Citat:
Ursprungligen postat av
Mich13
Var ni ute igår, eller? Träffade du henne?
Ja, vi träffades i fredags och jag konfronterade henne.
Citat:
Ursprungligen postat av
Cybershape
Hon vill inte avsluta med dig, men hon har några andra krokar ute och vill se hur det går, medan hon har dig på väntelistan? Ganska vanligt.
Du förstår nog inte hur rätt du har. Jag fick nästan dra orden ur hennes mun. Först var det som att hon inte ens ville erkänna att hon hade varit flirtig och fysisk men när jag påminde henne om vad hon sagt och gjort insåg hon att hon inte kunde spela dum längre.
Efter många om och men erkände hon att hon hade haft intresse för mig initialt men att hon sedan hade träffat någon och detta gjorde att hon blev kyligare mot mig.
Nu har dock den nya killen tydligen ghostat henne (det påstår hon, vet inte om jag ska lita på det) och hon sa att hon bara känner sig allmänt förvirrad och inte riktigt vet vad hon vill.
Jag var tydlig med henne och sa att jag inte vill att hon ska se mig som något andrahandsalternativ och att hon i så fall får sluta flirta med mig. Efter det gick jag därifrån och vi har inte pratat mer sedan dess.
Det konstigaste av allt är att det varken känns ledsamt eller stelt, det brukar det ju annars göra när man får kalla handen. Om jag nu ens fick kalla handen, känns lite oklart alltihopa.