Citat:
Ursprungligen postat av
DPKatta
Eftersom du verkar vara så genuint intresserad av vad som skrivs i Facebookgruppen vill jag rekommendera dig att gå med i den gruppen direkt. Då kan du läsa alla inlägg och kommentarer alldeles själv, och slippa be att få information om vad som står där via ombud.
Fast er facebookgrupp är ju en ekokammare och sekt utan dess like. Ni har bannlyst mig och flera andra från att medverka i den bara för att man lyfte ekonomiska frågor när ETC granskade dumpens inkomster i våras.
Det rörde sig inte om några anklagelser utan om genuin nyfikenhet men det räckte att man bara skrev något om ekonomi så fick ni tydligen flip.
Så jo, folk måste be om information på omvägar när ni censurerar, gör om, gör rätt.
Det var efter detta som dumpen sjönk i mina ögon då det uppenbart handlar mer om pengar än om barnens välmående. Ni går inte att ta seriöst, hur mycket jag än hatar pedofiler (själv utsatt som barn så jag har mandat att tycka) så är det svårt att se på er ur ett professionellt perspektiv.
Nu lever förhoppningsvis inte min förövare längre men hade den personen blivit uthängd så hade min glädje tynat bort snabbt om jag fick reda på att det bara handlade om att ni skulle lura på honom ett visitkort till impulskollen för att krama ur honom pengar. Jag som offer hade känt mig lurad och utnyttjad.