Citat:
Citat:
Jag orkade helt enkelt inte med dina ifrågasättanden. Visste ärligt talat inte vad jag skulle svara på dina va va va??? Du är väldigt bossig, en riktig besserwisser som alltid vet bäst. Så fort nån skriver nånting så hoppar du på och ställer till svars, kritiserar och tillrättavisar. För du vet ju bäst. Enligt dig själv. "Kan vi prata om det", skriver du. Men du är inte intresserad av att prata som i att diskutera utan du vill föreläsa och berätta hur det ligger till. Det verkar jag inte vara ensam om att tycka (fast ingen säger det för att de inte pallar bli avstängda). Du saknar självinsikt men sätter en herrans massa etiketter på andra. Och det är därför du inte fattade varken att jag skämtade eller vad som var poängen med det skämtet. Du sabbar tråden så jag lämnar. Det är väl det du vill antar jag - att få ha tråden i fred och skriva långa fantasifulla uppsatser.
Citat:
Personen jag svarade (angående Carro) bredde ut texten om vilken motbjudande kropp Carro har, enligt honom. Samma användare har tidigare i tråden sågat de flesta av deltagarnas utseenden på ett onödigt nedlåtande sätt. Till exempel har han skrivit att Emys ansikte är missbildat och liknande överdrivna uttalanden. Man behöver inte tycka att alla är snygga men man behöver inte uttrycka sig onödigt elakt.
Om vi säger att det är så att jag är "grovt provocerad" av att alla inte tycker att Carro är snygg, so what? Den enda som verkar ha problem med mina åsikter är du. Jag får väl tycka vad jag vill? Vad spelar det dig för roll?
Om vi säger att det är så att jag är "grovt provocerad" av att alla inte tycker att Carro är snygg, so what? Den enda som verkar ha problem med mina åsikter är du. Jag får väl tycka vad jag vill? Vad spelar det dig för roll?
”Man behöver inte uttrycka sig onödigt elakt”. Självinsikten blomstrar.