2024-09-18, 19:28
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Link04
Håller med. Att pissa på varandra känns inte helt hundra. Man måste sätta sina gränser i sovrummet 😅

Jag har för mig att dvärgschimpamsen löser konflikter med sex och den apan bråkar nog en hel del och har mycket konflikter. Som ska lösas 🤗
Ja precis.

Haha vilka sex fixerade apor. Jo jag kan tänka mig att dom har många och mycket onödiga bråk bara för att 🤣
Citera
2024-09-18, 19:33
Avslutad
Vad är anal gape för något?
Citera
2024-09-18, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DieselnDust
Vad är anal gape för något?
När röven är helt öppen så att man ser allting ”där inne”, riktigt jävla äckligt. Googla så får du se (se till så att du har ätit innan).
Citera
2024-09-18, 19:56
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av ryzztroll
När röven är helt öppen så att man ser allting ”där inne”, riktigt jävla äckligt. Googla så får du se (se till så att du har ätit innan).
Nä, jag klarar mig men tack för förklaringen 😊
Citera
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Bonobo. De sätter på varandra av alla möjliga sociala skäl.

Tack 🙂 Ja dom är kåta.
Citera
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ja precis.

Haha vilka sex fixerade apor. Jo jag kan tänka mig att dom har många och mycket onödiga bråk bara för att 🤣

Vad ska man säga, evolutionen gillar sex. Apan bara lyder order 😅
Citera
2024-09-18, 19:59
Avslutad
Citat:
Vad ska man säga, evolutionen gillar sex. Apan bara lyder order 😅
Ja jo det förståss. Vem gillar inte det liksom 🤷🏻😅
Citera
2024-09-18, 21:35
Medlem
PissBusss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Neksnor
Åtalades han inte för den dikten? Det mest lättillgängliga av hans erotiskt laddade verk bör vara Anita, som tonsats och spelats in av Sven-Ingvars.

Inte porr, men Fröding med vänner, nakna: https://commons.wikimedia.org/wiki/Category:Gustaf_Fröding#/media/File:Sandhamn.jpg

Jo, men jag minns inte hur det gick. Jag tror att han blev friad. Anita är inte fullt lika explicit men är onekligen väldigt tydlig med hur han såg på prydhet och sånt.
Citera
2024-09-19, 08:43
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Ja jo det förståss. Vem gillar inte det liksom 🤷🏻😅

Haha den kåta dvärgschimpansen har det i alla fall bättre än spindelhanarna där honan käkar upp honom efter sexet. Det är en hård värld därute 😛
Citera
2024-09-19, 09:01
Medlem
Tror dom flesta hade missionären och inte ens hade oralsex, är inte heller säker på att många kysstes på 1800 talet med tanke på sockret som fick alla tänder att ruttna, lägg på matrester mellan tänderna, ingen tandborstning även om det fanns så var det inte nog vanligt, tuggtobak, cigarr osv. Sen fanns det nog folk som med mer intresse för sex som hade oralt, doggy och analsex men det var nog mindre vanligt i konservativa Europa. Sådana som tänjer gränserna finns det alltid. I framtiden kommer vi nog inte ha fysiska sex och dom kommer nog tycka det är konstigt det vi håller på med.

Romarna och Grekerna dom hade nog all möjlig sex som innebär oralt, analt, våldtäkt, rollspel, dildos , djursex osv.
Citera
2024-09-19, 09:18
Avslutad
Citat:
Haha den kåta dvärgschimpansen har det i alla fall bättre än spindelhanarna där honan käkar upp honom efter sexet. Det är en hård värld därute 😛
Åh fy fan! Nog är världen hård. Glad att jag inte är en spindel iaf som måste äta upp er 😂 Undra varför det är så, att dom äter upp sin partner 😳

Ja dvärgchimpansen har det mycket bra 😀
Citera
2024-09-19, 09:38
Medlem
Link04s avatar
Citat:
Åh fy fan! Nog är världen hård. Glad att jag inte är en spindel iaf som måste äta upp er 😂 Undra varför det är så, att dom äter upp sin partner 😳

Ja dvärgchimpansen har det mycket bra 😀

Han har väl gjort sitt efter att ha parat sig tycker nog spindelhonan 😅 Och man blir ju lätt lite hungrig också efter ett hårt pass 🙂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in