2024-09-20, 16:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rosabadanka
Har pratat med han ett antal gånger om det samt meddelat chefen dock är det i stort sätt omöjligt att göra något åt det då han i stort sätt är omöjlig att ersätta. även andra som klagat. men ska ta det en gång till med han.
Bara dumt att tala med en sådann person leder ingenvart. Intressant o veta om det är du som e korkad eller han? Om det är som du skriver hjälper bara våld. Betala någon 13 åring i rinkeby för att ta sig an problemet tex. Betala en hora som knullar med honomoch hota med att visa filmen för hans hustru tex.
Enda som hjälper att diskutera gör allt bara värre

Sen efter att filmen spridits sprider du massa lappar på jobbet med knulljonny som underskrift. Enda sättet att få honom låg
Senast redigerad av analking 2024-09-20 kl. 16:40.
Citera
2024-09-20, 16:39
Medlem
Citat:
Har pratat med han ett antal gånger om det samt meddelat chefen dock är det i stort sätt omöjligt att göra något åt det då han i stort sätt är omöjlig att ersätta. även andra som klagat. men ska ta det en gång till med han.

Då har du inte gjort det tillräckligt bra. Kan inte hålla på att fjanta sig som dagens lärare ska göra med skolbarnen, vara så pedagogiska som möjligt.
Var lite vulgär i din ton, ta i från botten vad du verkligen känner med denna kollegan.
Senast redigerad av Noccofocus 2024-09-20 kl. 16:42.
Citera
2024-09-20, 16:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Noccofocus
Då har du inte gjort det tillräckligt bra. Kan inte hålla på att fjanta sig som dagens lärare ska göra med skolbarnen, vara så pedagogiska som möjligt.
Var lite vulgär i din ton, ta i från botten vad du verkligen känner med denna kollegan.
skulle inte kalla det att fjanta mig gjort allt jag kan och lite till som håller sig inom lagen. Tänker dock inte göra något som leder till att jag blir av med jobbet då det är oförskämt bra betalt. kommer förmodligen att söka mig ifrån min nuvarande arbetsgivare även om det kommer ta tid att hitta något annat och att det förmodligen betyder att jag kommer få flytta utomlands.
Citera
2024-09-20, 16:49
Hörlurar.

Problem Solved
Citera
2024-09-20, 16:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Hörlurar.

Problem Solved
Önska det var så lätt men hade det varit det hade ja inte skrivit här
Citera
2024-09-20, 16:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av analking
Bara dumt att tala med en sådann person leder ingenvart. Intressant o veta om det är du som e korkad eller han? Om det är som du skriver hjälper bara våld. Betala någon 13 åring i rinkeby för att ta sig an problemet tex. Betala en hora som knullar med honomoch hota med att visa filmen för hans hustru tex.
Enda som hjälper att diskutera gör allt bara värre

Sen efter att filmen spridits sprider du massa lappar på jobbet med knulljonny som underskrift. Enda sättet att få honom låg
Med tanke på att vi båda läst på universitet i 5+ år för att ens vara kvalificerade för jobbet är vi nog båda väldigt korkade. i övrigt är det med Rinkeby nog ingen vidare ide då det inte skulle vara vidare svårt för någon att lista ut vem som beställt den tjänsten
Citera
2024-09-20, 17:06
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnlitenUggla
Hörlurar.

Problem Solved
Man kan också sätta upp en skärmvägg så att man slipper se fanskapet.
Men bäst är nog att ventilera saken face-to-face.
Citera
2024-09-20, 17:27
Medlem
Gå till chefen
Citera
2024-09-20, 17:39
Du pratar givetvis med din kollega. I värsta fall din chef.

Man märker på nya generationens dampungar som växt upp på tiktok men kan inte ens prata med folk på sitt s.k. jobb.
Citera
2024-09-20, 17:43
Medlem
Citat:
Med tanke på att vi båda läst på universitet i 5+ år för att ens vara kvalificerade för jobbet är vi nog båda väldigt korkade. i övrigt är det med Rinkeby nog ingen vidare ide då det inte skulle vara vidare svårt för någon att lista ut vem som beställt den tjänsten
Bara exempel Helge om du tror att mobbing på jobbet beror på antal år på dagens högskola då har du inte fattat mycket. Dessutom är dagens högskola som gymnasiet var förr i tiden
Citera
2024-09-20, 17:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av priz
Du pratar givetvis med din kollega. I värsta fall din chef.

Man märker på nya generationens dampungar som växt upp på tiktok men kan inte ens prata med folk på sitt s.k. jobb.
Med tanke på att jag är född på tidigt 90 tal ingår jag inte hos dessa så kallade damp ungar och har inga vidare problem att prata med folk testat det ganska många gånger men det har inte löst något mina kollgor har testat dem med. Har även pratat med både HR och chef som försöker göra något åt det. Oturs nog är han väldigt svår ersatt då det inte direkt kryllar med folk som har den utbildningen som behövs för varken min eller hans position. Men som jag tidigare skrivit kommer det förmodligen bli så att så fort ett jobb liknande det jag har nu dyker upp någonstans inom EU eller om arbetsvisum kan utfärdas för till exempel USA eller Kanada så kommer jag byta arbetsplats.
Citera
2024-09-20, 17:55
Medlem
Citat:
Med tanke på att jag är född på tidigt 90 tal ingår jag inte hos dessa så kallade damp ungar och har inga vidare problem att prata med folk testat det ganska många gånger men det har inte löst något mina kollgor har testat dem med. Har även pratat med både HR och chef som försöker göra något åt det. Oturs nog är han väldigt svår ersatt då det inte direkt kryllar med folk som har den utbildningen som behövs för varken min eller hans position. Men som jag tidigare skrivit kommer det förmodligen bli så att så fort ett jobb liknande det jag har nu dyker upp någonstans inom EU eller om arbetsvisum kan utfärdas för till exempel USA eller Kanada så kommer jag byta arbetsplats.

Hör du väl själv hur dumt det låter flytta till kanada pga en idiot.

Arrangera en trafikolycka
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in