2024-09-19, 00:59
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Dopy
Det är inte pga dem vill vara anonyma. Deras nya address till lägenheten hittar du om du googlar deras namn.
Dem bor inte i huset eftersom det krävs att dem betalar marknadsmässig hyra, vilket dem tycker är för dyrt. Det blir tyvärr så när man köper hus på företaget och hyr ut till sig själv.

Hur fan vet du detta? Satt du med när Jocke och Jonna diskuterade att flytta till lägenheten?

De bor i en lägenhet också pga att slippa alla som kom o tjuvringde på dörren och stressade upp Bartman. Visst lägenhetens adress hittar man på 5 sek på google. Men filmar man i lägenheten aldrig eller sällan är chansen stor att man får lämnas ifred. Dessa P12or har dålig koll på att adresser finns en googling bort. Många tror ju också lägenheten är skenmanöver o de (inte dem) bor i huset så varför besöka lägenheten då? Sedan förstår jag att du inte fattar detta då ingen arbetsgivare någonsin kommer anställa dig (jag har vart med själv att anställt folk, haft ansvarighetsposter osv så det är ingen ide att gå på mig som försvar) men många vill kunna skilja på fritid och jobb. Då blir lägenheten fritid och huset jobb.

Tror du fortfarande de bor i huset? Vloggen nu sist kanske lägenheten lånades av en annan barnfamilj en kväll? Lägenheten på förra adressen när Anjo kom och Jocke kom in i pyjamas efter 5 min, åkte han från Lundellhuset?

Detta är ett diskussionsforum så fortsätt tjejgissa hur mycket du vill men gråt inte när folk med fakta ställer dig mot väggen. Detta är inte Tråden där vi hatar Jocke Lundell.

Tomt i skåp och kyl i Lundellhuset, frys gammal glass. Låt mig gissa. Innan varje vlogg tömmer Olivia allt nere i källaren? Eller har du nån annan galen konspirationsteori här?
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-19 kl. 01:03.
Citera
2024-09-19, 01:20
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Toapapper54
Hur fan vet du detta? Satt du med när Jocke och Jonna diskuterade att flytta till lägenheten?

De bor i en lägenhet också pga att slippa alla som kom o tjuvringde på dörren och stressade upp Bartman. Visst lägenhetens adress hittar man på 5 sek på google. Men filmar man i lägenheten aldrig eller sällan är chansen stor att man får lämnas ifred. Dessa P12or har dålig koll på att adresser finns en googling bort. Många tror ju också lägenheten är skenmanöver o de (inte dem) bor i huset så varför besöka lägenheten då? Sedan förstår jag att du inte fattar detta då ingen arbetsgivare någonsin kommer anställa dig (jag har vart med själv att anställt folk, haft ansvarighetsposter osv så det är ingen ide att gå på mig som försvar) men många vill kunna skilja på fritid och jobb. Då blir lägenheten fritid och huset jobb.

Tror du fortfarande de bor i huset? Vloggen nu sist kanske lägenheten lånades av en annan barnfamilj en kväll? Lägenheten på förra adressen när Anjo kom och Jocke kom in i pyjamas efter 5 min, åkte han från Lundellhuset?

Detta är ett diskussionsforum så fortsätt tjejgissa hur mycket du vill men gråt inte när folk med fakta ställer dig mot väggen. Detta är inte Tråden där vi hatar Jocke Lundell.

Tomt i skåp och kyl i Lundellhuset, frys gammal glass. Låt mig gissa. Innan varje vlogg tömmer Olivia allt nere i källaren? Eller har du nån annan galen konspirationsteori här?
Jocke har ju själv sagt att dem tycker det är för dyrt att betala 40 000 i månaden för att dem lagligt ska kunna bo i Lundell huset.
Men du tror säkert Jocke ljuger?

Gråt inte när folk med fakta ställer dig mot väggen
Citera
2024-09-19, 01:41
Bannlyst
Citat:
Jocke har ju själv sagt att dem tycker det är för dyrt att betala 40 000 i månaden för att dem lagligt ska kunna bo i Lundell huset.
Men du tror säkert Jocke ljuger?

Gråt inte när folk med fakta ställer dig mot väggen

Du missade min mening med "också" ser jag, alltså fler förklaringar, men det är okej. Jag förväntar mig inte att du ska läsa texter och tolka information korrekt.

Imorgon ringer jag Bolagsverket och sedan gör en update på hans brors skulder 🙂 Ska även kolla om myndigheter har korrekt adress då pågående folkbokföringsbrott sker.

