Citat:
Ursprungligen postat av
Toapapper54
Du missade min mening med "också" ser jag, alltså fler förklaringar, men det är okej. Jag förväntar mig inte att du ska läsa texter och tolka information korrekt.
Imorgon ringer jag Bolagsverket och sedan gör en update på hans brors skulder 🙂 Ska även kolla om myndigheter har korrekt adress då pågående folkbokföringsbrott sker.
Om Chrippa är så rik borde han hyra Jockes hus istället för bo på en 40 kvm vind med snetak bredvid Malmslätts flygplats. Det sved rejält att Anjo och Lisen fick köra spat först hos Jocke för Kräftan. Hoppas nästan Rask får VIP till spat för hur Jockes bror behandlat honom men vet att Jocke skäms över sin brors vägnar hur han behandlat Rask. Med all rätt.
Jocke 500 + 100 kvm.
Chrippa 40 kvm snetak på vind utan fönster.
Flest saker vinner.
Jocke har själv sagt att
dem inte tycker det är värt att betala 40 000 kr per månad för att bo i huset.
Jag har aldrig hört Jocke säga att
dem lämnade huset pga det du påstår, men jag kan svara på ditt svammel eftersom det verkar viktigt för dig att få svar ifrån mig.
Deras lägenhet ligger på bottenvåningen med egen ingång. Lägenheten stoppar inte folk från att tjuvringde på dörren och stressa upp Bartman.
Hur tror du människor hittade adressen till Lundell huset, gick runt i Norrköping tills
dem såg huset eller googlade adressen? Lägenheten skyddar
dem inte ifrån folk som vill störa.
P12 är säkert bättre än dig på att googla.
Ring Bolagsverket du, men kom ihåg att skriva om Chrippa i hans egen tråd. Ska jag länka till den eller hittar du den på egen hand?
Flest saker vinner? Töntigaste jag hört. Är du 12 eller?