2024-09-15, 22:55
Medlem
rich1s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Torch
Vad är det för jävla företag han jobbar på då?
Får inte heller fram vad det är för företag #481#
Citera
2024-09-15, 22:57
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pinkepaus
#481. Hittade företaget!
En massa bilder på medarbetare och jag tänkte en tävling typ ”Gissa gäddan”. Han alldeles till höger om gäddan hade jag gissat på

Haha, fan va taskigt! Han ser ju snäll ut, en riktig "go' gubbe". Nä, gäddor ser ut precis som han som är gädda. "I de lugnaste vatten..."

Också roligt att nästan alla på företaget har ett eget 031-nummer, måste vara där Veiron servar sin frontlastare?
Citera
2024-09-15, 23:03
Medlem
Wotans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DannyButterman
Här får man visst vara försiktig! Det finns två 48-åringar med samma namn, en i Västra Frölunda och en i Göteborg. Så det är GbG som gäller alltså?

Det ska vara orten som står i chatten. Om man bildsöker så verkar den oskyldige namnen vara en neger, så ingen risk för sammanblandning.
Citera
2024-09-15, 23:21
Medlem
skoputss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Falta
Precis. Jag har tagit upp detta flera gånger, men då får jag alltid en utställning av någon i tråden. Det hörs att Sara och Patrik Njuter fullt ut genom att vara så ivriga och aggressiva. Och dom kommer aldrig att lära sig. Det borde ligga i deras intresse att göra bra konfrontationer. Men icke. Jävligt synd måste jag säga.

Ja, när de väl har ett napp som #481, en person som är öppen och tar sig tid att samtala, bara slösar de bort det. En djupare diskussion kring hur han ser på sitt chattande, vad han hade förväntat av mötet, hur han tror att hans egna barn skulle reagera om de visste att farsan sex-lurkade efter omyndiga osv. skulle ge en större kunskap kring hur fenomenet ser ut. Men, då skulle det också framkomma hur Dumpen har agerat, det som är bortretuscherat, vilket säkerligen inte skulle vara till Patrik och Saras fördel.

Jag har inte följt alla napp, men det verkar finnas ett brett register av orsaker. En del personer framstår som klart farliga för omgivningen, men inte alla. #289 tyckte jag var riktigt obehaglig och en "tvättäkta" pedofil, på sättet han försökte snärja barnet (senare begick han självmord, vilket jag aldrig skulle ha kunnat gissa eftersom han var så otroligt slipad). Sedan fanns det någon galning som ville träffa en mamma med hennes barn och önskemål om kläder var inblandade, så otäckt och rent mörker. Däremot spelar någon som bor i ett gruppboende, och är klena i förståndet, i en helt annan liga. De skulle med all sannolikhet aldrig fiskat efter ett barn, och mött upp Dumpen, om det inte funnits en stark påtryckning från Dumpens sida.

Många, många fler skulle säkert stanna upp och samtala om inte Patrik och Sara var så aggressiva. Gissar också att en del är otroligt ensamma och blir själaglada när de får Dumpens fiskares uppmärksamhet. En del dialoger börjar med "men du är bara 14 år, så jag vill inte att vi har något sex", sedan pressar Dumpen på för allt vad de är värda och kör ett grovt sexualiserat språk, och då faller personen till föga.

Jag vet ju att denna tråd är en grov mobbningsarena, men skulle det inte vara fruktbarare att dela in de s.k "gäddorna" i kategorier som inte har med lyteskomik och elakheter att göra.
Citera
2024-09-15, 23:41
Medlem
argaangelicas avatar
Det känns som att #481 kör en sjukskrivning imorgon, blir nog inte lätt vid fikabordet eller bland grannar. Villavärdet ökar ju inte direkt nu.
Citera
2024-09-15, 23:46
Medlem
Crankyshake2s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#480 - del 6

Han verkar vara medveten om att han inte är en särskilt snygg man. Han konstaterar själv att han blev av med oskulden sent eftersom han inte var populär bland tjejer, men nu tror han alltså ändå att en 14-åring är intresserad av hans s.k. pappakropp.

"Och nu står jag här på jobbet och vill ha dig..."

Barnet frågar om han går in på toan, men nej, han låter det bara vara. Barnet säger att det hade varit pirrigt och han frågar om hon vill att han runkar för henne. "Kan dina trosor hantera det?" Hans tuppruskande skulle alltså blöta ner barnets trosor tror han. Hon skulle bli så kåt så det bara rinner.

