Citat:
Ursprungligen postat av
Doxycyklin87
Absolut, håller med till viss del. Men det är inte poängen. Poängen är att det är judeägda politiker och media som stått för förtrycket av folkets vilja i väst, vilket lett till att vi importerat miljontals av dessa till Europa. Folk här inne har ett sånt muslimshat och vågar inte göra något åt det själva, så de stöttar Israeliska kroknäsor i sina krigsbrott och terrorhandlingar. Trots att dessa människor är anledningen till att vi har islamistisk terror i väst.
Så det är ett muslimhat som gör att man ställer sig på Iraels sida i konflikten mellan Hizbollah och Israel. Hur fan kan du veta det?
Du tror inte att det kan ha något med andelen avlidna civila kontra stridande ser ut.
Hizbollah har dödat fler civila än stridande sedan oktober i norra Israel.
I norra Israel har minst 23 soldater och 26 civila dödats av anfall från Libanon.
Vem kan tycka att det är snyggt? jag gör det inte, du kanske?
Israel har en bra mycket snyggar statistik under en femtedel av de avlidna har varit civila i Israels attacker. Det är uppenbart att Israel attackerar militära mål, medans Hizbollah skiter i vilket. Hade inte Israel flyttat på sina civila hade det varit riktigt illa.
För min del spelar det också stor roll vem som började.
Sen kan man ju tänkas vara feminist också, jag skulle aldrig stå på en sida som förtrycker kvinnor.