Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2024-09-14, 20:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Vågar inte ? Den eviga smutskastning propaganda.

Bara en förlorare vill ha en ny match.

Hon hade ju ingenting att komma med. Man kunde se och höra på henne att hon var osäker och rädd. En väldigt manipulativa kvinna som försöker få röster vid att hänvisa sig till dom svaga. Lyssna noga på debatten så kommer ni förstår och inse. Hon var så desperate.

Ärligt talat så är jag inte så mycket insatt i politik och har aldrig riktigt lyssnat på Trump eller givet honom en ärlig chans. I guess jag blev hjärntvättad av smutskastning propaganda från media, som mång andra redan är.

Av någon konstig anledning avskyr jag Kamala Harris (har obehagliga vibes om denna kvinna), och därför började jag få ögonen upp för Trump.

När man uppriktigt give någon en chans, så kommer man otroligt nog se person på ett helt annat sätt.

Han är ju en otrolig Intelligent, smart och ärlig man. Och modig!

Han har iallafall min respekt och hoppas av hela mitt hjärta att han vinner valet.

Yep håller med den här bilden visar tydligt vem som faktiskt vann https://imgflip.com/i/93hw5v
Citera
2024-09-14, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TheFlyingFarang
Det är nog klokt av honom att undvika fler debatter eftersom han uppenbarligen inte kan hålla sig till de saker som hans rådgivare sagt till honom och är oerhört lätt att få ur balans.

En ny debatt hade kunnat skada honom ännu mer även om den hölls på FOX med Tucker Carlson som moderator då Trump helt enkelt inte kan följa en uppgjord strategi.

Har du pratat med hans rådgivare?
Citera
2024-09-14, 20:42
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av bongx
Yep håller med den här bilden visar tydligt vem som faktiskt vann https://imgflip.com/i/93hw5v

Kan inte öppna bilden. Har du kanske lust att berätta vad bilden säger eller ska förställa sig ?
Citera
2024-09-14, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Verkar som att Trump insett att hans insats mot Harris nu senast var en katastrof för hans chanser, då han inte vågar ställa upp på en ny omgång. Kommer det gynna honom då han nu inte behöver riskera att konfronteras med en skarpare motståndare offentligt fler gånger eller kommer allmänhetens intryck av honom som gammal och gnällig i senaste debatten vara det som lever kvar fram till valet?

https://amp.cnn.com/cnn/2024/09/12/politics/donald-trump-no-third-debate

Ditt resonemang liknar det att miljöpartiet är en bra kraft i svensk politik.

Jag bryr mig inte om han tar en debatt till eller inte, det viktiga är att han vinner valet i USA för att inte hela världen skall bli Woke.

Alltså tex. det finns bara två kön, allt annat är sjuka fantasier.
Fördelen med att detta förmedlas är ju att barn som tror det finns 3, 4, 5 kön osv. tar livet av sig.

Ännu bättre med barn som har "klimatångest" tar livet av sig....

Go Donald GO!!!

Vi måste bli av med alla psykiskt sjuka människor och psykiskt sjuka barn...
Go Woke Get Broke....
Citera
2024-09-14, 21:41
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DjPutte
Han kommer krypandes veckan innan valet typ för då är han inkognito bland media och annat, Då vill han sprattla till och få ut det Loomer vill han ska säga i konspirationer för ngt vettigt kommer det inte dyka upp om han ens orkar debattera...
Waltz kommer köra över Vance och det är inte så svårt han behöver bara gå på halvfart så har han vinnit, Går han på helfart rammar han säder Vance som blir desperat som sin polare Looser-Donnie!

Vad man inte för glömma när man pratar om Harris, bortsett från att hon och Biden fördärvat stora delar av USA, är att hon har ett mycket lågt IQ. Med tanke på hennes låga begåvning och Bidens demens är det inte konstigt att det nu råder white flight från Kalifornien.
Citera
2024-09-14, 21:48
Medlem
BuckshotBills avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Blackrose23
Bara en förlorare vill ha en ny match.
Patetiskt. Vill han inte vinna? Om han kände sig sluggande och vinnande så skulle han vilja debattera mot henne om och om igen.

Ni är så hjärntvättade.
Citera
2024-09-14, 22:10
Medlem
Julskinkatos avatar
Mordförsöket var nog ganska påfrestande för Trump.

Han är en aning opålitlig och populistisk men mer woke och massinvandring och kulturmarxism är inte vad USA el väst behöver.
Citera
2024-09-14, 22:27
Medlem
HomoDeuss avatar
Kul att se alla neandetalare skita ner sig av wokeskräck. Är det inte en läskig haitier med husdjur så är det en kille med kjol som ger dem svettiga mardrömmar. Vilket otroligt jobbigt liv.

Det sorgliga är att man är så jävla obegåvad och korkad att man inte förstår att utveckling handlar om att tänja på gränser. Woke är ett symptom på denna utveckling. Där de värsta avarterna på woke kommer att dö ut, men får luft just nu.. eftersom detta med woke är nytt.

Fåniga lika efterblivna "män" var lika nervösa när kvinnor fick rösträtt. Eller när svarta helt plötsligt fick dela buss med dem. Världen skulle gå under. Bättre rösta in någon lågpannegrottman som kan rädda oss.

Som tur är så grymtar lågpannorna mest och är rätt dåliga på att konversera med någon vidare intelligens. Och att skrämma folk vinner inga debatter eller val.
Citera
2024-09-14, 22:31
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManicToo
Går det bra under Trump är det "tur". Och går det dåligt under Biden är det "otur". OK.

Tre galningar på raken som jag besvarat. Inte undra på att världen mår lite dåligt.
Så du tror att alla kriser i världen är beroende på USAs president? Det gör inte jag!
Citera
2024-09-14, 22:39
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hexen666
Alla som har en någorlunda koll på hur nationalekonomi fungerar begriper att Trumps politik ÄR en bra ekonomisk politik som gör att i synnerhet medelklassen får det lättare. Det handlade inte om tur.

Kamala Harris står för censur, statliga subventioner till hittepåprojekt, globalism, krig, fattigdom och elände.

Trump hamnar rent objektivt sätt i toppen, sida vid sida med Reagan. Trump är egentligen en Reaganite och en mild reformist. Det finns ingenting extremt med hans realpolitik.

Jag begriper inte hur ni TDS:are medvetet kan blunda för sanningen år efter år utan istället blint tro på vad media skriver.
Nja, ekonomin var i hyfsat bra skick när Trump tog över, och vad Donald gjorde var att underbalansera budgeten kraftigt - mitt i en högkonjuktur! Inte undra på att det fart på ekonomin! Men inte på ett hållbart sätt!
Citera
2024-09-14, 23:01
Medlem
volvo 240s avatar
han utmanade ju hennepå tre debatter som seden bjuder- En Med ekonomisk politik, en med utrikes sedan en "town hall" där publiken får fråga. Vance ville ju ha två VP-debatter med.
Citera
2024-09-14, 23:14
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av volvo 240
han utmanade ju hennepå tre debatter som seden bjuder- En Med ekonomisk politik, en med utrikes sedan en "town hall" där publiken får fråga. Vance ville ju ha två VP-debatter med.
Jaha rätt egalt då MAGA ledaren inte vill något mer efter förlusten i senaste debatten mot Harris, Då är allt utraderat och kommer stållen på ngt nytt så lär det bli NBC som får ta den debatten!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in