2024-11-06, 06:26
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av klyban
Hon kommer aldrig bli passé, hon har skrivit in sig i musikhistorien och går aldrig radera henne från den hur mycket du än vill

Alla som lyssnar på hennes s.k musik framöver kommer bara se en dement snubbel-gubbe och en snedtuggande och dreglande kamel som fölorat ett val framför sig, så jo hennes karriär "izz oovaaa".
Citera
2024-11-06, 06:32
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av billigost
Alla som lyssnar på hennes s.k musik framöver kommer bara se en dement snubbel-gubbe och en snedtuggande och dreglande kamel som fölorat ett val framför sig, så jo hennes karriär "izz oovaaa".
Jag lyssnar på musik och oavsett vad jag lyssnar på, varför skulle man tänka på Joe för?
Det vore ju bara retarded och tänka på politik och när man lyssnar på musik.(Kanske undantaget är politiskt musik, dock är den oftast skräp och oavsett vilken sidan den kommer ifrån.)
(Tips till dig, du kan inte agitera mig någonsin, fråga alla här om det någon som lyckats ens en gång, dock tragiskt att du är så medioker allmänbildning att du inte ens kan en enda låt av en så gigantisk artist, rätt tragiskt faktiskt, men tror du bara låtsas ändå och att du lyssnar på henne ofta.)
Citera
2024-11-06, 06:42
Bannlyst
Citat:

Vilken vuxen människa skulle ens lyssna på hennes så kallade "musik"?
Citera
2024-11-06, 06:42
Avslutad
Citat:
Jag lyssnar på musik och oavsett vad jag lyssnar på, varför skulle man tänka på Joe för?
Det vore ju bara retarded och tänka på politik och när man lyssnar på musik.(Kanske undantaget är politiskt musik, dock är den oftast skräp och oavsett vilken sidan den kommer ifrån.)
(Tips till dig, du kan inte agitera mig någonsin, fråga alla här om det någon som lyckats ens en gång, dock tragiskt att du är så medioker allmänbildning att du inte ens kan en enda låt av en så gigantisk artist, rätt tragiskt faktiskt, men tror du bara låtsas ändå och att du lyssnar på henne ofta.)

Hon är ju bara förknippad med destruktiv woke-politik nu, ingen kommer vilja befatta sig med henne längre.
Citera
2024-11-06, 06:45
Medlem
klybans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CP-Fisk
Flera flera miljarder.
Citat:
Hon är ju bara förknippad med destruktiv woke-politik nu, ingen kommer vilja befatta sig med henne längre.
Vilken woke politiskt förslag stödjer Taylor?
Det är ditt påstående, så detta vore enkelt och ge vilket förslag detta skulle vara.(Det är lugnt, vet redan du inte kan överhuvudtaget att hitta det.)
Citera
2024-11-06, 06:48
Bannlyst
Citat:
Flera flera miljarder.

Det är ditt påstående, så detta vore enkelt och ge vilket förslag detta skulle vara.(Det är lugnt, vet redan du inte kan överhuvudtaget att hitta det.)

Okej så du menar att minst 3 miljarder vuxna människor lyssnar på TS? Så runt 75% av alla vuxna människor lyssnar på TS? Haha nej du lilla gubben det är nog bara du och en handfull missfoster som gör det.
Citera
2024-11-06, 06:55
Medlem
klybans avatar
Citat:
Okej så du menar att minst 3 miljarder vuxna människor lyssnar på TS? Så runt 75% av alla vuxna människor lyssnar på TS? Haha nej du lilla gubben det är nog bara du och en handfull missfoster som gör det.
Barn, vuxna OCH även min 85 åriga morsa vet vem taylor är.
Inget du skriver ändrar att hon är en av de största artisterna på jorden.

Som tyvärr för USA inte gjorde speciellt mycket för valet mer än att en satans massa extra registrera sig.(Försök nu för guds skull inte inbilla dig att alla dessa skulle rösta D , för fakta är att en satans massa republikaner lyssnar på henne också.)

Och vi hade denna diskussion i tråden och hennes effekt och att den skulle bli mätbar, och det blev den, då registreringarna ökade markant.
Och sen den sak som vi påpekade att det är säkert mot 50/50 R och D röster där, var itne uppskattat och för en del fånar försökte inbilla sig att alla skulle rösta på D
Citera
2024-11-06, 06:56
Avslutad
Citat:

Jag känner faktiskt inte en enda som ens nämnt denna människa. Hon känns som en artist som är i paritet med att få gig som gästinhopp i barnserier på Nickelodeon eller utklädd som prinsessa på överviktiga demokratbarns kalas.
Citera
2024-11-06, 07:02
Avslutad
Citat:
Flera flera miljarder.

Har du inte googlat din stora idol innan? Googla Taylor Swift + woke så kommer du få bekanta dig med en ny sida hos henne.
Citera
2024-11-06, 07:10
Bannlyst
Citat:
Barn, vuxna OCH även min 85 åriga morsa vet vem taylor är.
Inget du skriver ändrar att hon är en av de största artisterna på jorden.

Som tyvärr för USA inte gjorde speciellt mycket för valet mer än att en satans massa extra registrera sig.(Försök nu för guds skull inte inbilla dig att alla dessa skulle rösta D , för fakta är att en satans massa republikaner lyssnar på henne också.)

Och vi hade denna diskussion i tråden och hennes effekt och att den skulle bli mätbar, och det blev den, då registreringarna ökade markant.
Och sen den sak som vi påpekade att det är säkert mot 50/50 R och D röster där, var itne uppskattat och för en del fånar försökte inbilla sig att alla skulle rösta på D

Varför svarar du inte på min fråga istället? Du påstår att minst 3miljarder vuxna människor lyssnar på TS, jag påstår att du ljuger.
Citera
2024-11-06, 07:15
Medlem
klybans avatar
Citat:
Har du inte googlat din stora idol innan? Googla Taylor Swift + woke så kommer du få bekanta dig med en ny sida hos henne.
Det betyder inte ett enda politiskt förslag då, tack för detta.(För visste redan svaret var detta och därför jag ställde frågan vilket politiskt förslag är woke.)
Citat:
Varför svarar du inte på min fråga istället? Du påstår att minst 3miljarder vuxna människor lyssnar på TS, jag påstår att du ljuger.
Nu är det du som påstår, och du glömde av alla barnen och tex äldre också som morsan som är lastgammal.

Varför är det så agiterande för dig att Taylor Swift är en av de absolut största musikstjärnorna idag?
Det är ju bara fakta och inget annat, och om 10år kommer vi ha nya artister av samma kaliber och en som Taylor kanske inte ens göra musik längre då eller uppträder.
Citera
2024-11-06, 23:17
Medlem
LadyMcJill-Phds avatar
Efter att Kamala-projektet förpassats till historiens soptipp är Taylor Swift nu en fri att använda sin starka politiska kraft till andra ting. Vad kommer hon att göra härnäst månntro? Blir det mer politik och vem kommer i så fall att få ett endorsement av denna nyckelspelare?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in