2024-09-18, 14:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vafanyrarduom
Foxtrot

Vilken misär. Att ens någon vill stödja dessa gäng är för mig väldigt märkligt. Hur många sitter inne pga rawa lixom. Inte faan bryr han eller foxtrot sig om nån av dem. Förbrukningsvaror har dem vart
Citera
2024-09-18, 14:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av bredpung
Vilken misär. Att ens någon vill stödja dessa gäng är för mig väldigt märkligt. Hur många sitter inne pga rawa lixom. Inte faan bryr han eller foxtrot sig om nån av dem. Förbrukningsvaror har dem vart

Håller med dig och rekryteringen av små barn kryper ju bara längre och längre ner i åldrarna med... pengar är allt men ett människoliv som går förlorat är värt 0.
Citera
2024-09-18, 14:38
Medlem
Citat:
På 50 talet då eller. Har aldrig hört nå positivt om hålan
samma här, kalix för mig har alltid varit en knarkar by med misär
Citera
2024-09-18, 14:38
Medlem
Citat:
På 50 talet då eller. Har aldrig hört nå positivt om hålan

Dom va tonåringar i mitten på 70 talet...
Citera
2024-09-18, 14:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaniljmunk1
Dom va tonåringar i mitten på 70 talet...

Okay. Var nog ändå misär där med tanke på att jag sen barnsben fått höra att folk som fuckat upp allt i sin stad tillslut blivit skickade dit som en slags sista anhalt i livet och dessa verkar stannat kvar där och fött upp nya generationer slödder. Hört samma från 20 talet äldre personer. Brukar finnas nån substans som stämmer i ämnet då.
Citera
2024-09-18, 14:47
Medlem
Så, vem är/var offret, knarkare? vanlig snubbe? affärer?
Citera
2024-09-18, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vafanyrarduom
Så, vem är/var offret, knarkare? vanlig snubbe? affärer?

Och vilka är frihetaberövade. Men lär väl va häktesförhandlingar i dagarna så då bör man ju lätt få reda på vilka. Om ingen kommer med info innan
Citera
2024-09-18, 15:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Vaniljmunk1
Gänget F*****t har 2 killar som hyr en lägenhet ute på Näsbyn.
Va 3 stockholmsregistrerade bilar här i mångmiljonklassen för bara några dagar sen som blåste genom samhället som drog till adressen på Näsbyn.
Kanske nått för Norrlandsmaffian AKA Gudfadern att bita i som visst är gangster eller i alla fall en självutnämnd sån...
Enligt polisen har detta inget med kriminella nätverk att göra
Citera
2024-09-18, 15:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av svartis75
Enligt polisen har detta inget med kriminella nätverk att göra

Nej det tror jag ingen har sagt i tråden heller faktiskt.. att vi kom in på gäng va av en annan anledning
Citera
2024-09-18, 15:28
Medlem
Han ska tydligen bara vara 23 år gammal.
Hörsägen nu..
Citera
2024-09-18, 15:34
Medlem
Citat:
Och vilka är frihetaberövade. Men lär väl va häktesförhandlingar i dagarna så då bör man ju lätt få reda på vilka. Om ingen kommer med info innan

Alla från barackerna är anhållna.
Citera
2024-09-18, 15:37
Medlem
Dickassos avatar
Citat:
Okay. Var nog ändå misär där med tanke på att jag sen barnsben fått höra att folk som fuckat upp allt i sin stad tillslut blivit skickade dit som en slags sista anhalt i livet och dessa verkar stannat kvar där och fött upp nya generationer slödder. Hört samma från 20 talet äldre personer. Brukar finnas nån substans som stämmer i ämnet då.

Ja troligen har du hört det på grund av att det finns ett stort ungdomshem/fängelse där, som heter Johannisberg. Dit bland annat några från discotekbranden i Göteborg blev skickade.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in