2024-09-13, 23:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Det pågår massutvandring från Kalifornien på grund av brottslighet, flyktinginvandring och höga skatter.
Amerikaner drar i drivor. Det är demokraternas fel.

Ungefär som att påstå att det är sossarnas fel att Sverige ser ut som det gör.

Men det ser likadant ut med Moderaterna eller Republikanerna.
Modern västerländsk demokrati kan inte hantera migration och icke-västerländska kulturer.
Citera
2024-09-14, 00:04
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av snuskfitta
Trump borde säga ja till en neutral debatt på FOX. Annars är han en kyckling all talk and no action.

Ja han var verkligen 1 emot 3. Jag gillar att dom fact-checkade. För jag vill höra han prata fritt inte bara säga samma slogans hela tiden. Och snacka skit istället för att nämna det verkliga och viktiga brotten emot vita USA. Men problemet var även att Kamelen ljög som en arabisk kamel och inte factcheckades alls.

Problemet var att hela upplägget var emot MAGA. Frågorna var sådana för att sänka MAGA.

FOX är inte lojala heller, dom är också MSM.

Ställ dom i öknen, sen får MAGA ställa frågor till Kamela och sen får libtardsen ställa frågor till Trump. Via telefon eller internetlänk. Problem solved. Inga MSM-skit-vinklingar.

Inge mer Deep state.

Folkets röst, vilket nu är MAGA i ett korrupt tvåpartisystem.
Senast redigerad av Uffe200 2024-09-14 kl. 00:07.
Citera
2024-09-14, 00:08
Medlem
DaEzzs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Hon framställde sig som någon som brydde sig om folk medan Trump pratade om sig själv, döda spädbarn, döda hundar och döda katter. Och nu pratar han mer om våld och mer död.

Och vad pratar han så mycket om död för? För att han närmar sig själv?

Han är inte rolig och underhållande. Bara nästan död. Han sluddrar och har ingen intonation i sin röst. Och pratar om död och man börjar koppla det till honom.

Jag har också funderat över det (min fetning). Han höll ju trots allt på att bli mördad och hur man än vrider på det så är han ju snart 80 år dvs har inte många år kvar.

Trump verkar uppslukad av väldigt mörka tankar, det är ju konstanta uttalanden om våld, hämnd och diverse bisarra fantasier om mördare, döda barn och folk som slaktar husdjur som dominerar hans offentliga framträdanden. Han mår förmodligen inte särskilt bra.
Citera
2024-09-14, 00:12
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz
Jag har också funderat över det (min fetning). Han höll ju trots allt på att bli mördad och hur man än vrider på det så är han ju snart 80 år dvs har inte många år kvar.

Trump verkar uppslukad av väldigt mörka tankar, det är ju konstanta uttalanden om våld, hämnd och diverse bisarra fantasier om mördare, döda barn och folk som slaktar husdjur som dominerar hans offentliga framträdanden. Han mår förmodligen inte särskilt bra.
Tror Laura Loomer har en del i det där mörka tankar för Trump gissningsvis, Hon är den som föder han med alla konspirationsteorier och annat skit så hon gör väl att för ta Melania's plats på kuppen också!
Citera
2024-09-14, 00:14
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DaEzz

Självklart har allt påverkat honom. Bespottat av MSM och hånad, en m.m från att bli skjuten. 10 rättegångar emot honom, suttit i rättegångssalar varje dag och samtidigt gjort sina rallys över hela USA.

Det är klart han blir lack när Kamela hånar honom när det är Maga som lyfter honom som säger att dom inte är en stor publik. Det är 100 000 på varje möte. Medans Kamelen slussar in gangter-rappare från hooden i hennes degenererade publik.

Och självklart är han ingen komiker längre. Folket är argt han är arg. Eftersom woke och öppna gränser förstör våra länder. Och det är Europa måste han förstå, Inte bara USA. Våra germanska folks länder. Vita länder.
Senast redigerad av Uffe200 2024-09-14 kl. 00:33.
Citera
2024-09-14, 00:17
Medlem
DjPuttes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uffe200
Självklart har allt påverkat honom. Bespottat av MSM och hånad, en m.m från att bli skjuten. 10 rättegångar emot honom, suttit i rättegångssalar varje dag och samtidigt gjort sina rallys över hela USA.

