2024-09-15, 18:39
Medlem
GreenBastards avatar
Jag är inte direkt någon fantast av Trump eller hans politik men gillar inte när folk bara följer sina idoler och röstar som de gör.
Citera
2024-09-15, 18:42
Medlem
Glostrups avatar
Trump skriver nu på sin twitter-kopia: I HATE TAYLOR SWIFT.

Han verkar hålla på att tappa det helt nu. Hoppas att Swift får många förstagångsväljare att registrera sig i swingstaterna.
Citera
2024-09-15, 18:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Cognizant
Ifall endast 10 tusen av dessa swifties går och röstar i michigan
Och 10 tusen i Wisconsin, så har taylor swift skänkt harris en elektoral seger i valet.

Har Trump tappat det helt???? Haha…Inte så smart att gå ut med att man hatar Swift…..(om det verkligen stämmer…? ) Taylor Swift är ju inte så stor i USA om man ska tro er i svenska wannabe-MAGA… lustigt att att Trump är så fixerad av henne? För några veckor sedan pratade han om hur vacker hon var och nu hatar han henne, tvära kast. Hela galenskapen kommer förhoppningsvis lugna ned sig efter 5 november när Kamala Harris valts till USAs första kvinnliga president.
Citera
2024-09-15, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Pstvftr
Har Trump tappat det helt???? Haha…Inte så smart att gå ut med att man hatar Swift…..(om det verkligen stämmer…? ) Taylor Swift är ju inte så stor i USA om man ska tro er i svenska wannabe-MAGA… lustigt att att Trump är så fixerad av henne? För några veckor sedan pratade han om hur vacker hon var och nu hatar han henne, tvära kast. Hela galenskapen kommer förhoppningsvis lugna ned sig efter 5 november när Kamala Harris valts till USAs första kvinnliga president.

Javisst stämmer det: han förkunnar sitt hat mot Taylor Swift helt ogenerat här:
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump

Håller i övrigt med om din bedömning av Trump. Intressant att han inte har några problem med att fördöma en popsångare men desto större problem att fördöma en krigsbrottsling som Putin.
Citera
2024-09-15, 19:07
Medlem
Saltkatts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Glostrup
Trump skriver nu på sin twitter-kopia: I HATE TAYLOR SWIFT.

Han verkar hålla på att tappa det helt nu. Hoppas att Swift får många förstagångsväljare att registrera sig i swingstaterna.

Varje gång han beter sig som en tjurig femåring tänker man att han inte kan sjunka lägre, att det senaste lågvattenmärket liksom är rekordnivå. Lik förbannat lyckas han göra det om och om igen. Men det här var ändå svårslaget. Hans kampanjstab måste ju tugga fradga vid det här laget.
Citera
2024-09-15, 19:25
Bannlyst
Citat:
Han spred även en AI bild där taylor swift backade honom som president.

Gubben lider av demens tror jag
Citera
2024-09-15, 19:38
Medlem
X3treams avatar
Han är pinsam, 78 år gammal och beter sig som en 5 åring. Kanske han är dement och så, de brukar ju bete sig märkligt, det kulle ju kunna förklara Trumps agerande.
Citera
2024-09-15, 19:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av X3tream
Han är pinsam, 78 år gammal och beter sig som en 5 åring. Kanske han är dement och så, de brukar ju bete sig märkligt, det kulle ju kunna förklara Trumps agerande.

Inte kraftigt dement, det har jag svårt att se. Men lätt dement kan han absolut vara. Och fyra år är en lång tid, ingen vet hur det ser ut då. Och skulle vilja säga att en mer och mer dement Trump är farligare för världen än en frisk Trump. Hans gränslöshet kan då fullständigt bisarra och tragiska nivåer. Som att trycka på kärnvapenknappen om han är sur på något annat lands ledare.
Citera
2024-09-15, 20:02
Medlem
goseigens avatar
Citat:

Tidigare i somras sågs hon som en äkta all American girl, trots barnlöshet och att hon inte sitter hemma.

Sån dum narcissist Trump är. Han tål fan ingenting och är ofta full av hat.
Citera
2024-09-15, 20:06
Medlem
Enterprises avatar
Hahahaha! Trump darrar av skräck för tösabiten, i all caps.
Citat:
Ursprungligen postat av @realDonaldTrump
I HATE TAYLOR SWIFT!
https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/113142103182027626
Citera
2024-09-15, 20:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Enterprise
Hahahaha! Trump darrar av skräck för tösabiten, i all caps.

https://truthsocial.com/@realDonaldTrump/posts/113142103182027626

Verkar som han gräver sig allt djupare ner dessutom. Pinsamt, bisarrt, tragiskt? Ja jag vet inte vad man ska säga..

Citat:
Swifts beslut har pekats ut som en stor fördel för Demokraterna – och på söndagen svarade Trump på nyheten.

”JAG HATAR TAYLOR SWIFT!”, skriver han på Truth Social.
Till "Fox & Friends" säger Trump att stjärnan kommer att ”betala ett högt pris” för sitt stöd.
Sedan hyllade han Swifts kompis Brittany Mahomes som är gift med NFL-laget Kansas City Chiefs quarterback Patrick Mahomes.
– Jag gillar faktiskt fru Mahomes mycket bättre. Om du vill veta sanningen så är hon ett stort Trump-fan. Jag är inte ett Taylor Swift-fan. Jag gillar Brittany. Brittany är fantastisk. Hon är den jag gillar mycket mer än Taylor Swift. Hustru till den store quarterbacken. Jag tycker att hon är fantastisk.

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mPLPq1/trump-jag-hatar-taylor-swift
Citera
2024-09-15, 20:34
Medlem
Enterprises avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EnoughisEnough
Verkar som han gräver sig allt djupare ner dessutom. Pinsamt, bisarrt, tragiskt? Ja jag vet inte vad man ska säga..

https://www.aftonbladet.se/nyheter/a/mPLPq1/trump-jag-hatar-taylor-swift
Oerhört pinsamt att Trump jämför Swift, en världsartist, med en fru till en annan quarterback i NFL.
Så jävla clueless.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in