2024-09-19, 17:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Är han en gädda? Känner inte alls igen.

359. En normal producent hade förstås stoppat en brakautist från att stämma träff med en brud och tro att hon hade en kille på sin egen nivå som hemlig beundrare.
Citera
2024-09-19, 17:19
Medlem
-Grillo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av RadioRunka
Vilken tur att idolen träffade Sara och Patrik, hade det varit någon annan kanske dom hade knackat skallen av honom

https://dumpen.se/2024/09/19/idolen/
Varför kallas han "Idolen"?

Pallar inte kolla igenom chattloggar, då jag är känslig för deformerade kukar o sånt...
Citera
2024-09-19, 17:21
Medlem
SnutteFia03s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av -Grillo-
Varför kallas han "Idolen"?

Pallar inte kolla igenom chattloggar, då jag är känslig för deformerade kukar o sånt...

Han var med i idol 2011, finns klipp på yt om du söker på hans namn + idol 2011.

Citera
2024-09-19, 17:22
Medlem
-Grillo-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SnutteFia03
Han var med i idol 2011, finns klipp på yt om du söker på hans namn + idol 2011.

Aha!

Tack, ska kolla in det!
Citera
2024-09-19, 17:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vrevis
359. En normal producent hade förstås stoppat en brakautist från att stämma träff med en brud och tro att hon hade en kille på sin egen nivå som hemlig beundrare.

Ur en rent mänsklig synvinkel är producentens beslut ofattbart. Underhållningsmässigt vet jag inte. Det skapar en mörk och obekväm känsla. Lite som när man såg original-The Office första gången. Fast utan att vara roligt.

Citera
2024-09-19, 17:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Shrubbery
Ur en rent mänsklig synvinkel är producentens beslut ofattbart. Underhållningsmässigt vet jag inte. Det skapar en mörk och obekväm känsla. Lite som när man såg original-The Office första gången. Fast utan att vara roligt.

Haha exakt så. Otroligt plågsamt att se. Något korn av lyteskomik finns där, men mest plågsamt och allra mest plågsamt för bruden i fråga.
Citera
2024-09-19, 17:48
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inget.internet
https://dumpen.se/2024/01/30/hemlige-beundraren-napp-359-kalmar/

Cheezuz! Är det alltså samma människa som gäddan? Kunde han inte siktat på en normalsnygg tjej, han siktar alltså ett par socialklasser OCH nio snygghetspoäng över sig själv? Hans chanser kanske har ökat efter han blev Dumpen-kändis...
Citera
2024-09-19, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av HassanVonEssen
Era uppgifter går isär här i tråden. U-båten gick på grund 1981 men namnen leder till en person född 1977. Så är det utom allt tvivel klarlagt vilken identitet som gäller här?

Edit: Det är bekräftat att Tompa och Redivivus är inne på fel person. Gäddan heter INTE Christer eller Andreas i mellannamn.

Om vi kollar på Ratsit så är det en annan man, 57 år gammal och född 1967, med samma namn från Ängelholm som återfinns på topplistan (18:e plats) över mest sökta personer: https://www.ratsit.se/info/omtalade/mest-eftersokta-igar

Han har 96 sökningar på sig till trots för att ingen här på detta forumet har tipsat om honom.
Senast redigerad av anwe8 2024-09-19 kl. 18:16.
Citera
2024-09-19, 18:35
Medlem
Gädda #480 uppmärksammas i lokalblaskan idag.

https://eposten.se/nyheter/enkoping/artikel/pedofilanklagad-enkopingsman-uthangd-pa-natet/rkv566vj

Urklipp (har ej tillgång till hela artikeln):
”Pedofilanklagad Enköpingsman uthängd på nätet
I sociala medier sprids just nu som en löpeld att en man i Enköping blivit konfronterad av Dumpen. En organisation som avslöjar män som sexchattar med barn”.
Citera
2024-09-19, 18:42
Medlem
Asså 482 och 483.. Detta ständigt återkommande dumpen-fenomen att bisarrt fula män skickar bisarrt fula bilder på sig själva. Måste vara någonting helt fel i skallen (utöver deras pedofili alltså). Bristen på självinsikt är total. Alltså verkligen 100%. Glada som fan i att direkt skicka bilder på sina lönnfeta bleka kroppar och tro det ska ge någon slags sexuell upphetsning. Barockt och bisarrt att se, jag slutar aldrig förvånas över just det här.
Citera
2024-09-19, 18:50
Medlem
Napp #483 har en lillebror som är två år yngre än gäddan och som bor hemma hos mamma och pappa. Gädda #483 har haft ett annat efternamn också när han var liten. Vilket jag tolkar som att han kan var adopterad. Men notera det är bara mina spekulationer.
Citera
2024-09-19, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DrL0c
Asså 482 och 483.. Detta ständigt återkommande dumpen-fenomen att bisarrt fula män skickar bisarrt fula bilder på sig själva. Måste vara någonting helt fel i skallen (utöver deras pedofili alltså). Bristen på självinsikt är total. Alltså verkligen 100%. Glada som fan i att direkt skicka bilder på sina lönnfeta bleka kroppar och tro det ska ge någon slags sexuell upphetsning. Barockt och bisarrt att se, jag slutar aldrig förvånas över just det här.

Ja, det är fascinerande, särskilt då AI-bilderna på barn inte direkt tycks visa några finniga fetknoppar, utan extremt snygga barn. Vissa av gäddorna har ju skickat 30 år gamla bilder och andra har redigerat dit muskler, men de flesta gäddorna riktigt poserar oblygt så fläsket väller ut. Blir inte det minsta misstänksamma när barnet svarar "snyggo" eller "nallebjörn". De har inte bara skev sexualitet, utan även skev självbild. De borde väl annars se att de har åldrats, lagt på sig kilon etc och vara medvetna om att de anses oattraktiva enligt normen och förstå att 99.5 procent av deras potentiella offer flyr vid åsynen av dem? 🤔

Är nog därför många av gäddorna anmälts flera gånger till Dumpen av barn på SnapChat, de ser helt enkelt för äckliga ut.
Senast redigerad av Florman 2024-09-19 kl. 18:55.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in