekvent i programmet.
Senast redigerad av azonto 2024-09-20 kl. 00:32.
Citera
2024-09-20, 23:09
Medlem
Emil är nog inte den smartaste i sakerna han säger. Att han ska tjejerna runt ens lillfinger att spela på tjejernas känslor. Det är ju en sak att göra det. Men att säga det öppet är ju ba korkat lol. Han behöver ju medieträning
Citera
2024-09-22, 06:41
Medlem
LuluBrooksies avatar
Inte värt att kolla om Viktoria inte är med. Hon gör tv. De utseendefixerade arab-brudarna dödar tv med sina sura blickar och uppumpade kroppsdelar.

Just nu tycker jag det bästa med serien är kamratskapet mellan "konsulten och praktikanten", dvs de båda blonda korta snubbarna, samt den nya, solBRÄNDA tjejen som verkar ha skön stil. Glitter i håret var lite too much, dock. Hon är väl ingen julgran?

Obs: jag kollar bara JLC's referat, orka kolla hela skiten!

Citat:
Ursprungligen postat av DirtyLobster
Varför har kropparna fyllda med tatueringar? De ser ut som fängelsekunder hela bunten.

Åh!! JA! Som jag undrat. Vad fan har hänt med tatuerings-modet?
Senast redigerad av LuluBrooksie 2024-09-22 kl. 06:43.
Citera
2024-09-22, 06:48
Medlem
LuluBrooksies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kattplusmus
Hittade precis Shyrins [edit] instagram. Hon följs varken av Diana, Viktoria eller amanda vad jag kan se.
Är det bara jag eller verkar hon riktigt skum? Alltså mer än lovligt skum? Hon är som en testosteron-stinn grabb med urdåligt ölsinne, alltid ute efter bråk. Såg henne i en tiktok live häromdagen. Hennes ögon var helt "döda" och när någon skrev något i chatten som hon inte gillade så höjde hon rösten DIREKT. Konsekvenstänk noll. Hon tillförde absolut noll i videon, kan vara pga att hon ännu inte får prata om säsongen... Men....

Don't get me started ang hennes caterpillar-ögonfransar.

Citat:
Ursprungligen postat av Qwelia
Amanda är ju otroooooligt tråkig

Amanda vet inte vem Amanda är ännu. Fett osäker. Hon behöver lära känna sig själv.
Senast redigerad av LuluBrooksie 2024-09-22 kl. 06:57.
Citera
2024-09-22, 10:22
Medlem
TheOneEyedSnakes avatar
Är det någon som har något skvaller om Shyrin Masoudi?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in