2024-09-14, 23:38
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ursprungligen
Här hittar jag några lättklädda bilder på Ebba.
https://www.svenskdam.se/noje/ebba-b...bilder/8592928

Ebbas panna verkar helt död och rynkorna är borta. Är det botox som är lösningen på mysteriet?

Fram till 2021 har Ebba synliga rynkor i pannan.

Är dessa bilder tagna i Marielund?

Hon ser ju helt vanskapt ut i ansiktet på dessa bilder och snoken är helt platt. Lättklädda vet jag inte...
Hon gör skönhetsbehandlingar på Akademikrogen och köper produkter av Bianca Ingrosso, har det visat sig av hennes ärenden hos Kronofogden.
Citera
2024-09-14, 23:43
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av picapican
Hon ser ju helt vanskapt ut i ansiktet på dessa bilder och snoken är helt platt. Hon gör skönhetsbehandlingar på Akademikrogen och köper produkter av Bianca Ingrosso, har det visat sig av hennes ärenden hos Kronofogden.

Ja, men det är väl så kvinnor i hennes ålder ser ut utan smink?

Bilden antyder att Ebba är harmynt, men det beror nog bara på att läppstiftet sitter lite snett. "Cocain chic" eller hur termen lyder?

Det är väl bra att Ebba bidrar till jobb på Kronofogdemyndigheten också för personalen som jobbar där?Ebba tänker verkligen på allt!

Edit: Ebba har faktiskt bara badkläder på sig på bilderna. Ganska "lättklätt" enligt mig.
Senast redigerad av ursprungligen 2024-09-14 kl. 23:46.
Citera
2024-09-15, 02:23
Medlem
picapicans avatar
Citat:
Ja, men det är väl så kvinnor i hennes ålder ser ut utan smink?

Bilden antyder att Ebba är harmynt, men det beror nog bara på att läppstiftet sitter lite snett. "Cocain chic" eller hur termen lyder?

Det är väl bra att Ebba bidrar till jobb på Kronofogdemyndigheten också för personalen som jobbar där?Ebba tänker verkligen på allt!

Edit: Ebba har faktiskt bara badkläder på sig på bilderna. Ganska "lättklätt" enligt mig.

Kvinnor utan smink, ser väl generellt inte harmynta ut, som Ebba gör här?

Extremt märkliga bilder men ja, ser ut som en barnrumpa i pannan.

Hon är lättklädd visst, men inget som syns, bara hennes nuna.
Citera
2024-09-15, 03:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av N.Armstark
Grattis reklam till Binninge, den kommentaren var lite rolig! Esbjörn sålde huset till Ebba Busch, då verkar det även lite lustigt att påstå att han inte ville sälja. Det var ingen som tvingade honom så uppenbarligen ville han. Den stora förloraren var nog damen som trodde att hon skulle få ärva huset. Resten vann väl på sitt sätt, om nu Binninge är jättenöjd med några tusen i skadestånd för att hans bakgrund kom i rampljuset på nytt.
Några tusen?
Citera
2024-09-15, 03:22
Medlem
Citat:
Här hittar jag några lättklädda bilder på Ebba.
https://www.svenskdam.se/noje/ebba-b...bilder/8592928

Ebbas panna verkar helt död och rynkorna är borta. Är det botox som är lösningen på mysteriet?

Fram till 2021 har Ebba synliga rynkor i pannan.

Är dessa bilder tagna i Marielund?
Lättklädda???
Citera
2024-09-15, 05:22
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kalle-i-KBA
Lättklädda???

Du får ändå medge att Ebba har väldigt sensuella läppar i bilden.

Blicken verkar koncentrerad men ger ändå "våta vibbar".
Citera
2024-09-15, 10:24
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
Några tusen?
Några är mellan 3-17 brukade mim pappa säga. Om man räknar några på hans sätt fick det juridiska ombudet många tusen.

I första rundan, den där Ebba valde att erkänna förtal och skriva på strafföreläggande, för det brottet hon i själ och hjärta sa sig vara oskyldig till, kostade det Ebba 60 000 kr plus pengar till brottsoffer jouren. I andra rundan, där det slöts ett hemligt avtal, istället för att vädra byken offentligt via en rättsprocess. Säger rycken i media 100 000 kr, men då ingen sett avtalet är den exakta summan okänd.

Men i runda slängar 160 000 kr. Det är ganska mycket mer än några om du frågar mig.
Citera
2024-09-15, 10:29
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Du får ändå medge att Ebba har väldigt sensuella läppar i bilden.

Blicken verkar koncentrerad men ger ändå "våta vibbar".
Det finns en term,”flirty fishing”. Något som bland annat sekten gudabarn använde sig av. Det går ut på att flirta med män, så att de genom förhoppning om sex, går med i sekten. Kan Ebba försöka locka väljare genom lite flirty fishing?
Citera
2024-09-15, 10:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Merrybum
Några är mellan 3-17 brukade mim pappa säga. Om man räknar några på hans sätt fick det juridiska ombudet många tusen.

I första rundan, den där Ebba valde att erkänna förtal och skriva på strafföreläggande, för det brottet hon i själ och hjärta sa sig vara oskyldig till, kostade det Ebba 60 000 kr plus pengar till brottsoffer jouren. I andra rundan, där det slöts ett hemligt avtal, istället för att vädra byken offentligt via en rättsprocess. Säger rycken i media 100 000 kr, men då ingen sett avtalet är den exakta summan okänd.

Men i runda slängar 160 000 kr. Det är ganska mycket mer än några om du frågar mig.
https://www.svt.se/kultur/hovratten-...mat-fortalsmal. 110.000 fick Wallin betala så din gissning på 100.000 stämmer nog, varför skulle Binninge nöja sig med mindre tänker jag
Du glömde att hon fick betala såväl hennes försvarare som Binninges målsägandebiträde med. Lägg på en hundring till.
Senast redigerad av Permastampe 2024-09-15 kl. 10:37.
Citera
2024-09-15, 10:41
Medlem
Merrybums avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Permastampe
https://www.svt.se/kultur/hovratten-...mat-fortalsmal. 110.000 fick Wallin betala så din gissning på 100.000 stämmer nog, varför skulle Binninge nöja sig med mindre tänker jag
Du glömde att hon fick betala såväl hennes försvarare som Binninges målsägandebiträde med. Lägg på en hundring till.
Typ en kvart miljon då. Om man var kristen skulle man kunna säga att gud såg till att Ebba iallafall fick betala ett rimligt pris för huset.
Citera
2024-09-15, 10:54
Medlem
Citat:
Typ en kvart miljon då. Om man var kristen skulle man kunna säga att gud såg till att Ebba iallafall fick betala ett rimligt pris för huset.
Det hade blivit billigare om hon backat, vilket hon gick ut i media och sa att hon skulle.
”Om Esbjörn inte vill sälja så kommer jag backa…” jo tjena mittbena! 😂
Citera
2024-09-15, 11:36
Medlem
ursprungligens avatar
Citat:
Ebba blev väl bara glad då hon fick ge dessa goda människor lite av den manna som fallit från himelen i KD rakt ned i Ebbas bankkonto.

Det är som bekant saligare att giva än att taga. Alf Svensson beundrar nog Ebba när hon inte är upptagen och besatt av att skjuta skarpt in i folkmassor.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in