2024-09-15, 10:23
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cl18241
Tämligen enkelt att hitta:

https://www.reuters.com/article/world/despite-report-findings-almost-half-of-americans-think-trump-colluded-with-russ-idUSKCN1R72SJ/

Du kastar sten i glashus och det är bättre att du är tyst, istället för att vara en inbilsk hycklare som använder efterblivna emojis för att stärka dina tafatta försök till poänger.

Idiot, du kan ju inte hänvisa till en mätning FRÅN SAMMA MÅNAD som Mueller presenterade sin utredning!

Ge mig en undersökning från 2024 din jävla clown

Edit: Och det är inget glashus, jag skulle aldrig rösta på något av partierna som det ser ut idag. Not my jam.
Citera
2024-09-15, 10:27
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av ArgMorot
Det handlar inte om att det ör sant. Att nån migrant skulle ätit en hund är det minsta problemet. Att ett helt samhälle förvandlas på några få år till ett bottenskrap samhälle är den stora ögon öppnaren. Media vill inte prata om dessa totalt förstörda städer. Ingen vill ha sitt område med uppemot 50% haiter. Till och ned afro amerikaner gör ”flight” från dessa områden och ingen vettig människa vill flytta till dom. Men jag antar Joe Bidens barn jättegärna vill flytta dit samt ABC nyhetsankare eller Taylor Swift?

Då kanske det är det man skall ta upp som ett problem. Inte skapa en idiot historia som en psykopat står och rabblar i en debatt och blir utskrattad av en hel värld.
Citera
2024-09-15, 10:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Idiot, det här är precis problemet och kvaliten på både väster och höger idioter.
Han är borta och bara med i kulisserna

Och som svar i tråden

Idioter som du fattar inte att det här är precis vad trumpeten vill.
Kollar du på x som kommer det flera riktiga klipp som bekräftar stora problem där.

Även om nu bilden på den grillade katten är fake.
Så blir det ni som jobbar som nyttiga idioter till trumpeten

Så X är din primära källan? Och du har mage (inte MAGA) att kalla mig idiot.

Stackare, du är bara en av den demente och narcissistiska kandidaten Trumps lågintelligenta och outbildade följarskara.
Citera
2024-09-15, 10:30
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Torch-McFly
Bara för att Aftonbladet säger att det inte är korrekt då eller 😂
Det finns mängder av filmer på både polisingripanden samt från privatpersoner som filmar när de vrider nacken på och grillar katter

Kan du länka till några?
Det bör ju synas vart brotten sker oxå.
Citera
2024-09-15, 10:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Idiot, du kan ju inte hänvisa till en mätning FRÅN SAMMA MÅNAD som Mueller presenterade sin utredning!

Ge mig en undersökning från 2024 din jävla clown

Edit: Och det är inget glashus, jag skulle aldrig rösta på något av partierna som det ser ut idag. Not my jam.
Det står klart och tydligt att undersökningen genomfördes efter att utredningen avslutats och frikänt Trump. Om du ska debattera på internet, så är det bra om du behärskar grundläggande läsförståelse. Jag tvivlar på att några undersökningar fortsätter göras gällande denna fråga år 2024.
Citera
Medlem
kraftfoders avatar
Fake news, tydligen:

Lee skrev nyligen på Facebook om en grannes katt som försvann och tillade att grannen berättade för Lee att hon trodde att katten var offer för en attack av hennes haitiska grannar.

Newsguard, en medievakthund som övervakar för desinformation på nätet, fann att Lee hade varit bland de första som publicerade ett inlägg på sociala medier om ryktet, vars skärmdumpar cirkulerade online. Grannen, Kimberly Newton, sa att hon hörde om attacken från en tredje part, rapporterade NewsGuard.

(Duck-ducks beta-översättningsprogram)

https://www.nbcnews.com/news/us-news/-just-exploded-springfield-woman-says-never-meant-spark-rumors-haitian-rcna171099
Citera
Medlem
develis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Det är ingenstans Polisen, genom högste Polischefen som dementerar, det är också Borgmästaren i Springfield och den Republikanska guvenören i Ohio, Akka säger Sanna sak. Det finns ingen som helst sanning i att haitier äter husdjur.

Dessutom har man gått igenom mer än 11 månaders 911 samtal och annan inkommande information, det finns inte en ända anmälan eller påstående om Pet-napping och än mindre uppgifter om att haitier skulle äta upp invånarnas husdjur.

Detta samtidigt som Trump och MAGA eldar på denna urbana myten så till den milda grad att Trump nu påstår att det är 32 000 illegala immigranter, när det enligt staden handlar om 15 000 arbetskraftsinvandrare som kommit för att jobba i en stad som tappat ifrån över 80 000 invånare för ett par decennier sedan ner till 58 000 invånare inklusive migranterna. Detta är en avfolkningsbygd där i infrastrukturen för inflyttade redan fanns när dessa kom. Haitierna kommer att bidra till att den sociala servicen i staden kan upprätthållas och att platser i skola, vård och omsorg kan återupprättas. Detta genom den skatteinkomst dessa arbetande migranter bidrar med.
Jag vet, jag har följt amsagorna - som egentligen började med Vance.

