2024-09-13, 16:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KanelBulleKung
Vad händer på hennes insta? Har hon en psykos eller nått? 😅

Tror hon bara är så här. Hela hon känns typ farlig att ha omkring sig.
Rättegång mot ex svärfar börjar väl idag, kanske därför hon är extra hyper?
Citera
2024-09-13, 23:42
Medlem
Förstår inte alla peppande svar hon får på sina storys på instagram som hon sen lägger upp. Allt jag ser är en riktigt sjuk människa. Jag tror svärfar kommer gå fri, och att det inte tar lång tid innan hon är på Hinsan igen.
Citera
2024-09-15, 10:10
Avstängd
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KanelBulleKung
Vad händer på hennes insta? Har hon en psykos eller nått? 😅

Högst relevant fråga med tanke på att hon inte verkar sova heller. Högst tragiskt. Och att hon skryter om att hennes nya kille är samma skrot och korn dvs suttit inne. Inget man bör skryta med om man vill ha vårdnad om sina barn... Om hon menar allvar med att hon vill träffa sina barn skulle hon ligga lågt på sociala medier. Allt hon skriver där kommer kunna användas mot henne. Är hon så lågbegåvad att hon ej förstår det? Psykos? Bryr sig inte?
Citera
2024-09-16, 16:55
Medlem
Nu berättar hon att svärfar sagt att han tagit stryptag på henne för han trodde hon hade en kniv i bilen och sen säger hon. "Tror du jag åker runt i en fucking jävla bil med en kniv".
Eftersom du jagar sambo och dina barn med kniv så är ju inte chansen helt omöjlig.. 😅
Citera
2024-09-16, 19:53
Avslutad
Har inte kollat hennes ista på länge, men får hon inte träffa sina barn?
Jobbar hon? Eller försöker hon fortfarande bli en instaqueen?
Sjukt tragiskt hur tappat hon är som inte bara loggar ut och slutar förnedra sig själv, för de flesta av hennes följare är väl mest ute efter freakshow.
Citera
2024-09-16, 19:57
Avstängd
ABB87s avatar
Samma videos och bilder hela tiden? Vad händer?
Citera
2024-09-17, 17:03
Avstängd
ABB87s avatar
Nå, någon som vet hur det gick idag?
Citera
2024-09-17, 18:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
Nå, någon som vet hur det gick idag?

Med tanke på att hon skrev för ett tag sen att rättegång skulle starta den 13de, så tror jag att det var fortsatt förhandling och hennes tur att bli förhörd i rätten idag. Någon dom har nog inte kommit än.
Citera
2024-09-17, 18:35
Avstängd
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Med tanke på att hon skrev för ett tag sen att rättegång skulle starta den 13de, så tror jag att det var fortsatt förhandling och hennes tur att bli förhörd i rätten idag. Någon dom har nog inte kommit än.

De flesta rättegångar håller enbart på ett par timmar. Det är mord osv som håller på i flera dagar/veckor.
Förmodligen blivit framflyttad från 13 till 17 sept. Detta var väl enbart en händelse? Stryptag med videoklipp?
Citera
2024-09-17, 18:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ABB87
De flesta rättegångar håller enbart på ett par timmar. Det är mord osv som håller på i flera dagar/veckor.
Förmodligen blivit framflyttad från 13 till 17 sept. Detta var väl enbart en händelse? Stryptag med videoklipp?

Så kan det vara. Eller så fanns det en hel del att diskutera.
Oavsett så lär inte dom ha kommit idag
Citera
2024-09-17, 18:43
Avstängd
ABB87s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MittAnvendarnamn
Så kan det vara. Eller så fanns det en hel del att diskutera.
Oavsett så lär inte dom ha kommit idag

Jag har varit på rättegångar med mindre brott där dom kommit samma dag.

Misstänker att rättegången var i Uddevalla då Stenungsundsmål brukar hamna där. Det finns bara ett mål där den 17e som passar in...
Citera
2024-09-17, 19:26
Medlem
Adrenaline976s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JohnnySamhall
Hm. I vilka förhör eller sidor av fup framgår detta? Jag fick nämligen uppfattningen att han hade gjort det i samband med att han många gånger flydde med barnen? (har inte lusläst hela fup dock)

En sak jag snappat upp från svennebananvärlden de sista åren är att vissa tydligen tycker det är en stor STOR skam att skiljas... vem vet ifall en sådan hållning spelade roll här? Jag har dock inte sett någon stark indikation på det när jag svept igenom fup men föräldrarna på bägge sidor håller igen med mycket i förhören, IMO.

I förhör med Ca* så nekar hon även till sådant som går att bevisa via tredje part (socialtanten tex). Jag tyckte det förhöret med henne var ganska bisarrt. Även hur hon vrider och vränger på allting till att det är HON som är offret i det hela. Jag kan inte ta en sån människa seriöst som uppenbarligen lever i en egen verklighet.
Kan du ladda upp hela fup? Länkarna är döda tyvärr.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in