2024-09-18, 23:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
Israel är verkligen världens främsta just nu, inte ens muslimerna tycker annorlunda.

Hade de kunnat skulle de gjort precis samma sak.
Citera
2024-09-18, 23:34
Medlem
Tintinikongos avatar
Kan inte vara lätt att sympatisera med Hizbollah och Hamas nu. Israel gör kaffeved av terrorist-avskummet. 🤣
Citera
2024-09-18, 23:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Duerf
Personsökarna var som att dra ner brallorna på Hizbollah, så de snubblar. Walkie-talkies som smäller är som att gå fram och olla dem i pannan.

Don't fuck with Mossad.

Hahaha…!! Ja, Hizbollah har verkligen blivit ollade!!!
Citera
2024-09-18, 23:37
Medlem
sk33s avatar
Nästan så man tycker lite synd om Hizbollah. Stackars. Men sen kommer man ihåg vilka rövhattar de är och att de inte skulle blinka en sekund om de fick chansen att göra tio gånger värre tillbaks.

Oavsett är det alltid tragiskt när barn skadas pga vuxnas oförmåga att hantera konflikter.

Jag funderar på om Israel snart landar i att det enda som kan få ordning på torpet är etnisk rensning, lite grand som Sovjet gjorde efter andra världskriget. Putta ut alla araber/palestinier som hittar på minsta lilla till närliggande länder, ge upp Gaza och lämna det till annat land/självstyre, med mera. Ha minerade gränser och absolut nolltolerans för angrepp med raketer osv.
Citera
2024-09-19, 01:04
Medlem
Racooons avatar
Det är ganska intressant att Israel/Mossad nu plötsligt kan pinpointa attacker mot enskilda Hizbollatomtar.
Men i Gaza måste de massbomba och döda tusentals, t.o.m tiotusentals, civila och fullständigt rasera bostäder och områden för att nita en enda Hamastomte?
Är det bara jag som finner det märkligt?
Citera
2024-09-19, 01:28
Medlem
Racooons avatar
Det är ganska intressant att Israel/Mossad nu plötsligt kan pinpointa attacker mot enskilda Hizbollatomtar.
Men i Gaza måste de massbomba och döda tusentals, t.o.m tiotusentals, civila och fullständigt rasera bostäder och områden för att nita en enda Hamastomte?
Citera
2024-09-19, 01:32
Medlem
Inhale82s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Racooon

Vet inte vad du fått det där ifrån, men jag hoppas ju att du själv förstår hur dumt det låter.

Nej, Israel mördar inte tiotusentals för att komma åt en (1) Hamasterrorist, skärp till dig.
Citera
2024-09-19, 01:36
Medlem
Flaklypans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hemseman
Hade de kunnat skulle de gjort precis samma sak.

Exakt! Men nu var det inte så, för att: DEN SOM KAN, HAN KAN och den som INTE KAN, kan inte och Israelerna kan men det kan inte araberna. Hela arabvärlden står med byxorna nere just nu!
Citera
2024-09-19, 01:45
Medlem
Doxycyklin87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Inhale82
Vet inte vad du fått det där ifrån, men jag hoppas ju att du själv förstår hur dumt det låter.

Nej, Israel mördar inte tiotusentals för att komma åt en (1) Hamasterrorist, skärp till dig.

Ja det är inte långt ifrån, tror de dödat 40 civila per hamasstridande enligt vissa siffror. De är otroligt motiverade och degenerade som folk. Folkmördarviljan är otroligt stark i dem då de har schizoida och paranoida anlag.
Citera
2024-09-19, 01:48
Medlem
BarbaDonkeys avatar
Jag börjar mer och mer se israel som en terrorstat helt i klass med ryssland. Att befolkningen i israel alltid verkar glada och upprymda när andra lider gör att hela samhället känns som en sammansvetsad terrorcell
Citera
2024-09-19, 02:01
Medlem
maktspels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BarbaDonkey
Jag börjar mer och mer se israel som en terrorstat helt i klass med ryssland. Att befolkningen i israel alltid verkar glada och upprymda när andra lider gör att hela samhället känns som en sammansvetsad terrorcell
Vad får du det ifrån? Klart det finns de i Israel som blir glada när de gör framsteg i kriget, men om du jämför med andra länder som bedriver försvarskrig är det väl ingen överdriven entusiasm i just Israel.
Citera
2024-09-19, 02:01
Medlem
Ankan-mannens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shunosoklat
Sist jag kollade så är det inte mot lagen att döda terrorister.
Nej, man får döda de som gör terror, i detta fall är det Israel.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in