2024-09-16, 20:05
Medlem
drinksareonmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Crapmagic
falska alarm! snygg Mimmi hade kille

Vilket härligt borskick från vår värld

Haru gått på bag in boxen?

Lite skumt med en man som twerkar
Citera
2024-09-16, 23:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Årets avsnitt verkar vara inspelade för flera år sedan....
Omgången i Göteborg är inspelad 2020 alt 21, såg att Karlatornet inte ens var halvklart. Det var ju färdigt i början av 2023.
En annan vecka hälsar alla med "pandemi-hälsning".

Stämmer säkert. Förr brukade säsongerna vara ca 60 avsnitt. Alltså hela hösten. Sen började de klämma in Robinson på hösten. Så det som sänds nu bör vara sista delen av den inspelningen som spelades in runt 2021 för det var ungefär då de började med två Robinson säsonger och halv åtta hos mig fick ge vika för skit Robinson.
Citera
2024-09-17, 19:44
Medlem
Crapmagics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av drinksareonme
Haru gått på bag in boxen?

Lite skumt med en man som twerkar
Nej jag hade brottom bara

Dålig ide att bjuda på 3 rätters vegomeny, vem gör det om inte en politisk kvinna
Hon kommer bara få sex(or) och nån sjua på det

Lögn och dikt, det finns ingen smak som smakar fräscht, det är umami (en känsla) dom känner

Mjälla är inte en smak heller

P.S Morgan älskar koriander också
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-17 kl. 19:58.
Citera
2024-09-18, 22:35
Medlem
Vitt vin till en kötträtt idag.... Hmmm!
Citera
2024-09-18, 22:37
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Det är inga problem och blir allt mer vedertaget. De flesta "experter" känner ingen skillnad på rött/vitt i en blindtest.
Citera
2024-09-18, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Det är inga problem och blir allt mer vedertaget. De flesta "experter" känner ingen skillnad på rött/vitt i en blindtest.
Känner du inte skillnad på rött eller vitt vin känner du nog inte heller skillnad på oxfile och hot-dogs! Det är ju för övrigt 2 helt olika smaker....
Citera
2024-09-18, 23:13
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Känner du inte skillnad på rött eller vitt vin känner du nog inte heller skillnad på oxfile och hot-dogs! Det är ju för övrigt 2 helt olika smaker....
Det var inget jag hittat på, finns hur mycket som helst om detta, bland annat denna test.
https://www.expressen.se/allt-om-vin/lar-dig-om-vin/skilja-pa-rott-och-vitt-vin-svarare-an-du-tror/
Citera
2024-09-18, 23:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av carlpetersen73
Det var inget jag hittat på, finns hur mycket som helst om detta, bland annat denna test.
https://www.expressen.se/allt-om-vin/lar-dig-om-vin/skilja-pa-rott-och-vitt-vin-svarare-an-du-tror/
Stämmer säkert på diverse folk som inte uppskattar god mat och vin. Men programmet vänder sej ju till folk som gillar matlagning och dryck därtill.
Citera
2024-09-19, 06:54
Medlem
carlpetersen73s avatar
Citat:
Stämmer säkert på diverse folk som inte uppskattar god mat och vin. Men programmet vänder sej ju till folk som gillar matlagning och dryck därtill.
Programmet vänder sig till de som uppskattar lite puttrig underhållning och har egentligen väldigt lite att göra med mat och dryck, som bara är rekvisita. till och med experter kan ha svårt att skilja på rött och vitt vin i en blindtest. https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/4d7xba/vinexperterna-lika-lattlurade-som-alla-andra
Citera
2024-09-26, 16:42
Medlem
Crapmagics avatar
Matilda är snygg, jag ger henne en 7 och en halva

Vad är för frisyr hon har? kallas det tuperad lugg när den är backslickad sådär?
Jag ger den en 10:a iaf, alla tjejer som nås av detta! ( 2 pers) glada budskap, ut och kopiera hennes frisyr
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-26 kl. 16:52.
Citera
2024-09-26, 19:43
Medlem
NiccoJs avatar
Citat:

Drycken nämns nästan aldrig med ett ord, lite märkligt.
Citera
2024-09-26, 19:53
Medlem
Crapmagics avatar
Min gaydar gav starkt utslag när man får en naivistisk tavla av
den välkända småfula pinuppan och faghaggen Marie Plosjö

Ett hemmadisco, välstrukna skjortor & slips, vårdnaden om varsin hund däremot! det har väl alla välbeställda
Senast redigerad av Crapmagic 2024-09-26 kl. 20:14.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in