2024-09-15, 10:05
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Han har varit varje komikers poäng under hela tiden sedan debatten, det är ingen som tror på facebook sanningar förutom Trump och byfånar.

Trump är en riktigt rysstrolls dröm.

Han är bara en gaggig gubbe.

Nu är jag ingen anhängare av varken Trump eller biden ( ja jag vet att han har avgått)
Men tittar du på länkarna så hittar du intervjuer med vanligt folk som bekräftar problemen

Varför skriver du så korkade svar som du gör?
Citera
2024-09-15, 10:07
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Otroligt många? Baserat på vad?

Jämför med Trump och hans väljare. Trump vägrar fortfarande, trots alla utredningar, erkänna att det inte var valfusk 2020. Och mer än TVÅ TREDJEDELAR(!) av hans väljare håller med. I vissa mätningar upp till 80 fucking procent.

Lycka till att hitta motsvarande siffror hos Harris väljare. Du har precis gjort ett självmål

Dessutom handlade väl utredningen snarare om att Putin ska ha försökt påverka valet vilket inte är samma sak som att rigga.
Citera
2024-09-15, 10:08
Medlem
Citat:
Minst oväntade nyheten nånsin, men nu har såklart Trump mer eller mindre deklarerat att hörsnäcketramset är sant ..

https://www.expressen.se/tv/nyheter/varlden/trumps-galna-ord-om-harris-oron-var-tyst-

Jag förstår inte Trumps påståenden om påstådda hjälpmedel för debatten. Trump vann ju debatten, enligt honom själv så tycker ju alla det, så varför hänga upp sig på detaljer?

Dessutom, varför inte ställa upp på alla debatter som erbjuds, som vinnare av debatten, särskilt som opinionsläget är så känt som det är, så kan han ju bara vinna på fler debatter.

Eller trollar Trump?
Citera
2024-09-15, 10:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Karlsson05
Nu är jag ingen anhängare av varken Trump eller biden ( ja jag vet att han har avgått)
Men tittar du på länkarna så hittar du intervjuer med vanligt folk som bekräftar problemen

Har Biden avgått???

Vad har du fått den informationen ifrån. Jag trodde bara han avstod ifrån att ställa upp för nyval.
Citera
2024-09-15, 10:10
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Master.Palm
Jag förstår inte Trumps påståenden om påstådda hjälpmedel för debatten. Trump vann ju debatten, enligt honom själv så tycker ju alla det, så varför hänga upp sig på detaljer?

Dessutom, varför inte ställa upp på alla debatter som erbjuds, som vinnare av debatten, särskilt som opinionsläget är så känt som det är, så kan han ju bara vinna på fler debatter.

Eller trollar Trump?

Han skyddar sitt ego. Trump kan ALDRIG erkänna fel och misslyckanden. ALDRIG.
Senast redigerad av Fiffiniffi 2024-09-15 kl. 10:14.
Citera
2024-09-15, 10:12
Medlem
Citat:

Klart att du är en Trump rövslickare, annars skulle du inte ha den inställningen.

Herr bruntunga, nu är ju Trump den äldsta nominerade presidentkandidaten någonsin, borde inte han ge efter för någon yngre republikan? Trump kommer göra att republikaner röstar på något annat än republikanskt.

Trump är en gaggig gubbe, lyssna bara på hans konspirationsteorier så förstår du, kanske.
Citera
2024-09-15, 10:12
Medlem
develis avatar
Citat:

Eller trollar Trump?
Varför bryr sig Trump ens om hundar?
Han ogillar hundar enligt en ny intervju i Mar-a-lago.

Det jag skrev är iaf faktabaserat och det är lika faktabaserat som att han rövar runt med Laura Loomer som han trivs ihop med.
Citera
2024-09-15, 10:15
Avslutad
Citat:
Har Biden avgått???

Vad har du fått den informationen ifrån. Jag trodde bara han avstod ifrån att ställa upp för nyval.

Idiot, det här är precis problemet och kvaliten på både väster och höger idioter.
Han är borta och bara med i kulisserna

Och som svar i tråden

Idioter som du fattar inte att det här är precis vad trumpeten vill.
Kollar du på x som kommer det flera riktiga klipp som bekräftar stora problem där.

Även om nu bilden på den grillade katten är fake.
Så blir det ni som jobbar som nyttiga idioter till trumpeten
Citera
2024-09-15, 10:17
Medlem
develis avatar
Citat:
Vem har avgått?
Trump? Praise the Lord!
Citera
2024-09-15, 10:17
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av xlxerox
Klart att du är en Trump rövslickare, annars skulle du inte ha den inställningen.

