Citat:
Ursprungligen postat av
DoNotGetItTwisted
Beundrar allas tålamod med hen och valparna som kommer in ibland.
Hen som hugger och hånar vissa av oss inkl mig. Men mest mot Millan fast att hen vet om hennes dyslexi (konstigt att vi är så många som förstår vad Millan menar men inte hen) Samtidigt "försvarar" hen Niccis dyslexi och passivaggressiva drama. Tvetungad som en orm, slingrar sig och är obehaglig i sin retorik.
Hen som hela tiden märker ord och hugger på ord kör sin semantik och vänder mot avsändaren för att göra den osäker, så som gaslightare gör! Ingen borde be om ursäkt till hen för misstag som så ofta görs när det är disskussioner. Vettiga människor kan framföra frågor utan hån.
Någon så empatilös kan man inte ha en dialog med. Jag har medvetet inte adresserat hen, helt lönlöst då det tillför mig absolut ingenting och har noll intresse av vad hen vet och inte vet. Dessutom pratar jag inte med mobbare som inte kan se sin del eller tillkortakommanden.
Det sorgligaste är att denna sorts personer finns bland oss på viktiga poster i samhället. Det skrämmer mig faktiskt😳
Hur maktlös man blir som lekman om man inte har kunskap nog att stå upp för sig och sin sak ( i detta fall även barnets rätt) och säga de rätta orden och ha oturen att hamna i byråkratins käftar.
Jag såg delar av deras podd på yt. Inbördes beundran klubben. Deras suktande efter att få veta vilka kända personer Julia froterat sig med utomlands var pinsamt.
Mor och dotter fame-digger & gold-digger fick inget skvaller att gotta sig i. Julia är för mediatränad tror jag och äter kanske sin adhdmedecin ibland som hon själv nämnde i podden. Yta är viktigare än insida för mor och dotter. Spelar ingen roll att de vill ge sken av annat. De har ambitionen att bli största podden i Sverige, inga kommentarer🤐
På slutet pratar de om boende utomlands och att de har planer att bo i Spanien i december och 3 månader framåt i något lånat boende av mammans vän. De som känner A borde rappa på och lägga fram det till varför det är bråttom.
Blir ännu mer uppenbart för de flesta varför hon inte skrev vem pappan är så hon fick ensam vårdnad och hon kan göra som hon vill med flickan, för sin skull inte barnets. Att hennes och familjens agenda inte är tydlig för myndigheter är konstigt för mig när polisanmälan efter polisanmälan lagts ner.
Förvånande nog av dessa tre var Julia förnuftets röst (inget jag trodde skulle komma över mina läppar 🤭 ) om relationer mellan par och familjer.
Som sagt beundrar ert tålamod med att besvara hen.
P.S Vet någon vad N's mormor har för utbildning eller jobbat med innan hon jobba på ikea?
så bra skrivet och mkt kloka ord 👍
Sitter här & funderar om hen är så här i IRL stackars människor som måste ha hen i sin omgivning el om man är så jäkla feg så man sitter här och gömmer sig bakom en skärm för att må bra och kunna köra sin härskarteknik mot Millan allra helst men även jag , du mfl
Det jag blir mest förundrad är hur många kan köpa det hen skriver & att några hakar på hens tåg .
Och när vi andra gång på gång förklarar samma sak ang N så tror sig människan veta bäst hur det ligger till . Vi är många som varit inne på det många ggr ingen människa försvarar någon annan så mkt om man ej känner person och det står jag fast vid
Över till J & N så är det känt sen länge att dom är bara ute efter makt berömmelse och pengar
Allt annat spelar mindre roll sen att dom kan gå genom eld för detta känner vi oxå till
Sen att man skadar folk på vägen skiter dom helt i
Tror det är på FB el Js IG där hon postat ett brev som E skrev till hans pappas fru . Där kommer det fram otroligt mkt
Man kan även läsa deras pappas brors kommentarer så förstår man vad detta är för människor .
Tycker oxå att det är så märkligt som även du mfl varit inne på att inga reagerar varken myndigheter el socialnämden
Pga alla anmälningar hot & förtal som dom kör på folk även utpressning kolla Bens Yt så ser ni
Även Nadjas inlägg ( pappans fru )
Och hur dom sitter och förminskar alla andras känslor som As , som deras farbror och Plast mamma mfl
Dom får ej sörja el känna bara N&J med fam får
Tack för att du berättade om podden behöver jag ej gå in och lyssna på skiten
Att dom har planerat detta från start ang A kan ju ingen missa längre ej heller med flytten som nån skrev på IG igår ang ev flytt så pratar N om det i love IL och i en podd tydligen .Men som alltid så plockas dessa kommentarer bort
Och att N får hjälp i från nån som kan detta är ju solklart.
Ja kan säga så här det sker just nu mkt I det tysta men tro inte att A ej gör något så har jag ej sagt för mkt
Ni som vet ni vet 🙏🤞❤️