2024-09-19, 21:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Reverentia
en bekräftad död, cirkulerade video på en individ liggandes under ett skynke utanför pizzerian men inlägg plockades ner av admin i lokala gruppen
Jag både såg och har filmen, snutarna var inte ens på plats ännu, han låg livlös utanför pizzerian.
Citera
2024-09-19, 21:24
Medlem
JustTrollings avatar
Ovanligt att lokaltidning går ut med att BO är död, när Polisen inte ens bekräftar att någon är skjuten. Eller att någon skottlossning skett.

Polisen säger ingenting till media och har inte heller publicerat en notis på sin hemsida.
Citera
2024-09-19, 21:25
Medlem
Hallstahammar är litet, det kommer väl ut ganska snart vem BO är :-(
Citera
2024-09-19, 21:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av sharkbitemiracle
Jag både såg och har filmen, snutarna var inte ens på plats ännu, han låg livlös utanför pizzerian.

Vart kan man se filmen?
Citera
2024-09-19, 21:38
Medlem
Tror VLT kommer få en del skit för den där artikeln…. Så klart kalas för dom att det dessutom är en lokalkändis som va på plats o kunde berätta att BO dog i hans armar, när varken polis eller kvällstidningarna eller tv redaktioner gått ut med liknande…. Många klick blir det!
Citera
2024-09-19, 21:40
Medlem
oldeubois avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Biggedy
Tänkte precis skriva likadant. Precis när jag såg storyn så började jag kika på flashback.

https://ibb.co/Xbn2HVJ
Who I smoke. Kaxigt låtval.
Citera
2024-09-19, 21:46
Medlem
BO ska enligt uppgifter heta Akram och bo på Bäckby i Västerås.
Citera
2024-09-19, 21:47
Medlem
Citat:

vart kan man se filmen?
Senast redigerad av lolan92 2024-09-19 kl. 21:50.
Citera
2024-09-19, 21:53
Medlem
HRTs avatar
så tröttsamt detta att vi låtit förorts maffian i pyjamas leva rövare så här länge.
Citera
2024-09-19, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JustTrolling
Ovanligt att lokaltidning går ut med att BO är död, när Polisen inte ens bekräftar att någon är skjuten. Eller att någon skottlossning skett.

Polisen säger ingenting till media och har inte heller publicerat en notis på sin hemsida.

Ja konstigt nog tycker man att det är ovanligt nuförtiden, att det fortfarande finns journalister som åker till brottsplatsen och gör sitt arbete och skriver vad de ser och hör.
Oftast citerar man ju endast polisens hemsida eller ngn lam pressansvarig som säger ingenting.
Citera
2024-09-19, 22:01
Medlem
Citat:

Upp med videon på nån sida som https://streamable.com/
Citera
2024-09-19, 22:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nollan-Kollan
BO ska enligt uppgifter heta Akram och bo på Bäckby i Västerås.

Finns en Si*on Akra* *ajid i Västerås. *=M. Efternamnet är bekant om man säger så.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in