Citat:
Ursprungligen postat av
OdCaBo
Lite fuffens ändå av st. Förra veckan snackade de om att de skulle fokusera om lite och satsa på sånt folk ville ha. Deras elkostnader och blablbla hade sjunkit så vi kunder skulle få se fram emot lägre priser. De hade en ny thca-leverantör på g.
Det här var efter razzian asså.
Nu säger de att de kan behöva lägga ned.
Jo fast det kan ju vara förståeligt. De hoppades väl. Men tror inte det är lätt för dem att fylla på.
Tullen kan ju t.ex. Ha extra koll nu så leveranser försenas minst en månad i byråkrati.
Går de under är det fan skandal med tanke på hur länge de funnits.