2024-09-17, 10:53
Medlem
Hej,

jag kanske låter känslokall och det är jag kanske mot dessa pedofiler.

Jag undrar över varför dessa pedofiler begår självmord. Visserligen tar ju det en vis tid för vissa av de. Jag tror en av dessa pedofiler begick självmord efter 1 och ett halv år efter uthängningen.

Men en av de har ju begått självmord efter bara 4 dagar.

Vad är det som hänt under dessa tid. Känner folk igen de? Blir de kontaktat. Dumpen går väl inte ut med namn?

Så jag tänker om anhöriga gör någonting eller kompisar som avslutar relationen.

Jag vill veta vad som hänt med dessa som begått självmord. Vad som hänt under tiden, innan självmordet.

https://www.flashback.org/sp88942158

Länken går till ett inlägg som ger information vilka gäddor det handlar om ifrån Dumpen.

Jag är bara nyfiken på hur deras liv varit dagar/månader innan självmordet.
2024-09-17, 10:57
Avstängd
Dumpen går väl ut med namn, meddelar familj, polis och arbetsplats

Pedofilerna får sitt liv förstört precis som de förstört livet för småbarn! Karma kallas det!
2024-09-17, 11:03
Medlem
dwgs avatar
Alla pedofiler borde ta sitt liv , ingen sympati alls för dessa sjuka individer
2024-09-17, 11:04
Medlem
Det är väl ganska uppenbart?
De blir ju uthängda via både film och bild, samt att alla deras vidriga meddelanden publiceras.
Hela deras liv raseras.
Case closed.
2024-09-17, 11:14
Avslutad
Säger väl sig självt? Dom blev busted.
2024-09-17, 11:19
Avstängd
pojkpingiss avatar
Vad tycker Polis och rättsväsende om Dumpens tilltag? Hänger Dumpen ut pedofiler utan att de blivit dömda? Nej, jag har inte sett programmet och kommer aldrig att göra det. En av orsakerna är Patrik Sjöberg skitjobbiga persona. Hänger de ut pedofiler i programmen utan att de blivit lagförda, tycker jag Sjöberg och kollega förtjänar att smaka på Stig Järrels väldiga pekpinne.
2024-09-17, 11:23
Medlem
KlasLunds avatar
En kvalificerad gissning är nog att de som valt att avsluta sina liv inte mådde särskilt bra psykiskt redan innan.
2024-09-17, 11:31
Medlem
sfrges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Vad tycker Polis och rättsväsende om Dumpens tilltag? Hänger Dumpen ut pedofiler utan att de blivit dömda? Nej, jag har inte sett programmet och kommer aldrig att göra det. En av orsakerna är Patrik Sjöberg skitjobbiga persona. Hänger de ut pedofiler i programmen utan att de blivit lagförda, tycker jag Sjöberg och kollega förtjänar att smaka på Stig Järrels väldiga pekpinne.

Dom blir väl aldrig lagförda. Brottsprovokation är ju inte tillåtet i Sverige.
2024-09-17, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Har2meterkuk
Dumpen går väl ut med namn, meddelar familj, polis och arbetsplats
Går de ut med namn offentligt, eller meddelar endast polis om namnet och meddelar familjen, vet jag redan. Men deras fullständiga namn har jag aldrig stött på.

Citat:
Ursprungligen postat av pojkpingis
Fungerar precis samma sak som ''Hansen vs predator''. Man sexchattar med dessa pedofiler och låtsas vara barn.
De må kanske inte bli dömda, men all bevis finns där, eftersom de själva sexchattar. Sedan kontaktas bara polisen. Frågan är om de blir dömda, med tanken på att polisen har väldigt lite resurser för att ta emot alla dessa anmälningar och ärenden. Men att pedofilerna har gjort detta, det stämmer och det behövs bara bevisen. Tänk dig själv att du själv blir utsatt och sedan fastnar förövaren på film. Det finns klara tekniska bevis.
Citat:
Ursprungligen postat av KlasLund
En kvalificerad gissning är nog att de som valt att avsluta sina liv inte mådde särskilt bra psykiskt redan innan.
Så kan det vara!
2024-09-17, 11:38
Medlem
Skelett-Kents avatar
Gubbar som blir av med jobbet och frugan i medelåldern hamnar ofta i missbruk och självmord, även utan att de skämt ut sig totalt ovanpå det.
2024-09-17, 11:41
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sfrge
Dom blir väl aldrig lagförda. Brottsprovokation är ju inte tillåtet i Sverige.

Spontant känner jag att Dumpen isf är en olycklig verksamhet, särskilt med tanke på att de lär kabla ut folk på teve, samt hänga ut icke dömda på deras hemsida (som jag förstått att de gör). Vill de göra en insats gällande denna vidriga företeelse bör de göra på annat vis, tänker jag. Dessutom lär de även försörja sig på människors olycka, gissningsvis är det heller inget låglönejobb heller. Spekulationer så klart.
2024-09-17, 11:45
Avstängd
pojkpingiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av L.o.a
Går de ut med namn offentligt, eller meddelar endast polis om namnet och meddelar familjen, vet jag redan. Men deras fullständiga namn har jag aldrig stött på.

Fungerar precis samma sak som ''Hansen vs predator''. Man sexchattar med dessa pedofiler och låtsas vara barn.
De må kanske inte bli dömda, men all bevis finns där, eftersom de själva sexchattar. Sedan kontaktas bara polisen. Frågan är om de blir dömda, med tanken på att polisen har väldigt lite resurser för att ta emot alla dessa anmälningar och ärenden. Men att pedofilerna har gjort detta, det stämmer och det behövs bara bevisen. Tänk dig själv att du själv blir utsatt och sedan fastnar förövaren på film. Det finns klara tekniska bevis.

Så kan det vara!

Så klart olyckligt att andra brott snuvar polisens resurser, så att många av dessa brott stuvas undan i arkiven. Enormt kränkande för offret och dennes anhöriga att utredningarna läggs ner i parti och minut och så pass starka bevis finns. Hur polisen arbetar (och tvingas till) i dagens Sverige är något av ett mysterium. Detsamma gäller ju så klart även vardagsbrotten, men det är en annan diskussion.
  • 1
  • 2

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in