Men det skadar inte med en sammanfattning i denna värdelösa tråd av konspirationer.

Kan även komplettera med att Trump fortsätter med denna vandringssägen på rally.
Trots dementerat, trots bombhot i staden mot flera skolor etc.

Nu har även sjukhus fått gå i lockdown.
Det är fjärde omgången bombhot.

"More bomb threats hit Springfield, Ohio, after Trump elevates false claims about Haitians
Two hospitals sent into lockdown, government buildings shut down and local schools evacuated"
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/us-news/2024/sep/14/more-bomb-threats-hit-springfield-ohio-after-trump-elevates-false-claims-about-haitians

BARN OCH SJUKA är under dödshot och det kräver stora resurser från polis.

Antar Trump är nöjd, han gillar ju uppviglare...
Citera
2024-09-15, 10:36
Avslutad
Citat:
Så X är din primära källan? Och du har mage (inte MAGA) att kalla mig idiot.

Stackare, du är bara en av den demente och narcissistiska kandidaten Trumps lågintelligenta och outbildade följarskara.

Nej det är inte min källa, jag tittar sällan där
Då jag tycker att att den är rörig och för mycket amerikansk skit

Men återigen som framstår du som en idiot.
Jag kollade en snabbis och då finns det intervjuer mad vanligt folk som bekräftar problemen

Och återigen igen så framstår du som en idiot.
Du begriper inte att dina inlägg gynnar Trump
Oavsett om bilden på den grillade katten är sann eller inte

Både ni vänsteridioter och högeridioter inser inte att era korkade inlägg oftast gynnar den motsatta sidan.
Då ni mest är intresserade av att grupprunka och tjafsa om detaljer.
Citera
2024-09-15, 10:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Jag vet, jag har följt amsagorna - som egentligen började med Vance.

Men det skadar inte med en sammanfattning i denna värdelösa tråd av konspirationer.

Kan även komplettera med att Trump fortsätter med denna vandringssägen på rally.
Trots dementerat, trots bombhot i staden mot flera skolor etc.

Nu har även sjukhus fått gå i lockdown.
Det är fjärde omgången bombhot.

"More bomb threats hit Springfield, Ohio, after Trump elevates false claims about Haitians
Two hospitals sent into lockdown, government buildings shut down and local schools evacuated"
https://www.google.com/amp/s/amp.theguardian.com/us-news/2024/sep/14/more-bomb-threats-hit-springfield-ohio-after-trump-elevates-false-claims-about-haitians

BARN OCH SJUKA är under dödshot och det kräver stora resurser från polis.

Antar Trump är nöjd, han gillar ju uppviglare...

Ja, Trump och hans lögnaktiga anhang, har på några dagar gjort mer faktisk skada för Springfield än vad 15 000 haitier gjort sedan den första av dessa immigrerade till Springfield.
Senast redigerad av Master.Palm 2024-09-15 kl. 10:46.
Citera
2024-09-15, 10:37
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av HomoDeus
Fast det fungerar inte bättre. Det bara verkar så eftersom dessa saker exploderar på nätet. Deplorable hillbillies har lärt sig surfa och spammar numera nätet med sina "sanningar" och dumheter.

Men... dom är inte tillräckligt många, än.

Dom är rätt många. På Facebook om någon postar något som helst kring vetenskap eller astronomi drunknar det det snart i efterblivna kommentarer om gud och platt jord. Det känns som osunt många efterblivna.
Citera
2024-09-15, 10:39
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cl18241
Det står klart och tydligt att undersökningen genomfördes efter att utredningen avslutats och frikänt Trump.

Ja? Du kanske ska ge folk mer än några dagar på sig att ändra åsikt, din lilla clown

Trump och hans väljare tror ju bevisligen ÅRATAL efter att anklagelserna om valfusk motbevisats att de fortfarande är sanna. Det finns ingen jämförelse i galenskapen. Väx upp.

Citat:
Jag tvivlar på att några undersökningar fortsätter göras gällande denna fråga år 2024.

Så gör inte påståendet då, att "otroligt många fortfarande tror det", din jävla pajas! Är du helt efterbliven?

Du pratade NUTID, inte 2019
Citera
2024-09-15, 10:49
Medlem
develis avatar
Citat:
Ja, Trump har på några dagar gjort mer faktisk skada för Springfield än vad 15 000 haitier gjort sedan den flesta av dessa immigrerade till Springfield.
Det finns en sak som är oroande med varje hot och en orange gubbjävel som eldar på.

De högerextremister som stormade Kapitolium bryr sig inte ett skvatt om hur saker startar.
Om det så handlade om ett stulet rostigt rivjärn.
Problemet är om det blir upplopp.
Dessa galningar, oavsett vilken högerextrem falang de tillhör, är allt som oftast accelerationister.

De är antigovernment och väntar på en kickstart att påbörja revolution, nåt tecken i tiden och det beror helt på hur de lyckas organisera sig. Kapitolium var oorganiserat.
Jag antar att FBI och DHS redan är på tårna och bevakar varje tecken i sin tur ju närmare valdagen det kommer.
Såna där fina pojkar som Trump vill benåda om han nåt makten.
Baserat på lögner om valfusk.
Senast redigerad av develi 2024-09-15 kl. 11:04.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in