Om Chrippa är så rik borde han hyra Jockes hus istället för bo på en 40 kvm vind med snetak bredvid Malmslätts flygplats. Det sved rejält att Anjo och Lisen fick köra spat först hos Jocke för Kräftan. Hoppas nästan Rask får VIP till spat för hur Jockes bror behandlat honom men vet att Jocke skäms för sin brors vägnar hur han behandlat Rask. Med all rätt.

Jocke 500 + 100 kvm.
Chrippa 40 kvm snetak på vind utan fönster.

Flest saker vinner.
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-19 kl. 01:44.
Citera
2024-09-19, 01:54
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Du missade min mening med "också" ser jag, alltså fler förklaringar, men det är okej. Jag förväntar mig inte att du ska läsa texter och tolka information korrekt.

Imorgon ringer jag Bolagsverket och sedan gör en update på hans brors skulder 🙂 Ska även kolla om myndigheter har korrekt adress då pågående folkbokföringsbrott sker.

Om Chrippa är så rik borde han hyra Jockes hus istället för bo på en 40 kvm vind med snetak bredvid Malmslätts flygplats. Det sved rejält att Anjo och Lisen fick köra spat först hos Jocke för Kräftan. Hoppas nästan Rask får VIP till spat för hur Jockes bror behandlat honom men vet att Jocke skäms över sin brors vägnar hur han behandlat Rask. Med all rätt.

Jocke 500 + 100 kvm.
Chrippa 40 kvm snetak på vind utan fönster.

Flest saker vinner.
Jocke har själv sagt att dem inte tycker det är värt att betala 40 000 kr per månad för att bo i huset.
Jag har aldrig hört Jocke säga att dem lämnade huset pga det du påstår, men jag kan svara på ditt svammel eftersom det verkar viktigt för dig att få svar ifrån mig.

Deras lägenhet ligger på bottenvåningen med egen ingång. Lägenheten stoppar inte folk från att tjuvringde på dörren och stressa upp Bartman.
Hur tror du människor hittade adressen till Lundell huset, gick runt i Norrköping tills dem såg huset eller googlade adressen? Lägenheten skyddar dem inte ifrån folk som vill störa.
P12 är säkert bättre än dig på att googla.

Ring Bolagsverket du, men kom ihåg att skriva om Chrippa i hans egen tråd. Ska jag länka till den eller hittar du den på egen hand?

Flest saker vinner? Töntigaste jag hört. Är du 12 eller?
Citera
2024-09-19, 02:08
Bannlyst
Citat:
Jocke har själv sagt att dem inte tycker det är värt att betala 40 000 kr per månad för att bo i huset.
Jag har aldrig hört Jocke säga att dem lämnade huset pga det du påstår, men jag kan svara på ditt svammel eftersom det verkar viktigt för dig att få svar ifrån mig.

Deras lägenhet ligger på bottenvåningen med egen ingång. Lägenheten stoppar inte folk från att tjuvringde på dörren och stressa upp Bartman.
Hur tror du människor hittade adressen till Lundell huset, gick runt i Norrköping tills dem såg huset eller googlade adressen? Lägenheten skyddar dem inte ifrån folk som vill störa.
P12 är säkert bättre än dig på att googla.

Ring Bolagsverket du, men kom ihåg att skriva om Chrippa i hans egen tråd. Ska jag länka till den eller hittar du den på egen hand?

Flest saker vinner? Töntigaste jag hört. Är du 12 eller?

40k är en anledning av flera! Svårt att förstå?

Måste Jocke gå ut med allt? Dina ord kommer från offentligt, mina är privata.

Du har missat att det är en hall mellan deras lägenhet och ytterdörren?

Lundellhuset vet men då det filmats där och huset sticker ut mer. Lundellhuset är roligare besöka då det filmats mkt där. Bara så du vet kan vem som helst vandra in på Lundellhuset tomt. Lägenheten är mycket mer avskilt och svåråtkomligt.

Bolagsverket handlar ju om Jocke o Jonna AB siffror 2023. Moderator Dopy. Ha lite koll tack.

Sista håller med. Var en peak till Chrippa.
Citera
2024-09-19, 02:24
Medlem
Dopys avatar
Citat:
40k är en anledning av flera! Svårt att förstå?

Måste Jocke gå ut med allt? Dina ord kommer från offentligt, mina är privata.

Du har missat att det är en hall mellan deras lägenhet och ytterdörren?

Lundellhuset vet men då det filmats där och huset sticker ut mer. Lundellhuset är roligare besöka då det filmats mkt där. Bara så du vet kan vem som helst vandra in på Lundellhuset tomt. Lägenheten är mycket mer avskilt och svåråtkomligt.

Bolagsverket handlar ju om Jocke o Jonna AB siffror 2023. Moderator Dopy. Ha lite koll tack.