Lite prat om de hon träffat innan. Han frågar om han bara är en rebound. Han frågar om det fortfarande inte är nån som vet nån om dem. Nä, det är det inte. Återigen den pinsamma frågan om hon är ensam. Hon säger att det inte är så kul att mysa själv. "Du njuter inte alls av det?" (Jo, men inte super mkt) "Smek lite" Vad fan håller han på med? Hon har flera ggr sagt att hon gillar det så mycket men han tjatar och tjatar på att hon ska "smeka lite" - d.v.s. utföra sexuella handlingar. Låt vara på sig själv men ändå jävligt sunkigt att försöka övertala nån till sexuell aktivitet.

Mitt i allt så frågar han faktiskt en personlig fråga! Han undrar om det är nån plats hon drömmer om att åka till. I en normal konvo vuxna emellan hade den frågan kommit ganska tidigt men då pratade han om att hon skulle knulla sig med hårborsten. Men genast leder han in konvon på sex igen. "Fina du i bikini på en varm strand". "Jag är så jävla tänd på dig"

Han verkar inte ha några problem med att ses hemma hos barnet. Däremot frågar han henne om det känns ok att vara där när föräldrarna är borta. "Fortfarande string?" "Men du...behöver du trosor alls nu?" Hon behöver inte "göra nåt", bara vara naken en stund så att han kan tänka på henne utan trosor.

Och så här håller den sexfixerade dåren på. Sida upp och sida ner.

Väntar med spänning på fortsättningen av din sammanfattning 🍿🍿🍿
Citera
2024-09-16, 01:33
Medlem
MorgNThorgs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JagVillMycket
Eftersom man kan ringa anonymt så borde det gå utmärkt att få uppgifter på fem personer per samtal.

Fortfarande ett digert arbete på nästan 100 dagar för en person. Och då ska man väl kunna personnummer?

Men hade gärna sett sammanställning från året de blev påkomna, och två år efter... hur mycket ändras inkomsten för att man vill pilla på småbarn?
Citera
2024-09-16, 01:48
Medlem
Storanglarens avatar
#481 Vad är det för blådåre som använder sitt riktiga namn i chattarna? Det är ju mest de som inte är helt tillräkneliga, Samhall-klientelet som gör det. Normalt funtade individer brukar ju använda något annat namn än sitt eget. Men inte denna "djuping".
Citera
2024-09-16, 01:57
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av MorgNThorg
Fortfarande ett digert arbete på nästan 100 dagar för en person. Och då ska man väl kunna personnummer?

Men hade gärna sett sammanställning från året de blev påkomna, och två år efter... hur mycket ändras inkomsten för att man vill pilla på småbarn?

Vasaloppsgäddan #190 har knappt påverkats alls av uthängningen, iaf inte ekonomiskt, som inträffade i februari 2023. Han gick tidigare under namnet Anders Sandström, men har nu ändrat till samma namn som denna forskaren https://ki.se/personer/per-hansson och är bosatt i Västerås (tidigare Örebro). Född 1966. År 2021 hade han en inkomst på 449k, år 2022 tjänade han 415k och år 2023 håvade han in 415.558 sek.

Sedan har han förmodligen blivit utköpt och har således en del månadslöner innestående efter uppsägning. Inte alls säkert att han fortfarande är anställd någonstans.
Senast redigerad av anwe8 2024-09-16 kl. 02:03.
Citera
2024-09-16, 02:20
Avslutad
Snabelgäddans återkomst (Napp 170) Göteborg
https://dumpen.se/2022/12/03/snabelg...-170-goteborg/

Lön år 2023: 36.600 kr
Lön år 2022: 48.450 kr

Han har också BA hos KF.
Senast redigerad av anwe8 2024-09-16 kl. 02:28.
Citera
2024-09-16, 02:43
Medlem
Tankefrihets avatar
Är det någon som vet något om den allra första gäddan, dvs:

https://dumpen.se/2021/08/16/gammelgaddan-blev-blast-pa-tolvaring/

Jäklar vilken annan approach Sara körde där. Även skånskan känns grövre.

