Citat:
Ursprungligen postat av
VitruvianskeMannen
Man kan inte ha speciellt hög IQ om man skriver sådant. Faktum är att genom hela historien (sedan antiken faktiskt) har lågutbildade och socialt isolerade människor skrivit sådant som du om "främlingar".
Indier är rasfrämlingar och dessutom fattiga i snitt. Ändå är varenda Indier som jag träffat otroligt bra och intelligenta människor, även de med låg utbildning.
Faktiskt är det samma sak med alla människor jag lärt känna. Oavsett land/bakgrund/etnicitet så är de allra, allra flesta väldigt schyssta människor med ungefär samma egentliga intelligens och EQ.
Det finns ingen "etnisk och raslig" faktor som gör folk kriminella. Ursäkta att jag skriver detta men den som tror det är rent ut sagt dum i huvudet.
Däremot är det uppenbarligen så att fattigdom och hopplöshet gör att folk söker sig till kriminalitet. Det gäller/gällde i Chicago, det gäller/gällde i Yakuzan i Japan.
Just det, vi Skandinavier (Vikingar, Protogermaner) koloniserade vårt brödra folk i Frankrike och i Britannien. Och nu skäms vi över vad politikerna och media gör i deras länder.
Anledningen till att Skandinavien är världens bästa länder är pga vårt folk, vår ras. Tyskland blev invaderade av invandrare hela tiden. Och Storbritannien är bra eftersom germaner bosatte sig där. Med invandring så håller Storbritannien och Frankrike att falla. Pga att dom tar in folk från sina tidigare kolonier, samt andra rasfrämlingar i deras sinnessjuka handgnuggar nyliberalism.
Det är vansinne. Som tur är slipper vi ens resonera om några koloniserade folk i Skandinavien, vi kolonilaserade endast England, Frankrike och Vinland för vinet.