2024-09-19, 10:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Han har väl gjort sitt efter att ha parat sig tycker nog spindelhonan 😅 Och man blir ju lätt lite hungrig också efter ett hårt pass 🙂
Hahaha ja det kanske är så dom tänker 😅
Citera
2024-09-19, 11:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ryzztroll
När röven är helt öppen så att man ser allting ”där inne”, riktigt jävla äckligt. Googla så får du se (se till så att du har ätit innan).
Googla anal prolaps också.. Så vackert när analen blommar ut som en ros..
Citera
2024-09-19, 15:44
Medlem
Perversiteter vad det gäller sex har sannolikt mer eller mindre existerat sedan tidernas begynnelse. Dock har exploateringen av det ökat lavinartat i och med internets intågande. Det kan sannolikt även till viss del ökat efterfrågan och därmed omfattningen. Rena spekulationer iofs.
Citera
2024-09-19, 23:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Vad är det du anser jag har fel i o vad grundar du det på?
Dina ord ... "även om många tjejer fantiserar om just detta, då det fortfarande står skrivet i DNA om än lite mindre påtydligt än förr."
Många tjejers dröm? Nej! Dröm på du.
Citera
2024-09-19, 23:37
Medlem
Pungsvings avatar
Förr var det mest analsex. Det fanns bara några miljoner människor på planeten pga det.
Citera
2024-09-19, 23:47
Medlem
lasse-bengtssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Peace1914
Dina ord ... "även om många tjejer fantiserar om just detta, då det fortfarande står skrivet i DNA om än lite mindre påtydligt än förr."
Många tjejers dröm? Nej! Dröm på du.

Ehm, du borde läsa på lite. Att bli "våldtagen" är en av de största fantasierna hos kvinnor. Jag beskrev varför det är så. Handlar om att det är skrivet i dna.
Citera
2024-09-20, 00:00
Medlem
Comitiums avatar
På stenåldern - definitivt. Bronsåldern? Mer tveksamt.
Citera
2024-09-20, 02:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av lasse-bengtsson
Ehm, du borde läsa på lite. Att bli "våldtagen" är en av de största fantasierna hos kvinnor. Jag beskrev varför det är så. Handlar om att det är skrivet i dna.
Vidriga påståenden! Är det dina egna fantasier du talar om? En hård stor kuk in i ditt rövhål?
Citera
2024-09-20, 02:38
Medlem
Manginazs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Supertzar75
Perversiteter vad det gäller sex har sannolikt mer eller mindre existerat sedan tidernas begynnelse. Dock har exploateringen av det ökat lavinartat i och med internets intågande. Det kan sannolikt även till viss del ökat efterfrågan och därmed omfattningen. Rena spekulationer iofs.

Ja jag tänkte efter och utifrån mig själv, den femte tjejen jag låg med då var jag 16 eller 17 och vi låg i en 69a och jag var på väg att slicka henne på rövhålet innan hon sa ifrån och det hade jag med 99,99999% säkerhet aldrig sett i porr innan, så most likely ren pervesion bakom det hela.
Citera
2024-09-20, 11:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Snickartasken
Googla anal prolaps också.. Så vackert när analen blommar ut som en ros..
Fyfan, där tappade man aptiten såhär innan lunch
Citera
2024-09-20, 11:49
Medlem
Pinoputchins avatar
Analt hade man nog ofta förr, men fist-fucking var nog mer ovanligt tror jag. Golden shower... vet ej.
Citera
2024-09-20, 12:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Manginaz
Ja jag tänkte efter och utifrån mig själv, den femte tjejen jag låg med då var jag 16 eller 17 och vi låg i en 69a och jag var på väg att slicka henne på rövhålet innan hon sa ifrån och det hade jag med 99,99999% säkerhet aldrig sett i porr innan, så most likely ren pervesion bakom det hela.

Jag menar det. Sedan är lite rövslickning inte så värst perverst utan bara mysigt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in