Jag såg klippet just efter det publicerats och gissar att det var via någon länk på deras dåvarande Facebookgrupp ”242”.
Citera
2024-09-16, 07:52
Medlem
pentrys avatar
Jag ställer mig i hyllningskören. Bra jobbat och fortsätt gärna!
Citat:
Ursprungligen postat av PROLIFIC
#480 - del 5

Han sitter på balkongen och fotar norrsken så det lär ha varit i mitten av augusti tror jag. Han konstaterar att han smyger runt för att kunna chatta med barnet. För att inte väcka misstankar. Han skriver att han mår bra, att han tänker mycket på henne och att han har känslor. Barnet har kommit hem från festen hon ska på och han skriver att han vill vara ihop med henne.

"Jag vet inte vad som händer...Vill bara ha dig...Är typ ledsen för att vi inte kan vara tillsammans nu...Behöver dig så mycket... <3 <3 <3 <3 <3"

När hon går och lägger sig frågar han direkt om hon är lättklädd. Han är känslosam och pinsam. "Hur kan man ha känslor för någon man inte mött?" (Barnet vet inte). Direkt frågar han om hon är kåt. Nä. Det är hon inte. "Du är den finaste som finns... Jag har slut på ord"

De pratar om hur och när de kan ses, men det är svårt för gäddan.

"Blundar du när du suger? Eller tittar du in i ögonen?" Den här människan är så jävla störd i huvudet. Hon är 14 år, har sugit en gång och han undrar hur hon brukar göra när hon suger. Och barnet svarar precis så. Att bara gjort det en gång. "Tog du in hela?"

"Du lär ju vara rätt tajt i fittan"

Han frågar om de andra gångerna hon har haft sex. Hon säger att det är med två stycken. Gäddan säger att han trodde att det bara var med en. Det tror jag med faktiskt, jag tror att det är fiskaren som klantar till det här. Gäddan själv har varit med 5 stycken. Återigen en fråga om hon är ensam.

De sexchattar lite och han frågar om hon är fuktig i trosorna. "När rakade du fittan?" De pratar om doggy. "Vill du att jag fingrar rumpan samtidigt?" Nu erkänner han att han tänder på att kolla på analsex men han har inte provat själv. De pratar porr. Han undrar om hon har sett nån få kuk i röven. "Smek din nyrakade fitta lite" Han säger att hon inte bara kan snigla i trosorna. Hon frågar vad det är. "Du vet en snigel... den lämnar slem efter sig... Typ som när du rinner i trosorna " Ska vi gissa oss till att den här idioten vet så lite om kvinnokroppen att han tror att flytningar som lämnar spår i trosor är kåtsafter?

"Rinner det?"

Alltså, fy fan vilken patetisk jävla människa.

"Önskar jag kunde vara där och lapa i mig safterna"

Han är rädd att barnet ska tycka att det är över om de inte kan ses på tisdag. Hon säger att det är svårt om de aldrig kan ses, bara chatta. Nu börjar han med lite känslomässig manipulation. "Vet inte vad jag ska säga... Du är speciell...Vill inte att det ska ta slut...Vet inte vad jag ska göra"

Han kan inte ses på tisdagen p.g.a. möte. Han är drama queen och säger att barnet får hata honom för det. Frågar om hon vill ge upp. Hon vet inte. De kan inte ses i helgen heller för hans helg är "fucked" för att de ska få besök. Han föreslår tisdag 27 augusti. Han är snarstucken och tycker att de ska sluta prata för dagen. Han försöker hitta lösningar, "men det verkar inte uppskattas". Han hoppar alltså in i martyrkoftan när han pratar med ett barn.

"Du...När har du din vecka?" (mens antar jag) Han vill kunna planera så att han kan äta henne när de ses.

Massivt och opersonligt chattande. Helt sjukt. Bara hjärtan, hon är söt, han tänker på henne. Inget vardagligt chitchattande för att lära känna personen på andra sidan tråden.

Han pendlar till norra Stockholm och berättar att han brukar chatta med henne när han kör bil. Nu kommer en fråga som inte handlar om sex. Han undrar vad hon gillar för mat. Detta efter att hon frågat honom vad han ätit. Han pratar om hennes "lilla taco" som säkert är lite fuktig igen. "Hur ofta är du fuktig?"

Han förlorade oskulden när han var 24. Barnet som frågar. Han säger att han gick 4-5 år på högskola efter gymnasiet. Nu pratar de faktiskt om musik de gillar, så lite personligt prat åtminstone. Men annars är det fan helt sjukt att en vuxen människa skriver så här mycket och det enda han får ur sig är ytligt sexsnack.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in