Det är klart han blir lack när Kamela hånar honom när det är Maga som lyfter honom som säger att dom inte är en stor publik. Det är 100 000 på varje möte. Medans Kamelen slussar in gangter-rappare från hooden i hennes degenererade publik.
Och en MAGA ledare som får betala dyra pengar för att folk ens ska komma på han rallyn...
Citera
2024-09-14, 00:27
Medlem
Kip.Kinkels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av handtralala
Verkar som att Trump insett att hans insats mot Harris nu senast var en katastrof för hans chanser, då han inte vågar ställa upp på en ny omgång. Kommer det gynna honom då han nu inte behöver riskera att konfronteras med en skarpare motståndare offentligt fler gånger eller kommer allmänhetens intryck av honom som gammal och gnällig i senaste debatten vara det som lever kvar fram till valet?

https://amp.cnn.com/cnn/2024/09/12/politics/donald-trump-no-third-debate

Jag håller på Trump och hans politik, som skulle kunna förhindra världskrig. Här blev jag besviken. Det finns viss sannolikhet att han förlorar valet. Om Kamala Harris vinner så är det å andra sidan slut med USA:s världsdominans. Det är också en bra sak. Så tänker jag. Hon är farligt inkompetent, vilket Ryssland och 85 % av världens befolkning älskar.

Väst är slut...
Citera
2024-09-14, 00:37
Medlem
HomoDeuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Vågade inte?
Du menar att han inte ville. Hon är så otroligt lågt värderad hos honom och många amerikaner. Han ansåg inte att den katastrofen var värd att bemöta med blicken.

Hon har ställt till ett helvete för många i USA på den korta tid hon varit verksam bakom kulisserna. Massvis med oreda, kriminalitet, migration osv. Hon är en underbegåvad katastrof.

Vågar inte ens tänka på hur det blir om den katastrofen vinner valet.

Så otroligt kul att se den underbegåvade katastrofen 5D-knulla din engångsclown och totalkontrollera honom under dockteatern. :)

Gissa vem det är som är korkad, totalt utan självinsikt och med noll förmåga till personkännedom? 🤣
Citera
2024-09-14, 00:40
Medlem
Såklart han inte vill. Med den mängden faktafel och en motståndare som inte bara är påläst utan även påläst på trumpeten så gör han nog bäst att hålla sig en bit därifrån, som den svage ledargestalt han är.
Citera
2024-09-14, 01:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ninecats
Såklart han inte vill. Med den mängden faktafel och en motståndare som inte bara är påläst utan även påläst på trumpeten så gör han nog bäst att hålla sig en bit därifrån, som den svage ledargestalt han är.

Problemet att det är för sent, det var så sanslöst uselt och ett sådant haveri så att det här kommer följa med honom fram till valet. Han skulle ha gjort som han gjorde I debatterna mellan de republikanska kandidaterna, dvs inte ställt upp alls.

Nu har folk fått en bild av att han är gammal och snurrig i skallen.
Citera
2024-09-14, 01:14
Medlem
develis avatar
Donald instabil Trump.
Från ett tjurigt nej - Jag tänker minsann inte debattera igen.

Till det-beror-på...

Om han är på rätt humör.

"Trump could debate Harris again if he's in 'the right mood'

A day after posting on social media that he would not take part in another presidential debate, Donald Trump has left the door open to another round with Kamala Harris.

"I did great with the debates, and I think they've answered everything, but maybe if I got in the right mood, I don't know." he said when asked by a reporter about what it would take for him to agree to another debate."
https://news.sky.com/story/us-election-latest-donald-trump-kamala-harris-debate-swing-states-joe-biden-skynews-live-blog-pollin g-13209921

Citera
2024-09-14, 01:40
Medlem
CaptainInsane-os avatar
Citat:
Ursprungligen postat av develi
Donald instabil Trump.
Från ett tjurigt nej - Jag tänker minsann inte debattera igen.

Till det-beror-på...

Om han är på rätt humör.

"Trump could debate Harris again if he's in 'the right mood'

A day after posting on social media that he would not take part in another presidential debate, Donald Trump has left the door open to another round with Kamala Harris.

"I did great with the debates, and I think they've answered everything, but maybe if I got in the right mood, I don't know." he said when asked by a reporter about what it would take for him to agree to another debate."
https://news.sky.com/story/us-election-latest-donald-trump-kamala-harris-debate-swing-states-joe-biden-skynews-live-blog-pollin g-13209921

The debate. I won the debate. Will I do it again...? Who knows? I know. They say Obama was good at debates... I think im better. I would've beat Obama... Yeah. It's true. Obama.. Obama.... You know it's really sad what's happening at our border... Really sad. They say Venezuelan gangs are coming here... Yeah they say they're in Colorado... Terrible what happened there... The border is wide open!... And Biden is not doing great with the border... I would've beat sleepy Joe Biden but they stole it from us... They did... Its really sad... But it's true...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in