Herr bruntunga, nu är ju Trump den äldsta nominerade presidentkandidaten någonsin, borde inte han ge efter för någon yngre republikan? Trump kommer göra att republikaner röstar på något annat än republikanskt.

Trump är en gaggig gubbe, lyssna bara på hans konspirationsteorier så förstår du, kanske.

Om du hade haft en IQ över 50 så hade du fattat att ni drar folk till länkar som bekräftar att de har problem i den lilla staden

Han trollar er
Citera
2024-09-15, 10:19
Medlem
Citat:
Otroligt många? Baserat på vad?

Jämför med Trump och hans väljare. Trump vägrar fortfarande, trots alla utredningar, erkänna att det inte var valfusk 2020. Och mer än TVÅ TREDJEDELAR(!) av hans väljare håller med. I vissa mätningar upp till 80 fucking procent.

Lycka till att hitta motsvarande siffror hos Harris väljare. Du har precis gjort ett självmål
Tämligen enkelt att hitta:
Citat:
Nearly half of all Americans still believe President Donald Trump worked with Russia to interfere in the 2016 presidential election, according to a new Reuters/Ipsos poll conducted after Special Counsel Robert Mueller cleared Trump of that allegation.
https://www.reuters.com/article/world/despite-report-findings-almost-half-of-americans-think-trump-colluded-with-russ-idUSKCN1R72SJ/

Du kastar sten i glashus och det är bättre att du är tyst, istället för att vara en inbilsk hycklare som använder efterblivna emojis för att stärka dina tafatta försök till poänger.
Citera
2024-09-15, 10:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Heard it from a friend who... heard it from a friend who.. heard it from a friend who..

"Hon uppger att hon själv bara hade hört talas om att en katt som försvunnit från hennes granne kunde ha stulits av en man med ursprung i Haiti"....

"Newsguard har även varit i kontakt med grannen ifråga. Hon uppger att katten det handlade om inte ens var hennes egen....

" Den tillhörde en bekant till en av hennes vänner och hon hade därför bara uppgifter i andra eller tredje hand...

"Kvinnan som gjorde det tidigaste kända Facebookinlägget uppger sig vara mycket ångerfull över inlägget och har raderat det från sitt konto."

"Polisen i Springfield har dementerat ryktena om invandrare som äter upp folks husdjur flera gånger.
Men det har inte hindrat vandringshistorien från att spridas i allt vidare kretsar. Påfallande ofta med starkt rasistiska undertoner."

https://www.svd.se/a/MnPLr0/kvinnan-bakom-ryktet-trump-spred-inte-rasist

" Rädsla och ilska växer i Springfield efter Donald Trumps påståenden att haitiska migranter äter sina grannars husdjur. Två dagar i rad riktades bombhot mot staden och den haitiska befolkningen oroar sig för sin egen säkerhet."

Nu ångrar sig kvinnan som var den första att sprida uppgifterna på Facebook."

https://www.dn.se/varlden/hon-startade-ryktet-om-haitier-angrar-mig/

Det är inte bara Polisen, genom högste Polischefen som dementerar, det är också Borgmästaren i Springfield och den Republikanska guvenören i Ohio, Akka säger Sanna sak. Det finns ingen som helst sanning i att haitier äter husdjur.

Dessutom har man gått igenom mer än 11 månaders 911 samtal och annan inkommande information, det finns inte en ända anmälan eller påstående om Pet-napping och än mindre uppgifter om att haitier skulle äta upp invånarnas husdjur.

Detta samtidigt som Trump och MAGA eldar på denna urbana myten så till den milda grad att Trump nu påstår att det är 32 000 illegala immigranter, när det enligt staden handlar om 15 000 arbetskraftsinvandrare som kommit för att jobba i en stad som tappat ifrån över 80 000 invånare för ett par decennier sedan ner till 58 000 invånare inklusive migranterna. Detta är en avfolkningsbygd där i infrastrukturen för inflyttade redan fanns när dessa kom. Haitierna kommer att bidra till att den sociala servicen i staden kan upprätthållas och att platser i skola, vård och omsorg kan återupprättas. Detta genom den skatteinkomst dessa arbetande migranter bidrar med.
Senast redigerad av Master.Palm 2024-09-15 kl. 10:34.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in