2024-09-13, 21:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Guldvask
Jo jag vet, men blev så jävla besviken på honom. Ta invandringsfrågan t.ex, han har så mycket han kan säga som kan sänka Harris fullständigt, men vad gör dåren istället? Han väljer att prata om hundar och katter som blir uppätna av haitier enligt ett tv-program. Trodde fan inte det var sant när jag hörde vad han sa. Hur fan kan han fokusera på det istället för att lyfta de verkligen problemen som oroar folk på riktigt?

Är man så komplett jävla usel så ska man inte ha någon röst även om man är konservativ. Absolut något av det sämsta jag har sett av en presidentkandidat någonsin.

Han är helt lost och verkar ha tacklat av fullständigt.

Haha vi får se. Om det är något som Trump är så är han bland de bästa i världen på att få igenom olika narrativ och marknadsföring. Det fanns nog någon anledning att han tog upp just det ska du se.

Om exempelvis blickarna nu vända mot Springfield så kanske detta kan få befolkningen i USA att ilskna till ännu mer mot invandringen. Jag tror att många inte fattar honom men tro mig, han är medveten om vilka knappar han trycker på
Citera
2024-09-13, 21:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Pulitzer
Hon styrde ju honom med lillfingret genom hela debatten.
Strategin gick uppenbart ut på att få Trump att komma med så många utspel som möjligt för att få honom att framstå som som ett psykfall, vilket han oundvikligen gör förr eller senare när han får hålla låda ett tag. Det var bara för Harris att trycka på knapparna så levererade han.

Hon hade troligen hoppats att få ännu fler utspel ur honom. Därför ville hon ha en debatt till, men inte republikanerna.

Hon styrde ingenting. Hon var trea på bollen efter Trump och de som höll i det. Trump verkade halvt manisk och bara körde på, hon stod passivt som ett korkat får och gjorde inte så mycket.

Men Trump är den bättre ledaren. Han har större auktoritet vilket är viktigt för en president som ska representera länder som Kina, Ryssland, USA. Han har även den bästa politiken för amerikaner, oavsett om de är vita eller svarta. Och han är betydligt roligare och mer underhållande.

Orka 4 år med den tröga pk kossan.
Citera
2024-09-13, 21:49
Medlem
Clodiuss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Uffe200
Så länge vita är i majoritet i USA, kommer ingen rösta på en mutation av jamaican och indier. Det är därför Soros favvoparti Demokraterna importerar röstboskap från Haiti för att skapa ett nytt ruttet Babylon och förstöra Vår andra arm Amerika. Shame, shame shame. Dessutom kommer ingen främmande ras rösta på en kamel, samt en kvinna som ska ta hand om barn och röka gräs på jamaica om hon vill, denna flum.
Kanske en överaskning för dig, men vi anständiga människor är inte fixerade vid hudfärg, och vi är ganska många.
Senast redigerad av Clodius 2024-09-13 kl. 21:53.
Citera
2024-09-13, 21:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av neix
Håller skum "presskonferens" just nu.

https://www.youtube.com/watch?v=izRB0tMChgE&ab_channel=Agenda-FreeTV

Weird är det första jag tänker på. Svammel utan dess like och dessutom sluddrigt tal och kraftlöst. Han har åldrats tio år på ett par veckor.
Citera
2024-09-13, 21:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Hon styrde ingenting. Hon var trea på bollen efter Trump och de som höll i det. Trump verkade halvt manisk och bara körde på, hon stod passivt som ett korkat får och gjorde inte så mycket.

Men Trump är den bättre ledaren. Han har större auktoritet vilket är viktigt för en president som ska representera länder som Kina, Ryssland, USA. Han har även den bästa politiken för amerikaner, oavsett om de är vita eller svarta. Och han är betydligt roligare och mer underhållande.

Orka 4 år med den tröga pk kossan.

Hon framställde sig som någon som brydde sig om folk medan Trump pratade om sig själv, döda spädbarn, döda hundar och döda katter. Och nu pratar han mer om våld och mer död.

Och vad pratar han så mycket om död för? För att han närmar sig själv?

Han är inte rolig och underhållande. Bara nästan död. Han sluddrar och har ingen intonation i sin röst. Och pratar om död och man börjar koppla det till honom.
Citera
2024-09-13, 21:57
Medlem
Fan nu pratar han om sig själv också, hur orättvist allt är för honom. Med den där tunna rösten. Och nu Orban igen, är han kär i honom? Vad säger Jung.un. Men gud så tröttsamt tal. Orkar inte.
Citera
2024-09-13, 21:57
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Clodius
Kanske en övervakning för dig, men vi anständiga människor är inte fixerade vid hudfärg, och vi är ganska många.

"Famous last words" som den naiva idioten sade i Grekland , Iran, Lybien.

Och nu försöker dessa negeraraber komma in i Europa påhejade av Soros som hatar oss från Wall Street och sitt Open Society against Europa.

Du vet en gång i tiden var Iranier vita. om blev överkörda av negeraraber med sina öppna gränser.

Men dom är inte germaner. Vi är mycket starkare än dom. Och ingen rasfrämling ska komma till våra länder.
Citera
2024-09-13, 22:00
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Hon framställde sig som någon som brydde sig om folk medan Trump pratade om sig själv,

Precis, framställde sig. Stod och drog floskler om det ena och det andra. Jag trodde sånt där var dött i den moderna politiken och genomskådat som falsk bullshit, men tydligen inte. Märkligt att det finns idioter som köper hennes skitprat om att bry sig om andra. Hon bryr sig inte om ett skit, inte ens sin egna politik som hon ändrar lika ofta som en hora tar på och av sina trosor.

Trump har sina brister och hans debatt var inte bra. Men hellre honom och hans politik än den katastrofen som redan innan hon blivit president har hunnit med att skapa kaos i USA, samt omvärlden.
Citera
2024-09-13, 22:08
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Midtown
Precis, framställde sig. Stod och drog floskler om det ena och det andra. Jag trodde sånt där var dött i den moderna politiken och genomskådat som falsk bullshit, men tydligen inte. Märkligt att det finns idioter som köper hennes skitprat om att bry sig om andra. Hon bryr sig inte om ett skit, inte ens sin egna politik som hon ändrar lika ofta som en hora tar på och av sina trosor.

Trump har sina brister och hans debatt var inte bra. Men hellre honom och hans politik än den katastrofen som redan innan hon blivit president har hunnit med att skapa kaos i USA, samt omvärlden.

Trump har ingen politik. Han gör sånt som gör att han själv kan projicera styrka. Men jag tror att folk är så ledd på honom och han utstrålar inget annat än trötthet nu. Så jag tror tyvärr att hans dagar är räknade. Finns inte en chans för honom att vinna nu.
Citera
2024-09-13, 22:09
Medlem
Läs hans klassiska bok "The Art of the Deal". Den förklarar allt. Han kommer givetvis att förhandla fram en rättvis debatt.
Citera
2024-09-13, 22:12
Medlem
Otippat?

Efter den showen han bjöd på vill jag ha en till!

Harris the butcher!
Citera
2024-09-13, 22:12
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Huggig
Trump har ingen politik. Han gör sånt som gör att han själv kan projicera styrka. Men jag tror att folk är så ledd på honom och han utstrålar inget annat än trötthet nu. Så jag tror tyvärr att hans dagar är räknade. Finns inte en chans för honom att vinna nu.

Nä jag tror också att katastrofen vinner. Så där ger jag dig rätt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in