2024-09-19, 21:52
Medlem
Pinoputchins avatar
Napp #483, fritidspedagogen ser ju för fan helt utvecklingsstörd ut. Hur kan han ens få jobba med barn, hur har han lyckats. Lika ful som han verkar dum i huvudet. Vidriga bilder han skickat på sig själv, noll självinsikt. Vilken jävla idiot..
Citera
2024-09-19, 21:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
Tror verkligen inte man behöver göra det såhär svårt för sig. Grabben har levt 35 år framför datorn/telefonen helt fritt från solljus, frisörsalonger och fysisk aktivitet. Då ser man ut sådär. Testosteron på normalnivå är helt meningslöst för muskeltillväxt om den enda träning man nånsin får är att rulla skinnet upp och ner över ollonet.
Haha! Jag dör! Dagens skratt!
Citera
2024-09-19, 21:57
Avslutad
Snart går vi in i Oktober. Hank firar 1årsdag. Jag befinner mig i Sundsvall den dagen, någon mer?
Citera
2024-09-19, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SuneSnus
Ändå smått fachinerad att denna man gått fyra års utbildning med tentor, klasskamrater och redovisningar etc
Fritidspedagogutbildningen är på tre år men har han gått den? Är han inte en elevassistent? (= ingen utbildning)
Citera
2024-09-19, 22:09
Avslutad
Citat:
Tror verkligen inte man behöver göra det såhär svårt för sig. Grabben har levt 35 år framför datorn/telefonen helt fritt från solljus, frisörsalonger och fysisk aktivitet. Då ser man ut sådär. Testosteron på normalnivå är helt meningslöst för muskeltillväxt om den enda träning man nånsin får är att rulla skinnet upp och ner över ollonet.

Ha ha, +1 på den!
Vad han eventuellt har för diagnos/er är helt ointressant. Det som är intressant är att han fortsatt hålls borta från solljus och barn, men under lupp.
Citera
2024-09-19, 22:09
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Elpo50
Fritidspedagogutbildningen är på tre år men har han gått den? Är han inte en elevassistent? (= ingen utbildning)

Står på mrkoll att han är legitimerad fritidspedagog
Citera
2024-09-19, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Med all respekt så tror jag att man ska vara försiktig med mammorna på dumpen facebook som kommer med efterhandskonstruktioner. Varför har dom inte larmat innan kan man fråga! Jag har sett dylika människor som kommer efteråt och dom är inte trovärdiga. Däremot tycker jag det var rätt att hänga ut 483, det fungerar inte att ha en sån individ där barn/ungdomar finns.
Att det inte larmats tidigare stämmer väl inte om han tidigare fått en varning, som det stod i inlägget du citerade.
Citera
2024-09-19, 22:21
Medlem
Ingen som reagerar på att #480 kallar sin kropp för "dadbod".
Är ju exakt som en fet kvinnokropp.
För mycket fet mat och öl(östrogen) kan tänka...
Citera
2024-09-19, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av h3ndo
Sorry, jag var inte tydlig. Jag svarade på ett inlägg om #464. Finns det rebus på honom?

(FB) Dumpen - Tråden där vi BARA diskuterar GÄDDORNA som fångats!
Citera
2024-09-19, 22:25
Avslutad
Citat:

Han har arbetat på heltid inom barnomsorgen, eller?
Citera
2024-09-19, 22:25
Medlem
olasvenssons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knasigabananer73
Snart går vi in i Oktober. Hank firar 1årsdag. Jag befinner mig i Sundsvall den dagen, någon mer?
Hank 😁
Jasså det är snart ett år sedan han var i farten. Vilken tomte.

En riktig pratkvarn till gädda. 22 centimeter skrev han till flickebarnet. Ha, ha, ha.

Undra hur det har gått för honom? Han kanske har byggt sig en trähydda och bor i skogen 😁
Senast redigerad av olasvensson 2024-09-19 kl. 22:30.
Citera
2024-09-19, 22:26
Medlem
#483 har ett företag som verkar vara vilande enligt Ratsit (0 personer ansvariga) och hans personnummer står som org nr. Märkligt företagsnamn, svårt att göra en rebus på det namnet…

3 ord:

Civilisationssammanslutningen
Pajas
Symptom
Senast redigerad av Scharlottenlok 2024-09-19 kl. 22:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in