2024-09-19, 06:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vadsagerman
Undra om han hade sex med henne innan eller efter han mördade henne.
Sjuk jävul som kan bli sexuellt upphetsad i samband med planen på död.

Eftersom dom hade bestämt träff för att ha sex, så känns det högst troligt att han låg med henne först.. men att han var såpass efterbliven så det blev fel hål! Alltså stackars maja!
Citera
2024-09-19, 06:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Backad
Eftersom dom hade bestämt träff för att ha sex, så känns det högst troligt att han låg med henne först.. men att han var såpass efterbliven så det blev fel hål! Alltså stackars maja!

Var framgår det att dom bestämt sig för att ha sex ?
Citera
2024-09-19, 06:59
Medlem
Citat:

Naturligtvis våldtog han henne analt med flit inget jävla misstag din underton är hela tiden ursäktande gällande sexuellt störda mördaren Tim . Stackars Maja som blev lurad till en plats han redan planerat att våldta och mörda henne på det är sanningen
Citera
2024-09-19, 08:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Var framgår det att dom bestämt sig för att ha sex ?

Har du inte läst FUP?
Citera
2024-09-19, 09:27
Medlem
Finns inte förhören med tim?
Citera
2024-09-19, 09:52
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Har du inte läst FUP?

Senast jag kollade var det fortfarande bara 9 bilagor som handlar om vapenbrott.
Har det tillkommit ytterligare?
Citera
2024-09-19, 10:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeletedUser
Senast jag kollade var det fortfarande bara 9 bilagor som handlar om vapenbrott.

Ja? Alla förhör med tjejerna, anhöriga till tim och Maja finns?
Citera
2024-09-19, 10:04
Medlem
DeletedUsers avatar
Citat:
Ja? Alla förhör med tjejerna, anhöriga till tim och Maja finns?

Vart? När jag slagit upp filerna folk länkat i tråden handlar det uteslutande bara om vapenbrott.
Citera
2024-09-19, 10:08
Medlem
Citat:
Vart? När jag slagit upp filerna folk länkat i tråden handlar det uteslutande bara om vapenbrott.

Gå in på den länken dom delar, ladda ner den längst ner 117. Jag tog "ladda ner igen" och då kom den fram. Finns förhör med typ alla, men hittar inte Tims. Så antar att Tims finns i den som inte blivit delad än. Du ser även att det står "maskat" i länken
Citera
2024-09-19, 10:36
Medlem
Mercedes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av surfrider
Ny länk med aktbilaga117
https://easyupload.io/m/mdks0f

Min bekanta ber om ursäkt att den inte var med och jag också Det blev något fel när han laddade upp första gången, men han fick inte 116 så vet inte om den ges ut?

Citat:
Här har du, filen 117 är dessutom störst (1411 sidor)
Det mesta finns med i den så som Missing people, kartläggningar, anteckningar av häktespersonal om saker Tim pratat om utanför förhören och sen det bästa (som jag ej hunnit till än) Alla förhör med kompisar vittnen o hans familj!
Citera
2024-09-19, 11:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mercede
Tänkte på det när Tim sa i sista eller näst sista förhöret att han tänkt gräva upp kroppen, då nämnde han både en kille och tjej.
På sättet han pratar i förhören om att slå ihjäl och bryta armar o ben på folk i tex kön till kassan i affärer och hur han gjort med folk han blivit irriterad på så blir jag lite orolig att Maja inte var den första.

Hoppas polisen har kollat upp mer om eventuella lik vid gruvan.

Om du läser intervjuerna med ledarna på GEM så är det en annan grabb som berättar för T om gruvan
Citera
2024-09-19, 12:01
Medlem
Citat:

Han låg inte med henne. Hon blev våldtagen, Tim våldtog henne.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in