Sista håller med. Var en peak till Chrippa.
Men dem andra problemen kan ske i lägenheten också. Enda skillnaden är hyran. Svårt att förstå?

Om du pratar med Jocke privat, varför frågar du då inte honom om egen företagaren i Söderhamn som du verkar vara så nyfiken på?

Så du tror att det inte går att ringa på dörren hos Jocke?
Lägenheten är inte svår åtkomlig.

Du skrev dock "Imorgon ringer jag Bolagsverket och sedan gör en update på hans brors skulder", har du redan glömt vad du skrev?
Citera
2024-09-19, 02:31
Bannlyst
Citat:
Men dem andra problemen kan ske i lägenheten också. Enda skillnaden är hyran. Svårt att förstå?

Så du tror att det inte går att ringa på dörren hos Jocke?
Lägenheten är inte svår åtkomlig.

KAN ske ja. Det handlar om VAD som sker.

Men är du sär på riktigt? Efter ytterdörren kommer en uthus sedan kommer Jocke och deras lägenhetsdörr. Ytterdörren är garanterat tagg på så du kan inte banka på deras lägenhetsdörr!

Jag kommer alltid besvara dina felsktigheter här!
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-19 kl. 02:55.
Citera
2024-09-19, 02:39
Medlem
Dopys avatar
Citat:
KAN ske ja. Det handlar om VAD som sker.

Men är du sär på riktigt? Efter ytterdörren kommer en gemensam hall sedan kommer Jocke och deras lägenhetsdörr. Ytterdörren är garanterat tagg på så du kan inte banka på deras lägenhetsdörr!
Har du ens kollat på jockes video? det är ingen gemensam hall, det är ett uterum innan deras ytterdörr
Uterummet delas inte med andra hyresgäster, det är Jocke och Jonnas egna uterum.
Citera
2024-09-19, 02:55
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Jag har inte sagt att det är en gemensam hall. Sluta lägg på ord man inte skriver!

Nej det delas med en granne sägs tom i vloggen. Vilket fall som är det en dörr mellan ute och deras lägenhetsdörr.

Uterum? Det är inget uterum ffs!

Sedan hoppas jag du menar innan deras lägenhetsdörr för annars är du verkligen ute och virrar.

Otroligt att man kan ha så mycket fel på så få ord.

Googla uterum snälla.
Mår du bra?
Du skrev " Efter ytterdörren kommer en gemensam hall sedan kommer Jocke och deras lägenhetsdörr."

Jocke säger ju själv "Men vi har ju som ett uterum innan man kommer in" Och Jonna svarar "som är som våran hall". Men det är klart att du tror Jocke ljuger när han säger att dem har ett uterum innan ytterdörren.
https://youtu.be/GNVH01vwh5U?t=472

Här ser du även när dem öppnar dörren att den går direkt in i deras lägenhet.
https://youtu.be/GNVH01vwh5U?t=515

Det går ju inte ens att diskutera med dig när Jocke säger något och du sedan säger att det inte är så. Jag tror Jocke vet mer om hur dem bor än du gör
Citera
2024-09-19, 02:59
Bannlyst
Citat:
Har du ens kollat på jockes video? det är ingen gemensam hall, det är ett uterum innan deras ytterdörr
Uterummet delas inte med andra hyresgäster, det är Jocke och Jonnas egna uterum.

Okej ett uterum och inte hall. Men vad fan spelar det för roll? Det är fortfarande en dörr mellan deras lägenhetsdörr och ute. Tror du dörren till uterummet står öppen? Och om den gör det är lägenheten fortfarande mer okänd och med det få vara ifred mer.
Senast redigerad av Toapapper54 2024-09-19 kl. 03:02.
Citera
2024-09-19, 03:03
Bannlyst
Hur kan de vara så dumma att de skaffar flera barn när Jocke har olika NPF? Det är ju ärftligt…
Citera
2024-09-19, 03:05
Medlem
Dopys avatar
Citat:
Okej ett uterum och inte hall. Men vad fan spelar det för roll? Det är fortfarande en dörr mellan deras lägenhetsdörr och ute. Tror du dörren till utehuset står öppen? Och om den gör det är lägenheten fortfarande mer okänd och med det få vara ifred.
När sa jag att uterummet står upplåst?
Jag sa att dem har ju en dörrklocka så att folk kan fortfarande tjuvringa på dörren och stressa upp Bartman. Det var då du började svamla om en gemensam hall, som inte ens finns.
Varför var du så envis på att du hade rätt, att du visste hur jocke bodde, och när jag länkade till jockes egna ord, då plötsligt ändrar du dig? varför försöker du få det att framstå som att du har privat information om hur jocke bor, privat kontakt med honom, när det inte stämmer? försöker du bara trolla?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in