Citat:
Ursprungligen postat av
goderian2
Jag skrev inte att taylor swift var pretentiös, utan hennes fans, som jag förstått är utbildade, rika, sofistikerade, och kulturella, dvs motsatsen till pantade sminktjejer som tycker om kardashians.
Taylors texter ska tydligen vara "poetiska".
kulturella sofistikerade människor brukar vara pretentiösa
Låter än mer malplacerat och med så många fans så är det välblandat från botten till toppen.
Och jag sett nån av hennes inbjudningar, och då faan ingen ingen pretentiös där inte, utan flera är just de som du pratar om och pantade sminkande fans.(Det är nu jag börjar ställa mig rätt frågande till det du påstår om Taylor och med tanken på att det blir fel för dig i mycket.)
Det förstår jag att du satte citattecken på poetiska, det är dock en blandning och lutande en hel del mot countryn och folkmusiken och i en lite mer modern tappning.
Dock dock, så är vi mer intresserade i vad Taylor säger nästa gång, och som jag misstänker kan bli en av två saker.
Ett svar på donalds blinda hat, eller om det är kvinnofrågor som är henne mycket varmt till hjärtat och nödvändigt att adressera då vi sett attack mot kvinnor i USA ett tag n u med donalds som inte drar sig för att våldta och göra sexuella övergrepp har vi insett med tiden.
Och sånt faller inte väl med Taylor alls.
Sen igen, hoppas det inte är någon som är såpass korkad att tro att alla dessa nyregistreringar efter Taylors uttalande bara är Demokrater, personligen misstänker jag det är mer mot 50/50, men en viss fördel för D väljare.